Gå til innhold

Til dere menn! Spm om du ville hjulpet daten din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar helt ærlig her, uansett. Hvis du hadde datet en dame et par ganger og du hadde likt hun, og hun da ringte deg fordi datteren hennes hadde brukket armen og lurte på om du kunne kjøre til sykehuset siden hun ikke hadde bil, hadde du gjort det når du ikke kjente hun så godt? 

Anonymkode: 9d969...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det. Du ringer en venninne og ikke daten ellers virker du veldig oppmerksomhetssyk 

Anonymkode: 9c49b...961

• Liker 16
Skrevet

Nei, jeg har ikke lappen.

Anonymkode: b7a0b...3a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke gjør det. Du ringer en venninne og ikke daten ellers virker du veldig oppmerksomhetssyk 

Dette. 

Anonymkode: a63bf...287

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg gjort det. Det tror jeg at jeg sannsynligvis hadde gjort for de fleste, uavhengig av om det var en date eller ikke.

• Liker 26
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det her var på dagen. Ingen var hjemme av venner og familie, jeg hadde fri. Jeg sa nei, men lurer på om det var dumt i etterkant. 

Skrevet
Jdz skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig hadde jeg gjort det. Det tror jeg at jeg sannsynligvis hadde gjort for de fleste, uavhengig av om det var en date eller ikke.

Samme her. Ville gjort det for naboen til naboen🤷‍♀️

Anonymkode: 39ac0...fb6

• Liker 17
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Svar helt ærlig her, uansett. Hvis du hadde datet en dame et par ganger og du hadde likt hun, og hun da ringte deg fordi datteren hennes hadde brukket armen og lurte på om du kunne kjøre til sykehuset siden hun ikke hadde bil, hadde du gjort det når du ikke kjente hun så godt? 

Selvsagt. Med menneskelighet kalles det

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Ville gjort det for naboen til naboen🤷‍♀️

Anonymkode: 39ac0...fb6

Men det er jo noe helt annet. Naboen til naboen spør ikke uten god grunn.

De fleste hadde nok sagt ja, men droppet denne dama etterpå. Det å bruke en date som sjåfør, er et dårlig tegn.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men det er jo noe helt annet. Naboen til naboen spør ikke uten god grunn.

De fleste hadde nok sagt ja, men droppet denne dama etterpå. Det å bruke en date som sjåfør, er et dårlig tegn.

"Kan du kjøre meg og venninnene mine til byen og hente oss kl 02.30 i natt" vil være eksempler på å bruke daten som sjåfør. Og kjøre noen på sykehuset i en nødsituasjon er noe helt annet.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis jeg hadde mulighet å kjøre så hadde jeg kjørt, også om det var ukjent nummer som hadde ringt.

Ts, ja du har dummet deg ut. Litt uklart hvorfor. Du bør be om unnskyldning, ikke for å kunne date denne damen mer, men for å vise at du er et fornuftig menneske.

• Liker 8
Skrevet
Jdz skrev (5 minutter siden):

"Kan du kjøre meg og venninnene mine til byen og hente oss kl 02.30 i natt" vil være eksempler på å bruke daten som sjåfør. Og kjøre noen på sykehuset i en nødsituasjon er noe helt annet.

Helt uenig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det her var på dagen. Ingen var hjemme av venner og familie, jeg hadde fri. Jeg sa nei, men lurer på om det var dumt i etterkant. 

Hvis du ble spurt og sa nei når du hadde anledning så var det litt kjipt gjort men det var galt av henne å spørre deg. Hun er sikkert skuffet nå men når dere knapt kjenner hverandre er ikke dette din oppgave og hun må kjenne sin besøkstid som det heter 

• Liker 2
Skrevet

Siden daten min antagelig hadde vært den siste på lista mi over å spørre om å kjøre oss til sykehuset, så hadde jeg definitivt sagt ja til å kjøre dersom det var jeg som hadde fått spørsmålet.

Spørsmålet er vel heller hvorfor skulle man sagt nei?

Anonymkode: a8069...f58

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig, det er en nødsituasjon, jeg hadde gjort det for naboen, en kollega, eller venn, jeg hadde nok gjort det for enhetlig fremmed person også

Anonymkode: 309af...d4e

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden daten min antagelig hadde vært den siste på lista mi over å spørre om å kjøre oss til sykehuset, så hadde jeg definitivt sagt ja til å kjøre dersom det var jeg som hadde fått spørsmålet.

Spørsmålet er vel heller hvorfor skulle man sagt nei?

Man skal ikke si nei.

Man kan godt kjøre.

Men man skal innse at dette ikke er en dame som man vil dele livet med. Ingen bra kvinne ber om hjelp til en slik ting i en startfase av et forhold.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, selvfølgelig, det er en nødsituasjon, jeg hadde gjort det for naboen, en kollega, eller venn, jeg hadde nok gjort det for enhetlig fremmed person også

Anonymkode: 309af...d4e

Dette er IKKE en nødssituasjon. Man kan fint ta taxi og får nok også utgiftene dekket.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Man skal ikke si nei.

Man kan godt kjøre.

Men man skal innse at dette ikke er en dame som man vil dele livet med. Ingen bra kvinne ber om hjelp til en slik ting i en startfase av et forhold.

Fordi...?

Anonymkode: 0ffa8...000

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Man skal ikke si nei.

Man kan godt kjøre.

Hvorfor det? Hva er det som gjør dama til en "dårlig dame" fordi hun spør? At hun har lite nettverk? Ikke råd til å ta taxi? Ikke har egen bil? Ikke har lappen? 

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...