AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Hva var symptomene og hva var årsaken? Hvilken uke og hvordan gikk det? Anonymkode: faec7...2cd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Kusinen min gikk gjennom det for noen måneder siden. Det begynte med blødninger i uke 31. Fikk beskjed om å komme på kontroll på sykehuset. Ble lagt inn for observasjon da de hadde problemer med å finne ut hvor blødningene kom fra. Etter ca 2 døgn på sykehuset kom det en stor blødning og barnet ble forløst med katastrofesnitt i uke 31+2. Hadde hun ikke vært innlagt når morkakeløsningen skjedde, så hadde det gått veldig galt. Det gikk bra med begge to. Anonymkode: bd497...618
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Akutt under fødsel. Blødning og synkende fosterlyd. Synkende blodtrykk hos meg pga sterk blødning. Hadde noen smerter i magen i forkant men trodde det var rier. Men de kjentes annerledes ut. Mer som kniver i magen. Katastrofesnitt. Gikk bra med oss begge. Ukjent årsak. Anonymkode: 41d54...32e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kusinen min gikk gjennom det for noen måneder siden. Det begynte med blødninger i uke 31. Fikk beskjed om å komme på kontroll på sykehuset. Ble lagt inn for observasjon da de hadde problemer med å finne ut hvor blødningene kom fra. Etter ca 2 døgn på sykehuset kom det en stor blødning og barnet ble forløst med katastrofesnitt i uke 31+2. Hadde hun ikke vært innlagt når morkakeløsningen skjedde, så hadde det gått veldig galt. Det gikk bra med begge to. Anonymkode: bd497...618 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Akutt under fødsel. Blødning og synkende fosterlyd. Synkende blodtrykk hos meg pga sterk blødning. Hadde noen smerter i magen i forkant men trodde det var rier. Men de kjentes annerledes ut. Mer som kniver i magen. Katastrofesnitt. Gikk bra med oss begge. Ukjent årsak. Anonymkode: 41d54...32e Så skummelt! Røykte noen av dere? Jeg brukte snus frem til uke 12 av svangerskapet for fant ikke ut at jeg var gravid før, er nå i uke 18 og alt er fint men redd for morkakeløsning likevel. Anonymkode: faec7...2cd
Snurrepurre Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Under fødsel her og. Han satt fast, og det viste seg i etterkant at morkaka hadde begynt å løsne. (ble akutt KS)
Snurrepurre Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Ikke meg du siterte, men jeg bruker ikke nikotin.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg var allerede innlagt på sykehuset. Heldigvis. Hadde litt smerter i magen. Skulle på toalettet og der sto jeg i en blodpøl. Akutt keisersnitt. Anonymkode: 1ab36...3e2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 Plutselig store blødninger i uke 32, ukjent årsak. Katastrofekeisersnitt, både jeg og babyen overlevde såvidt. Anonymkode: 1edeb...182
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 20.11): Plutselig store blødninger i uke 32, ukjent årsak. Katastrofekeisersnitt, både jeg og babyen overlevde såvidt. Anonymkode: 1edeb...182 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 19.36): Jeg var allerede innlagt på sykehuset. Heldigvis. Hadde litt smerter i magen. Skulle på toalettet og der sto jeg i en blodpøl. Akutt keisersnitt. Anonymkode: 1ab36...3e2 Hadde dere smerter i magen i løpet av svangerskapet, eventuelt hvordan var disse smertene? Jeg har murringer, som menssmerter nesten Anonymkode: faec7...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå