AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Han er 18 år og har fått seg kjæreste som er 16 år. Hun virker veldig søt og grei. Men, han har i praksis flyttet inn hos henne og vi ser han aldri lenger. De er enten alene, eller så er de mest med hennes familie. Han svarer bare nå og da på mld og tar ofte ikke tlf når vi ringer. Jeg kjenner jeg er både skuffet, lei meg og irritert på en gang. Han gidder nesten ikke å ha kontakt lenger virker det som. Er jeg nærtagende eller er følelsene mine berettiget? Anonymkode: 4d071...cb7 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 7. oktober 2022 Nærtagende. Gutten er i en brytningsfase. Anonymkode: c11ae...930 72 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Fitte trumfer foreldre, gitt. Anonymkode: 71fa3...aec 35 1
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 7. oktober 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 7. oktober 2022 Helt vanlig. Det er dette med at man skal gi barna røtter og vinger. I perioder brukes vingene mest, men har man gitt trygge og gode røtter vender de alltid tilbake. Kutter man vingene kutter man røttene i samme slengen, så bedre å ha åpne armer når de vender tilbake enn å prøve på å kutte deres vinger. 44 18 17
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Du er nærtagen. Har du invitert begge hjem til dere? Tenker at det er helt normalt for en 18år gammel gutt å være mer ute enn hjemme. I tillegg er det jo mulig at foreldrene hennes gjerne vil ha de der, og bli kjent med Jan, siden hun bare er 16år. Anonymkode: e34b6...c15 20 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fitte trumfer foreldre, gitt. Anonymkode: 71fa3...aec 😂😂😂😂 😐 Anonymkode: a5d54...065 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Merkelig. Her er sønnen min og kjæresten hans like mye hos begge. Han er 18, hun er snart 18. Svarer selvfølgelig på tlf og mld Anonymkode: 56ee3...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Takk for at du satte ord på hvorfor jeg ikke kom overens med mor til eks jeg uansett er glad for å bli kvitt Svigermødre er de verste. Tar alt for mye plass. Anonymkode: 4067c...3a6 10 3
AnonymBruker 42 Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Husker du ikke hvordan er å være ung og forelsket, TS? Det er jo "altoppslukende"! Pust med magen og smør deg med litt tålmodihetskrem Endret 7. oktober 2022 av AnonymBruker 42 16 1 1
Fru Uperfekt Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er 18 år og har fått seg kjæreste som er 16 år. Hun virker veldig søt og grei. Men, han har i praksis flyttet inn hos henne og vi ser han aldri lenger. De er enten alene, eller så er de mest med hennes familie. Han svarer bare nå og da på mld og tar ofte ikke tlf når vi ringer. Jeg kjenner jeg er både skuffet, lei meg og irritert på en gang. Han gidder nesten ikke å ha kontakt lenger virker det som. Er jeg nærtagende eller er følelsene mine berettiget? Anonymkode: 4d071...cb7 Dette må du nesten bare klare å leve med, barnet ditt er i brytningsfasen 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 La han få litt pusterom, få føle på sin første kjærlighet og for ALL DEL, ikke kjør dårlig samvittighets-kortet og guilt tripping. Har en svigermor som er helt lik med «dere er mye mer hos hennes familie enn hos oss « og det ER så slitsomt. Det gjør at man bare tar enda mer avstand. Anonymkode: 8fdbd...882 17 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 Han er forelsket. Selv om de er mest hos henne, så sitter de nok ikke i sofaen med hennes foreldre og ser på tv. Anonymkode: d3d8f...950 18
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk for at du satte ord på hvorfor jeg ikke kom overens med mor til eks jeg uansett er glad for å bli kvitt Svigermødre er de verste. Tar alt for mye plass. Anonymkode: 4067c...3a6 Dette kan du spare deg for. Jeg har hilst på kjæresten én gang. Du vet ingenting om meg ut i fra et innlegg. Jeg har dessuten en svigermor selv som jeg kommer veldig godt overens med. Bedre enn min egen mor, så det du sier stemmer absolutt ikke. ts Anonymkode: 4d071...cb7 12 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #15 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): La han få litt pusterom, få føle på sin første kjærlighet og for ALL DEL, ikke kjør dårlig samvittighets-kortet og guilt tripping. Har en svigermor som er helt lik med «dere er mye mer hos hennes familie enn hos oss « og det ER så slitsomt. Det gjør at man bare tar enda mer avstand. Anonymkode: 8fdbd...882 Jeg har selvfølgelig ikke sagt det til han. Kommer ikke til å gjøre det heller. Men, ja, jeg syns det er litt stusselig at han aldri er hjemme. Hverken dag eller natt. Får jo ikke blitt kjent ed kjæresten heller. Ts Anonymkode: 4d071...cb7 4 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #16 Skrevet 7. oktober 2022 Veldig dårlig av han å ikke svare på tlf. Det koster så lite.. Anonymkode: 9c906...d1f 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #17 Skrevet 7. oktober 2022 Forstår hvordan du har det fordi min sønn er akkurat likedan. Han filkk kjæreste når han var 18, og han tilbringer 85% hos henne og hennes mor. Han er kun innom her og spiser ved kjøkkenbenken i full fart, vasker og bytter klær innimellom. Sånn har det vært i snart to år, og det er veldig trist men prøver å ikke vise følelser eller mase om det. Til og med 17 mai og bursdagen sin var han der nesten hele tiden. Satser på at han kommer tilbake engang når den største forelskelsen har lagt seg. Anonymkode: b4290...60b 3 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #18 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forstår hvordan du har det fordi min sønn er akkurat likedan. Han filkk kjæreste når han var 18, og han tilbringer 85% hos henne og hennes mor. Han er kun innom her og spiser ved kjøkkenbenken i full fart, vasker og bytter klær innimellom. Sånn har det vært i snart to år, og det er veldig trist men prøver å ikke vise følelser eller mase om det. Til og med 17 mai og bursdagen sin var han der nesten hele tiden. Satser på at han kommer tilbake engang når den største forelskelsen har lagt seg. Anonymkode: b4290...60b Høres veldig likt ut, ja. Han er innom her og en kjapp tur innimellom og tar en dusj og tar med seg rene klær. Jeg forstår at de er mest hos henne da hun bare er 16 år, og det er helt greit. Men, kunne jo ønske at de var ørlitt her også. I allefall at de stakk innom av og til. Så vi får blitt kjent med henne og. Jeg maser ikke og har aldri sagt noe om det. Men, jeg kan ikke hjelpe for at jeg føler på at det er stusselig. ts Anonymkode: 4d071...cb7 2 6
kri.star Skrevet 7. oktober 2022 #19 Skrevet 7. oktober 2022 Gleden av å ha sønner! Beklager å være den som sier det, men du må bare bli vant til det. Generelt er der foreldrene til damen som får se paret oftest, det er som regel de som blir valgt til å være barnevakter og de som får skape det ekstra båndet med barnebarna. Selvfølgelig gjelder der ikke alle, men det er det typiske. 12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 De unge er opptatt med å begynne på livet. Å forlate redet. Du må ikke bære nag til dem, men slippe dem fri så kommer de tilbake etterhvert. Hørtes ut som om du er I forstadiet til empty nest syndrom. Anonymkode: 9ff16...c61 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå