Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Kjæresten min har gjort det slutt. Hun følte at det ikke var nok pasjon i forholdet. Jeg er i dyp sorg for å ha mistet henne. Jeg er jo havnet i den situasjonen at jeg nå må tigge om kjærligheten hennes. Det er jo en vanlig reaksjon blant de som blir dumpa at man føler at man har sviktet. Hvor er det blitt av det å kjempe for kjærligheten? Kjærlighet handler om samarbeid og jeg blir trist over at man gir opp så lett. Det gjelder å jobbe med ulikheter og ta ansvar for forholdet. Sorgen preger meg vanvittig, men jeg prøver nå å tenke at hun kjempet faktisk ikke for kjærligheten, og da blir det kanskje feil at jeg nå tigger henne om kjærlighet. Lærdom: Istedenfor å gjøre det brått slutt, må man jo jobbe seg igjennom det. Se etter løsninger. Jeg vet ikke hvor jeg ville med dette, annet å bearbeide sorgen for å ha mistet elsklingen min. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Vel du ga tydeligvis opp å kjempe for kjærligheten når du begynte å ta hun for gitt og lidenskapen/pasjonen forsvant. Det er ikke som at bruddet kom som lyn fra klar himmel, dette er garantert noe hun har gått å følt på lenge og håpet at du skal gjøre mer innsats men så har du ikke gjort det og da har hun all grunn til å gå. Det er ikke svakt å gå, det er sterkt og istedet for å kritisere hun for å ikke kjempe så innse at du ikke var mann nok å kjempe for. Det er slutt, aksepter det og gå videre istedet for å rakke ned på henne for å sette grenser og gjøre det som er best for seg som du gjør nå. Anonymkode: 5f8e6...30f 2
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel du ga tydeligvis opp å kjempe for kjærligheten når du begynte å ta hun for gitt og lidenskapen/pasjonen forsvant. Det er ikke som at bruddet kom som lyn fra klar himmel, dette er garantert noe hun har gått å følt på lenge og håpet at du skal gjøre mer innsats men så har du ikke gjort det og da har hun all grunn til å gå. Det er ikke svakt å gå, det er sterkt og istedet for å kritisere hun for å ikke kjempe så innse at du ikke var mann nok å kjempe for. Det er slutt, aksepter det og gå videre istedet for å rakke ned på henne for å sette grenser og gjøre det som er best for seg som du gjør nå. Anonymkode: 5f8e6...30f Huff, ja kanskje har du rett. Men vi er to om lidenskapen og av og til går det litt tyngre. Det er ikke meningen å rakke ned på henne. Jeg skulle bare ønsket at vi kunne jobbe oss igjennom utfordringer. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (7 minutter siden): Kjæresten min har gjort det slutt. Hun følte at det ikke var nok pasjon i forholdet. Jeg er i dyp sorg for å ha mistet henne. Jeg er jo havnet i den situasjonen at jeg nå må tigge om kjærligheten hennes. Det er jo en vanlig reaksjon blant de som blir dumpa at man føler at man har sviktet. Hvor er det blitt av det å kjempe for kjærligheten? Kjærlighet handler om samarbeid og jeg blir trist over at man gir opp så lett. Det gjelder å jobbe med ulikheter og ta ansvar for forholdet. Sorgen preger meg vanvittig, men jeg prøver nå å tenke at hun kjempet faktisk ikke for kjærligheten, og da blir det kanskje feil at jeg nå tigger henne om kjærlighet. Lærdom: Istedenfor å gjøre det brått slutt, må man jo jobbe seg igjennom det. Se etter løsninger. Jeg vet ikke hvor jeg ville med dette, annet å bearbeide sorgen for å ha mistet elsklingen min. Når kvinner går er det gjerne fordi de allerede har kjempet lenge for kjærligheten, og har innsett at de ferdige med forholdet i lang lang tid. Beklager Cry your eyes. ❤️ Anonymkode: 7cb9b...f5b 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (9 minutter siden): jeg prøver nå å tenke at hun kjempet faktisk ikke for kjærligheten Helt riktig. Neste gang, gå for en som er på samme side som deg. Anonymkode: a6d8c...0b9
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2022 Dere er ganske harde her. Hun har ikke kjempet om min kjærlighet. Jeg har vist henne kjærlighet, men av og til går bar ting litt tyngre. Må man gi opp uten å jobbe med det?
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når kvinner går er det gjerne fordi de allerede har kjempet lenge for kjærligheten, og har innsett at de ferdige med forholdet i lang lang tid. Beklager Cry your eyes. ❤️ Anonymkode: 7cb9b...f5b Dere er ganske harde her. Hun har ikke kjempet om min kjærlighet. Jeg har vist henne kjærlighet, men av og til går bar ting litt tyngre. Må man gi opp uten å jobbe med det?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (2 minutter siden): Dere er ganske harde her. Hun har ikke kjempet om min kjærlighet. Jeg har vist henne kjærlighet, men av og til går bar ting litt tyngre. Må man gi opp uten å jobbe med det? Nei, og i alle fall ikke når man er rundt 50. Er man 20 og vet ingenting om livet og har valgt feil fyr, så kan man det. Er man 50, så kan man ikke slenge rundt seg med menn og droppe jobbingen. Men, dette kommer hun til å finne ut helt av seg selv. Anonymkode: a6d8c...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 Var dere gift ? Lovet hverandre gode og onde dager ? Uansett, en må være to som vil jobbe for det. Ikke så mye å gjøre for deg enn å sørge, og deretter prøve å se det positive i at det kanskje er andre og bedre muligheter der ute i framtiden ❤️. Anonymkode: 1256c...1df 1
Sensi Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Kan være ulikhetene ble for store? Det er viktig å være tro mot seg selv. Og noen ganger er det best å gå og ikke kjempe for noe som ikke sånn egentlig føles rett. Gå videre med hevet hode. Finn tilbake til deg selv og vær tro mot deg selv når du skal finne ny elskling. 1
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var dere gift ? Lovet hverandre gode og onde dager ? Uansett, en må være to som vil jobbe for det. Ikke så mye å gjøre for deg enn å sørge, og deretter prøve å se det positive i at det kanskje er andre og bedre muligheter der ute i framtiden ❤️. Anonymkode: 1256c...1df Nei, vi var ikke gift. Men vi hadde det fint i lag. Vi var gode med hverandre, og hadde masse felles interesser. Jeg ser jo ting fra min side, men om du spør henne så var veldig mye bra og noe man kunne ha jobbet med før man brått avslutter et forhold. 1
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2022 Sensi skrev (5 minutter siden): Kan være ulikhetene ble for store? Det er viktig å være tro mot seg selv. Og noen ganger er det best å gå og ikke kjempe for noe som ikke sånn egentlig føles rett. Gå videre med hevet hode. Finn tilbake til deg selv og vær tro mot deg selv når du skal finne ny elskling. Ja, det er noe med det å gå med hevet hode når sorgen tar overhånd. Vi passet veldig bra, men jeg er kanskje ikke så god på pasjon.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Var dere gift ? Lovet hverandre gode og onde dager ? Uansett, en må være to som vil jobbe for det. Ikke så mye å gjøre for deg enn å sørge, og deretter prøve å se det positive i at det kanskje er andre og bedre muligheter der ute i framtiden ❤️. Anonymkode: 1256c...1df Samme faen om man var gift vel. Er man ikke lykkelig så er det rette å GÅ. Det er ikke kvinners jobb å oppdra menn og få menn til å innse hva de har og vise at de verdsetter det. Anonymkode: 5f8e6...30f
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober 2022 #15 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (30 minutter siden): Kjæresten min har gjort det slutt. Hun følte at det ikke var nok pasjon i forholdet. Jeg er i dyp sorg for å ha mistet henne. Jeg er jo havnet i den situasjonen at jeg nå må tigge om kjærligheten hennes. Det er jo en vanlig reaksjon blant de som blir dumpa at man føler at man har sviktet. Hvor er det blitt av det å kjempe for kjærligheten? Kjærlighet handler om samarbeid og jeg blir trist over at man gir opp så lett. Det gjelder å jobbe med ulikheter og ta ansvar for forholdet. Sorgen preger meg vanvittig, men jeg prøver nå å tenke at hun kjempet faktisk ikke for kjærligheten, og da blir det kanskje feil at jeg nå tigger henne om kjærlighet. Lærdom: Istedenfor å gjøre det brått slutt, må man jo jobbe seg igjennom det. Se etter løsninger. Jeg vet ikke hvor jeg ville med dette, annet å bearbeide sorgen for å ha mistet elsklingen min. Du må ikke tigge om kjærligheten hennes. Det gjør ikke deg eller henne godt. Lykke til. 1
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober 2022 #16 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (7 minutter siden): Ja, det er noe med det å gå med hevet hode når sorgen tar overhånd. Vi passet veldig bra, men jeg er kanskje ikke så god på pasjon. Ikke skriv sånn at du ikke er så god på pasjon. Dette er et resultat av dynamikk mellom dere (sikkert) og mulig urimelige forventninger hos henne. 3
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #17 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme faen om man var gift vel. Er man ikke lykkelig så er det rette å GÅ. Det er ikke kvinners jobb å oppdra menn og få menn til å innse hva de har og vise at de verdsetter det. Anonymkode: 5f8e6...30f Det er akkurat det. Skal man bare ta den enkle løsning å gå når man ikke er lykkelig. Eller skal man kjempe for kjærligheten. Det har ikke vært sånn at jeg ikke har brydd meg. Jeg har vist henne masse kjærlighet, men det er tider da ting kanskje ikke man er helt lykkelig. Hvorfor ikke se etter løsninger? 1
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (2 minutter siden): Du må ikke tigge om kjærligheten hennes. Det gjør ikke deg eller henne godt. Lykke til. Det har du rett i. Tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #19 Skrevet 7. oktober 2022 Mann50 skrev (Akkurat nå): Skal man bare ta den enkle løsning å gå når man ikke er lykkelig. Du spør virkelig på feil sted. Få steder hvor man anbefaler dumping over en lav sko, som her inne, dersom ikke sommerfuglene flyr og luften er rosa og velduftende. Man leser praktisk talt ALDRI om kvinner som jobber for forholdene her inne, kun om kvinner som krever ditt og datt. Les tråden om hun som ikke har gått ned i vekt etter siste barnefødsel, mannen er klønete, og nesten alle anbefaler å dumpe han, enda de har flere barn sammen. På grunn av klønete kommentar! Igjen, du spør på helt feil sted. Her inne vet man ingenting om forhold. Anonymkode: a6d8c...0b9 1 2
Mann50 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #20 Skrevet 7. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): Ikke skriv sånn at du ikke er så god på pasjon. Dette er et resultat av dynamikk mellom dere (sikkert) og mulig urimelige forventninger hos henne. Takk for innspill. Der var bare det hun hadde som begrunnelse. Dynamikken er jo viktig og kanskje viljen fra begge til å tåle ups and downs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå