Gå til innhold

Hva gjør en dame sexy? Kan man se det på en mann når han finner en dame sexy/attraktiv/får han til å tenke på sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva gjør en dame sexy, og hvordan viser menn at de finner en dame attraktiv/sexy? Kan man se på en mann når han tenker dette mens han ser en dame, ev at han tenker på sex? Nå tenker jeg primært når en mann ser en dame han liker, men ikke er i er forhold med (enda)… 

Anonymkode: 1a920...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man se på en mann når han tenker dette mens han ser en dame, ev at han tenker på sex

Stort sett kan du ikke se det

Anonymkode: 0565f...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å kle seg sexy. På den annen side er det noen kvinner som er sexy nesten uansett hvordan de kler seg, og noen som omtrent ikke evner å se sexy ut.

Jeg leste for noen år siden om en som sammenlignet Mia Gundersen med Mette Marit, sistnevnte skal jo som kjent bli vår dronning en gang.

Mette Marit ser ok og til dels pen ut, men jeg vil ikke kalle henne sexy. Mia Gundersen derimot ser sexy ut selv om hun ikke gjør seg til for kameraet.

Anonymkode: 87b2c...701

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, hva gjør en dame sexy, og hvordan viser menn at de finner en dame attraktiv/sexy? Kan man se på en mann når han tenker dette mens han ser en dame, ev at han tenker på sex? Nå tenker jeg primært når en mann ser en dame han liker, men ikke er i er forhold med (enda)… 

Hvis han stirrer 

Anonymkode: 677bc...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det går an å kle seg sexy. På den annen side er det noen kvinner som er sexy nesten uansett hvordan de kler seg, og noen som omtrent ikke evner å se sexy ut.

Jeg leste for noen år siden om en som sammenlignet Mia Gundersen med Mette Marit, sistnevnte skal jo som kjent bli vår dronning en gang.

Mette Marit ser ok og til dels pen ut, men jeg vil ikke kalle henne sexy. Mia Gundersen derimot ser sexy ut selv om hun ikke gjør seg til for kameraet.

Anonymkode: 87b2c...701

God sammenligning for å få frem det at noen bare har en mer sexy utstråling enn andre. Mette Marit er snill og vennlig, sikkert en fantastisk mor og venn men man tenker ikke på sex av å se hun kanskje. Mia Gundersen kan jeg forstå at menn finner sexy! Hun har glemt i øyet, fyldige lepper, kvinnelige former og går gjerne kledd på en måte som fremhever formene. 

Å kle og oppføre seg litt sensuelt og ikke bare vennlig og hyggelig tror jeg er viktig om man vil bli oppfattet som sexy 

Anonymkode: 89519...a5b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bulk i buksa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han stirrer 

Jeg har opplevd at menn stirrer på kroppen min, spesielt bryster, mage, hofteparti. (Jeg er slank med former). Kan det bety at de da tenker på sex ? Eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Når en mann møter blikket ditt, gjør han det fordi han søker blikket ditt. Han har allerede skannet kroppen din og er nysgjerrig, og interessert. Det er bare på film at alt liksom skjer helt tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Jeg prøver etter beste evne å skjule når jeg syns ei random ukjent dame er sexy/attraktiv. Jeg vil jo ikke være creepy. Jeg tror værtfall selv at det ikke er så lett å se det på meg. For å være ærlig, så tenker jeg i grunn ikke automatisk på sex/pule når jeg ser ei sexy dame. Men har egt. intrykk av folk ikke helt tror på meg når jeg sier dette. 🤔 Får heller mer en følelse av tiltrekning på noe vis.. Men men, folk får tro hva de vil.

Slik utseendemessig, så er ei sexy dame någen lunde fit/veltrent. Heller litt chubby enn radmager. Og har et fint ansikt og er kul på håret. Litt tettsittende klær så man ser at hun er sexy. Helst ridestøvler og lærbukse og stram singlet. Og pisk i hånda... Da hadde jeg nok sikkert ikke klart å skjule det... hehe...!

Men nå er jeg meg, og ikke alle menn. Finnes sikkert en og annen tulling som ikke er enig med meg. 😁

Endret av Blue Balloon
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlegne mannfolk som vil bli pisket rundt må være det minst tiltrekkende i verden...

Anonymkode: 0b49b...a11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Underlegne mannfolk som vil bli pisket rundt må være det minst tiltrekkende i verden...

?

Hva i huleste har det med spørsmålet i denne tråden å gjøre?

Anonymkode: 414c6...61a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, det er nok ikke for alle. I grunn er det nok bare for spesielt intereserte. Har mange ganger tenkt at det hadde vert lettvint å vere "normal", om jeg kunne velge.

Endret av Blue Balloon
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du om det, for meg er det drømmemannen.

Anonymkode: 294bc...cf8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjellige ting som gjør ei dame sexy. Men det handler ikke bare om å være søt/pen, det handler også om utstråling. Ofte ser man kanskje litt lur ut, eller flørtete. Men ingen er jo alles tekopp, bare at noen er likt av flere. 

En mann kan vise interesse ved å komme nær eller ta avstand. Ofte kan man se at han ser ut til å følge henne i øyekroken.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har opplevd at menn stirrer på kroppen min, spesielt bryster, mage, hofteparti. (Jeg er slank med former). Kan det bety at de da tenker på sex ? Eller ikke??

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok forskjellige ting som gjør ei dame sexy. Men det handler ikke bare om å være søt/pen, det handler også om utstråling. Ofte ser man kanskje litt lur ut, eller flørtete. Men ingen er jo alles tekopp, bare at noen er likt av flere. 

En mann kan vise interesse ved å komme nær eller ta avstand. Ofte kan man se at han ser ut til å følge henne i øyekroken.

Hvordan ser en «lur» dame ut?

Anonymkode: b6645...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun tenker ikke bare på jobben og hva hun skal ha til middag. Hun har en liten hemmelighet. Så kan du lure på hva det er...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du ikke om folk som ser litt lure ut, har et lurt smil?

Anonymkode: 37c01...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som (erfaren) mann, vil jeg si at har hun en noenlunde kropp så har erotisk og sensuell utstråling nesten alt å si.                      Det er bare noe en har eller ikke har, umulig å forklare/beskrive. 60-70 åringer kan ha det, har lite med alder å gjøre.

Anonymkode: d8002...091

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...