AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Er 27 år og leter etter en fast partner eller noen småforhold som gikk i vasken. Jeg er høy, over snittet pen og har en god jobb med høy lønn. Jeg krever på ingen måte å få en modelldame, men jeg vil ha en jente som i hvertfall ikke er stygg. En som er gjennomsnittlig pen og oppegående, men de jentene føler jeg det er umulig å få oppmerksomhet fra. Hvis en sjelden gang en dame blir interessert i meg, er det som regel bare en overvektig eller stygg dame, som jeg ikke vil ha noe med å gjøre… Anonymkode: ed1fa...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Ok. Hva skal du se på tv i kveld da? Fredag og greier Anonymkode: a416a...93e 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Ts her igjen glemte å legge til at jeg har ligget med damer som har vært overvektige før, seneste var i sommer, måten jeg kom meg igjennom det på var å lukke igjen øynene og tenke på en pen dame… hvorfor skal jeg ha det sånn resten av livet?? …. Hvorfor har jeg ikke det som skal til for å få en dame det går an å ligge med uten å spy?? Anonymkode: ed1fa...2fa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Dere menn er bare ute etter insta-babes. Vi vanlige er ikke bra nok, men skal mobbes og gjerne hetses med kommentarer som at vi er stygge og burde dø. Anonymkode: 143db...847 20 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her igjen glemte å legge til at jeg har ligget med damer som har vært overvektige før, seneste var i sommer, måten jeg kom meg igjennom det på var å lukke igjen øynene og tenke på en pen dame… hvorfor skal jeg ha det sånn resten av livet?? …. Hvorfor har jeg ikke det som skal til for å få en dame det går an å ligge med uten å spy?? Anonymkode: ed1fa...2fa Hvorfor ligger du med damer du ikke tenner på? Spesiell oppførsel. Er du sånn som hetser damer du syns er stygge og får ereksjon av det? "Din stygge feite faen, du er ikke verdt en dritt. Jeg puler deg fordi ingen andre orker. Du burde gjøre verden en tjeneste og hoppe foran et tog." Er det sånn du opererer? Har møtt noen sånne, og jeg er meget traumatisert. Livredd menn. Anonymkode: 143db...847 20 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 Kanskje du overvurderer din egen attraksjon? Hvorfor driver du å ligger med kvinner du syns er ekkel? Det virker bare selvdestruktivt og som et merkelig valg å ta. Anonymkode: 6b083...0f3 27 5
totti_1 Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her igjen glemte å legge til at jeg har ligget med damer som har vært overvektige før, seneste var i sommer, måten jeg kom meg igjennom det på var å lukke igjen øynene og tenke på en pen dame… hvorfor skal jeg ha det sånn resten av livet?? …. Hvorfor har jeg ikke det som skal til for å få en dame det går an å ligge med uten å spy?? Anonymkode: ed1fa...2fa Prøv å sikte noe høyere, men ikke for høyt. Aksepterer virkeligheten eller dø alene. 4
totti_1 Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du overvurderer din egen attraksjon? Hvorfor driver du å ligger med kvinner du syns er ekkel? Det virker bare selvdestruktivt og som et merkelig valg å ta. Anonymkode: 6b083...0f3 Han tror sikkert stor lommebok og eget utseende er nok. Damer funker ikke sånn. 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 Legg lista lavere eller revurder om din personlighet kan stå i veien for ditt utseende og eventuelle IQ. Anonymkode: 51e56...1e9 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du overvurderer din egen attraksjon? Hvorfor driver du å ligger med kvinner du syns er ekkel? Det virker bare selvdestruktivt og som et merkelig valg å ta. Anonymkode: 6b083...0f3 Det lurer jeg også på! Selv jeg som stygg dame nekter å ligge med noen som er uflidd og ekkel liksom. Jeg er ikke noen tømmestasjon selv om jeg er stygg og verdiløs. Er vel ingen som tvinger ts til å ligge med stygge damer? Anonymkode: 143db...847 8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Det kan hende at måten du er på vises på deg. Jeg synes det er helt innafor å ikke foretrekke overvektige partnere, men måten du beskriver overvektige på her viser at du ikke eier verken empati eller folkeskikk. Slikt kan man gjerne merke på en person. Jeg ville vertfall aldri gått for det og det gleder meg at du ikke får deg en bra dame... for du ville ikke blitt en god partner uansett. Fint å se karma. Anonymkode: d2f14...97a 14 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 Om du leser hva du selv skriver ang deg selv, og tenker at du skal bli kjent med en person som omtaler seg selv som du gjør, så burde du forstå hvorfor. Slik du omtaler deg finnes ikke tiltrekkende, du skremmer vel mest sannsynlig bort damer som er interessert i mer enn et ligg. Anonymkode: dea9f...2ce 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Skrevet 7. oktober 2022 Prøv å bli venn med utlendinger, spesielt de fra latin amerika, midtøsten og afrika. De kan lære deg hvordan man får digge damer (snakker av erfaring og observasjoner. Anonymkode: 1837f...5e1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er 27 år og leter etter en fast partner eller noen småforhold som gikk i vasken. Jeg er høy, over snittet pen og har en god jobb med høy lønn. Jeg krever på ingen måte å få en modelldame, men jeg vil ha en jente som i hvertfall ikke er stygg. En som er gjennomsnittlig pen og oppegående, men de jentene føler jeg det er umulig å få oppmerksomhet fra. Hvis en sjelden gang en dame blir interessert i meg, er det som regel bare en overvektig eller stygg dame, som jeg ikke vil ha noe med å gjøre… Anonymkode: ed1fa...2fa Troll Anonymkode: cf762...49e 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #16 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts her igjen glemte å legge til at jeg har ligget med damer som har vært overvektige før, seneste var i sommer, måten jeg kom meg igjennom det på var å lukke igjen øynene og tenke på en pen dame… hvorfor skal jeg ha det sånn resten av livet?? …. Hvorfor har jeg ikke det som skal til for å få en dame det går an å ligge med uten å spy?? Anonymkode: ed1fa...2fa Men ikke ligg med noen du ikke tenner på !!! Anonymkode: bb29a...191 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #17 Skrevet 7. oktober 2022 Du kommet til å dø alene. Anonymkode: 3436f...dda
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #18 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ts her igjen glemte å legge til at jeg har ligget med damer som har vært overvektige før, seneste var i sommer, måten jeg kom meg igjennom det på var å lukke igjen øynene og tenke på en pen dame… hvorfor skal jeg ha det sånn resten av livet?? …. Hvorfor har jeg ikke det som skal til for å få en dame det går an å ligge med uten å spy?? Anonymkode: ed1fa...2fa Hvorfor? Nei si det.... Kanskje fordi du har et motbydelig syn på kvinner som snakker sånn om dem? Anonymkode: a416a...93e 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #19 Skrevet 7. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du kommet til å dø alene. Anonymkode: 3436f...dda Er det bedre å dø sammen med noen? Anonymkode: 17240...7ff
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det lurer jeg også på! Selv jeg som stygg dame nekter å ligge med noen som er uflidd og ekkel liksom. Jeg er ikke noen tømmestasjon selv om jeg er stygg og verdiløs. Er vel ingen som tvinger ts til å ligge med stygge damer? Anonymkode: 143db...847 Men tenk da, her får TS et nyttig innblikk i hvordan det er å være stygg kvinne. Han får sex, det er ikke det, men ikke med noen han har lyst på. Sånn er det for oss stygge kvinner også. Vi får jo alltid høre at det er så lett for kvinner å få seg et ligg, det er bare å senke krava lavt nok. At ingen kvinner egentlig er i ufrivillig sølibat. Anonymkode: 6f329...63f 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå