Gå til innhold

Kunne du datet Mr.Bean?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså en som er utrolig klønete og ganske selvopptatt, men egentlig velmenende og god.

Og forresten et barn i en voksen mannskropp

Anonymkode: c31e9...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kunne vel det! Det hadde vært gøy. Jeg hadde blitt flau heller! hadde nok bare vært herlig befriende..

Anonymkode: 28159...8fa

Skrevet

Nei. Jeg dater bare menn med sexappeal, men Mr Bean hadde sikkert vært en allright venn hvis det ikke ble for mye klums av det gode 

Anonymkode: 05ef4...016

Skrevet

Jeg syns ikke Mr Bean er morsom en gang. Jeg likte Black Adder, men dette er jo helt.....det er bare pinlig. 

Anonymkode: bc8be...290

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg må være tiltrukket av utseendet (trenger ikke være spesielt pen, men det må være noe som tiltrekker), og Mr. Bean har ikke et vesen eller utseende som jeg finner tiltrekkende.

Anonymkode: 80f6f...8ef

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei fins ikke kjekk. Hadde vært like ille med Karl fra Mot i brystet eller hva den het

Endret av GrønnNellik68
Skrevet

Sean Bean?

Anonymkode: 82661...68b

Skrevet

Nei, han har nok litt for mange bokstaver for meg. Hadde også vært ganske så vanskelig når han ikke snakker så mye 😁 Rowan hadde jeg kunnet date. Men han er litt for gammel for meg 😅 

BE41BFD0-999F-482F-A654-4EF4D3C563CF.jpeg

Anonymkode: 36430...901

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, han er en selvopptatt mannebaby. I tillegg er han feig og lyver om feilene han gjør. Han ser også ut som han har dårlig tannhelse. 

Anonymkode: e7307...c3c

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Men Rowan Atkinson hadde jeg lett datet.

Anonymkode: d845b...9f5

Skrevet

For meg er Bean og likesinnede i kategorien moderat psykisk utviklingshemmet, så nei takk. Hadde aldri datet ham.

Anonymkode: df947...e8b

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, absolutt ikke min type. 

Skrevet

Aldri i livet. Han er jo helt blåst.

Anonymkode: 5da5a...499

Skrevet

Har kun sett ei som datet han hun gikk fra leiligheten med ett bilde og en bilde krok i ring esken ;) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...