AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Beklager på forhånd, men virkelig hvor stor prosentandel av menn er bare en skuffelse til slutt? Anonymkode: 1135a...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 det kommer an på hvilke forventninger du har Anonymkode: 9813c...b96 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 95% Anonymkode: dd07b...db0 Tror du har rett. Anonymkode: 1135a...2c3 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): det kommer an på hvilke forventninger du har Anonymkode: 9813c...b96 Hva tenker du man kan forvente ? Anonymkode: 1135a...2c3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 95% Anonymkode: dd07b...db0 KG er et trist sted. Anonymkode: 7b0ae...7b2 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Beklager på forhånd, men virkelig hvor stor prosentandel av menn er bare en skuffelse til slutt? Anonymkode: 1135a...2c3 Like stor andel som kvinner vil jeg anta. Men siden dette er Kvinneguiden så får vi si at det er overveldende stor andel menn sammenlignet med kvinner. 99% menn er en gedigen skuffelse, og kanskje bare 1 liten % kvinner. Fornøyd? Anonymkode: 2b160...793 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Er du stolt av deg selv nå, som sitter på KG en fredagskveld og spyr ut femcel-drit? Anonymkode: 87d9f...e2a 3 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 Siden det er kvinner som velger bort menn, vil jeg si menn skuffer mest hvertfall. Anonymkode: 0a83f...aa8 3
Trolltunge Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) De fleste selvfølgelig, fordi de fleste mennesker ikke passer sammen. Kvinner er nok i like stor grad skuffelser for menn, når det viser seg å ikke fungere, eller ikke bli det man ønsket. Å bli skuffet når noe ikke går som man ønsker tilsier ikke at det andre kjønnet skal kalles skuffelser. De menn som var skuffelser for meg var sikkert helt rett for andre kvinner. Vet at flere av mine ekser er gift, så de passet nok godt sammen med andre, selv om de innebar skuffelser for min del. Holder det ikke med tråder om hvor ille det andre kjønnet er? Folk burde være voksne nok til å takle at de fleste ikke passer sammen, og at ikke alle relasjoner blir som man ønsker. De fleste faktisk... men så trenger jo de fleste av oss bare å ende opp med en, og ønsker også bare en partner. Endret 7. oktober 2022 av Trolltunge 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 teit tråd. Anonymkode: 168c1...b46 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du stolt av deg selv nå, som sitter på KG en fredagskveld og spyr ut femcel-drit? Anonymkode: 87d9f...e2a Syns du jeg heller skulle ha strkket et par sokker? 😅 Anonymkode: 1135a...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Skrevet 7. oktober 2022 Trolltunge skrev (22 minutter siden): De fleste selvfølgelig, fordi de fleste mennesker ikke passer sammen. Kvinner er nok i like stor grad skuffelser for menn, når det viser seg å ikke fungere, eller ikke bli det man ønsket. Å bli skuffet når noe ikke går som man ønsker tilsier ikke at det andre kjønnet skal kalles skuffelser. De menn som var skuffelser for meg var sikkert helt rett for andre kvinner. Vet at flere av mine ekser er gift, så de passet nok godt sammen med andre, selv om de innebar skuffelser for min del. Holder det ikke med tråder om hvor ille det andre kjønnet er? Folk burde være voksne nok til å takle at de fleste ikke passer sammen, og at ikke alle relasjoner blir som man ønsker. De fleste faktisk... men så trenger jo de fleste av oss bare å ende opp med en, og ønsker også bare en partner. Hvor gammel er du egt? Tror du ikke har opplevd så mye ennå. Anonymkode: 1135a...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 Hmm om man synes alle menn er en skuffelse, mon tro hvem det egentlig er noe galt med da? Blir litt som om du tror alle rundt deg er idioter. Da er det sannsynligvis du selv som er idioten. Anonymkode: 9b600...e88 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #15 Skrevet 7. oktober 2022 Hvertfall 9 av 10 Anonymkode: 47047...99c 2 1
Flintis Skrevet 7. oktober 2022 #16 Skrevet 7. oktober 2022 Hva er en skuffelse: det går vel litt på forventning hva er et bra liv, hva er et bra samliv, hva er et bra famililiv og hva er et bra sexliv? La oss si han har et liv og er en godt trent friskus så kommer du inn og tar tid av friskusaktivitetene og han ender opp med netflix uten chill. Da blir han jo en skuffelse. Hadde han vært noe mer bestemt hadde dere hatt friskusaktiviterene tilsammen og alt hadde vært mer honkydory. Det er altså viktig at mannen har et liv å invitere en kvinne inn i slik at hun ikke blir livet, ellers blir han jo en skuffelse. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #17 Skrevet 7. oktober 2022 Man må også ta i betraktning at den erfaringen man har er de man er med nå og de man har en fortid med. Og de man har en fortid med har jo gjerne skuffet en på en eller annen måte-siden de er i fortiden. De man er med nå har jo også sannsynligvis skuffet en på et eller annet tidspunkt (er min erfaring). Også kan man se på vennskap i tillegg. Anonymkode: 53de6...487 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #18 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden det er kvinner som velger bort menn, vil jeg si menn skuffer mest hvertfall. Anonymkode: 0a83f...aa8 Er dere menn som ser på damer som bruk og kast, og trakasserer de damer dere syns er stygge. Gjerne prøver å tvinge de til å t a selvmord og sånt. Jeg har møtt en del sånne, og syns det er spesiell oppførsel. Hvorfor ikke konsentrere dere om damer dere syns er pene? Anonymkode: 58343...d32 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #19 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hmm om man synes alle menn er en skuffelse, mon tro hvem det egentlig er noe galt med da? Blir litt som om du tror alle rundt deg er idioter. Da er det sannsynligvis du selv som er idioten. Anonymkode: 9b600...e88 Hva hvis man blir trakassert av menn og bedt om å ta selvmord da? Mener du det er kvinners skyld og, eller kan menn ta ansvar for å ikke trakassere damer de syns er heslige? Er det for mye å be om mener du? Eller føles det godt å ødelegge damer psykisk, fortelle damer dere syns er stygge hvor udugelige og jævlig stygge de er? Anonymkode: 58343...d32
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dere menn som ser på damer som bruk og kast, og trakasserer de damer dere syns er stygge. Gjerne prøver å tvinge de til å t a selvmord og sånt. Jeg har møtt en del sånne, og syns det er spesiell oppførsel. Hvorfor ikke konsentrere dere om damer dere syns er pene? Anonymkode: 58343...d32 Det ble skrevet av en kvinne. Jeg mener menn skuffer mest Anonymkode: 0a83f...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå