Gå til innhold

Hvor sjarmert blir du av at han spiller banjo eller trekkspill for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Gitar er jo det instrumentet i verden som flest kan å spille på, så det er jo rimelig uoriginalt, selv om han skulle være flink. Banjo eller trekkspill er mer uvanlige instrumenter som ikke så mange behersker.

Hva sier dere damer? Blir dere skjelvene i knærne hvis han drar en banjosolo? 🤠Eller hva med trekkspill à la Lady og Landstrykeren, "Bella notte"?

Anonymkode: fadb0...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekkspill hadde vært helt knall. Banjo not so much..

Anonymkode: c8fa0...c82

• Liker 1
Skrevet

Hadde elsket det!!! 😂 ♥ 

Anonymkode: 230e7...85b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Begge instrumenter hadde fått meg til å finne på en god unnskyldning for å raskt gå derifra.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var barn pleide jeg besøke en slektning som spilte trekkspill, så det ville jeg syntes var moro. Banjo… veeel. Ok, men da hadde nok jeg etterpå latt være å ta på headset neste gang jeg øvde på elgitar når han er hjemme.

Skrevet

Hadde blitt mest sjarmert av Banjo. Ikke sjarmert av trekkspill. Bor på bygda, er vant til trekkspill. Det stiller likt som gitar på uoriginalt og kjedelig. 

Anonymkode: c8181...cb5

Skrevet (endret)

Mann med banjo, helt klart! Forbinder banjo først og fremst med Banjo-Kari, men Øystein Sunde har også fremmet Banjoens muntre klang:

Endret av kvinneguide
Skrivefeil
Skrevet

Hadde dånet av trekkspill altså, ja takk!

Anonymkode: f53bb...0ac

Gjest AprilRyan
Skrevet

Hadde ikke blitt sjarmert av det heller. Forferdelig lyd på begge to så hadde nok heller gått. Gitar kan man i hvert fall høre på selv om det ikke er sjarmerende med klimpring på nachspiel heller.

Skrevet

Kommer litt an på type trekkspill for min del, foretrekker durspill (enrader eller torader) foran kromatiske trekkspill.

Anonymkode: df65c...67b

Skrevet

Jeg faller for humor, så det kunne helt klart vært en innertier.😂 Liker menn som ikke tar seg selv høytidelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Inspirert av en annen tråd. Gitar er jo det instrumentet i verden som flest kan å spille på, så det er jo rimelig uoriginalt, selv om han skulle være flink. Banjo eller trekkspill er mer uvanlige instrumenter som ikke så mange behersker.

Hva sier dere damer? Blir dere skjelvene i knærne hvis han drar en banjosolo? 🤠Eller hva med trekkspill à la Lady og Landstrykeren, "Bella notte"?

Anonymkode: fadb0...9fe

duelling banjo's er jo en slager. Jeg hadde blitt imponert over en kar som hadde spilt banjo. Trekkspill har jeg spilt selv i sin tid så den er ikke så spennende. 

Skrevet

Banjo og trekkspill er noe av de mest irriterende instrumenter synes jeg 🙉 etter det kommer orgel.

Anonymkode: c18a1...998

Skrevet

Jeg ELSKER banjo, men synes vel nevnte scenario virker noe kleint, haha.

Anonymkode: 370f7...ef1

Skrevet

Jeg ville blitt sjarmert av banjo! Jeg syns det er fantastisk når Øystein Sunde spiller det på konserter. 

Men trekkspill? Nei, da hadde jeg  flyktet!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blir jo ikke sjarmert av det i seg selv, men det er jo imponerende og kult med folk som virkelig kan spille på strumentoz! Da snakker jeg ikke om Kleine-Tom som tar frem gitaren på nÆcht, altsåÅååå! :sprettoy:

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet

Jeg har hørt at en gentleman er en mann som kan spille trekkspill, men velger å la det være - og jeg er jo svak for gentlemen... :ler: 

Generelt synes jeg musikalitet er et pluss, nesten uansett instrument, men det bør jo kombineres med en viss selvinnsikt og forståelse for tid og sted og anledning.

• Nyttig 1
Skrevet

Banjo og trekkspill… vet ikke helt. Men hadde han dratt opp en mandolin og spilt Ramona hadde jeg nok blitt litt mo i knærne. 
Moskvanetter på balalaika hadde også vært noe, men kanskje ikke politisk korrekt i disse tider. 
Sekkepipe er kult, men litt voldsomt kanskje i en dating-situasjon. Men hvis han hadde kunnet intro-musikken til Outlander hadde jeg nok falt pladask. 😅

Skrevet

Kunne nok blitt ganske sjarmert om han bare var flink til det. Hadde i alle fall vært knall om han ikke tok seg selv så seriøst og dermed gjorde litt humor ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...