AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Hei! Jeg har termin i vår, ser på hvor lenge jeg kan være hjemme. Det var jo virkelig ikke lenge! Vi tar ut 100%, da det er best økonomisk. Men, og dette er luksusproblem, vi får kke utbetalt samme sum som mann har i lønn, da han overskrider makssum. Hva har andre i lignende situsjon gjort? Vi har en god lønn, men påvirker selvsagt at lønn ikke er den samme. Av ulikengrunner. Vi må gjøre grep i hjemmet, men er takknemlig for innspill på hvordan andre har gjort det! Anonymkode: d66d6...adc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Har du sjekket at jobben ikke forskutterer lønn og da gir full lønn? Både min og min manns jobb gjør dette, så får jobben de 6G fra NAV. Det er ganske vanlig? Anonymkode: de443...abf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Er ikke så mye man kan gjøre når jobben dekker maks 6G. Jeg tapte mye på å være i permisjon, men visste jo det når jeg ble gravid. Og la opp budsjettet etter det. Mannen min hadde full dekning fra jobb. Så vi delte permisjonen 50/50. Men det hadde vi også gjort om jeg hadde fått full dekning fra jobben. Anonymkode: ef78a...208 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå