AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har fulgt han siden han begynte som youtube-stjerne for mange år siden. Husker han ble kjent da han begynte å lage remixer av ulike sanger. Jeg er så heldig å få se han live i London neste uke Han var nettopp i Oslo og. Stemmen hans er fantastisk, og han virker veldig sympatisk syns jeg. Følger han på insta. Enrique Iglesias - SUBEME LA RADI O ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox - YouTube Anonymkode: f9df2...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Del Skrevet 8. oktober 2022 Noen tanker? Anonymkode: f9df2...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. oktober 2022 #3 Del Skrevet 8. oktober 2022 Hater sånn "musikk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 K.B. skrev (På 8.10.2022 den 22.10): Hater sånn "musikk" TULLER DU?! Mannen har jo en nydelig stemme. Helt fantastisk. Anonymkode: f9df2...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Han har fin stemme, men blir for kjedelig. Og originalen er mye bedre. Anonymkode: 7d655...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Del Skrevet 10. oktober 2022 Conor er en av mine favorittartister! Det er bare nydelig! Han synger ikke bare cover-låter, han har gitt ut egen musikk også: Conor Maynard - Room - YouTube Anonymkode: f9df2...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Del Skrevet 10. oktober 2022 ..og denne her, som er en remix men bare helt fantastisk! Siden jeg danser bachata selv så er denne en favoritt: You broke me first - Conor Maynard Dancing Kike & Nahir (Dj Tronky Remix) - YouTube Anonymkode: f9df2...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå