Gå til innhold

Brad Pitt og Angelina Jolie

totti_1

Anbefalte innlegg

On 10/9/2022 at 10:47 AM, Sommerfuul said:

Korrekt. Virker som det er gjort på hevn og pur F.

Ikke korrekt i det hele tatt, men okey.

Ellers er jeg ca 0 % overrasket over at Jolie blir anklaget for å være den skyldige part på Kvinneguiden, og jeg er heller ikke overrasket over at det er sammenlikninger med Amber Heard. For meg viser det bare hvor mottakelige folk er for kvinnefiendtlige drittpakker i det offentlige sånn, fra voldelige og mektige menn. 

Brad Pitt har selv innrømmet heftig rusmisbruk og han har innrømmet - med veeeldig vage ord - at han har vært/reagert fysisk mot sin ene sønn - noe som stemmer overens med anklagene som kom ut rett etter hendelsen i 2016 og da Jolie ba om skilsmisse en uke etter. Pitt har tilsynelatende ikke hatt kontakt med de barna som er myndige (Maddox og Pax) siden denne hendelsen på flyet, og Maddox vitnet selv mot Pitt i saken om foreldreansvar. Maddox skal ha uttalt seg på sin private Instagram om at søsknene hans er livredde for han og at de ikke ønsker å ha noe med han å gjøre, og at han er en forferdelig far og ektemann.

Pitt fikk kun møte de mindreårige barna sine under oppsyn etter hendelsen i 2016, og dette endret seg ikke før i 2021.

Det er for øvrig ikke Jolie som har uttalt seg eller oppfordret til noe som helst, Pitt har saksøkt Jolie og Jolie har måtte svare på søksmålet. Her har det da kommet frem flere detaljer fra det mange har visst om i flere år, nemlig at Pitt skal ha vært voldelig mot to av sine sønner og mot Jolie i hendelsen i 2016. Pitt skal ha tatt kvelertak på ene sønnen og slått en annen i fjeset da de forsøkte å forhindre Pitt i å være verbal og fysisk abusive mot Jolie. Han skal videre ha anklaget Jolie for å «ødelegge familien» mens han helte alkohol på både henne og sønnene mens han var full. 

Er man interessert i hva mer som tilsynelatende skjedde på dette flyet kan man bare Google det, det er vitner fra selve flyet og fra ansatte på flyplassen som har bekreftet Pitts sinnsyke oppførsel. 

Når det kommer til søksmålet om denne vingården så er det veldig avslørende at grunnen til at Jolie måtte gå videre med salg er fordi Pitt ville få henne til å signere en såkalt NDA, en kontrakt hvor hun ikke skulle få lov til å diskutere den fysiske og verbale volden Pitt har utøvd mot hun og barna. Det er vel LITT spesielt å tvinge gjennom noe sånn hvis man ikke har gjort det man er anklaget for :

«…lawyers for Ms. Jolie stated that negotiations to sell her share of the business to Mr. Pitt had broken down over his demand that she sign “a nondisclosure agreement that would have contractually prohibited her from speaking outside of court about Pitt’s physical and emotional abuse of her and their children.”

«….the F.B.I. agent who investigated allegations that Mr. Pitt physically assaulted Ms. Jolie and their children on the plane in 2016 had “concluded that the government had probable cause to charge Pitt with a federal crime for his conduct that day.”

“She has gone to great lengths to try to shield their children from reliving the pain Pitt inflicted on the family that day,” Ms. Jolie’s lawyers wrote in the cross complaint. “But when Pitt filed this lawsuit seeking to reassert control over Jolie’s financial life and compel her to rejoin her ex-husband as a frozen-out business partner, Pitt forced Jolie to publicly defend herself on these issues for the first time.”

Link til artikkelen om dette i The New York Times : Artikkel

Hadde ikke Brad Pitt vært en veldig pen mann hadde de fleste tenkt på barnas sikkerhet først, og ikke anklaget Angelina for å være borderline eller oppmerksomhetssjuk. Skammelig. 

• Liker 15
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BuffyTheVampire skrev (På 7.10.2022 den 19.36):

Jeg liker de begge to. Men… Mens Brad var samme med Gwyneth Paltrow, ble sistnevnte seksuelt trakassert av Harvei Weinstein. Brad forsvarte henne den gangen, men fortsatte jobbe med Harvey senere, og initierte også til samarbeid. Angelina har også opplevd noe lignende med Weinstein, og likevel valgte Brad å jobbe med han.

Dersom Brad har tatt kvelertak på ett av barna, eller slått, slik som det blir hevdet, skjønner jeg godt at Angelina går all in for å holde han unna barna. Tror (og håper) alle som er foreldre skjønner den, og ville gjort det samme.

Angelina var gift med Billy Bob Thornton...

Billy Bob har ørten ekteskap og troverdige beskyldninger mot seg. Det gjelder domestic abuse, det gjelder trakassering. Dette er eks-koner eller familiemedlemmer som har fremmet påstander til domstoler eller politi.

Datteren hans drepte en ettåring forøvrig og satt 20 år i fengsel.

Jeg tror Jolie har hatt flere shitty mennesker i sitt liv enn Pitt, selv om sistnevnte jobbet med Weinstein.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (12 timer siden):

Angelina var gift med Billy Bob Thornton...

Billy Bob har ørten ekteskap og troverdige beskyldninger mot seg. Det gjelder domestic abuse, det gjelder trakassering. Dette er eks-koner eller familiemedlemmer som har fremmet påstander til domstoler eller politi.

Datteren hans drepte en ettåring forøvrig og satt 20 år i fengsel.

Jeg tror Jolie har hatt flere shitty mennesker i sitt liv enn Pitt, selv om sistnevnte jobbet med Weinstein.

Mener ikke at Jolie er helt uskyldig. Hun var ganske utagerende i sin tid, men det er vel ca 20 år siden. Hun har lært, virker det som. Grusomt det datteren gjorde, men det er vel ikke no BBT kan klandres for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (7 timer siden):

Mener ikke at Jolie er helt uskyldig. Hun var ganske utagerende i sin tid, men det er vel ca 20 år siden. Hun har lært, virker det som. Grusomt det datteren gjorde, men det er vel ikke no BBT kan klandres for. 

Angelina har nok sine demoner. Synes det blir litt feil å sammenligne henne med Amber Heard.

Vi fikk jo masse innblikk i JD vs AH saken siden rettsaken gikk jo live med bevis fra begge sider. 

Her har vi jo ikke like mye informasjon.

Angelina Jolie får sin ville fortid lett brukt mot henne. Brad Pitt blir lett takk i forsvar mye på grunn av han er jo Brad Pitt. 

Jeg er åpen for begge sider av saken. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp10 skrev (4 minutter siden):

angelina jolie har hatt kraftig borderline personlighetsfortyrrelse siden 1990. samme mentale sinnsykedom som amber heard har

bare dette alene gjør at angelina er en mentalt ustabil crazy bitch. har selv vært sammen med en med denne sykdommen og alle som har bpd har samme karakteristiker

- voldelig

- bruk av narkotika/rus

- selvskading

- ekstremt lavt selvbildet

- mentalt og emosjonelt ustabil

- opp og ned humør flere ganger pr dag

- deppresiv

- promiskiøs, har mye sex med mange forskjellige mennesker

osv

blir dette en rettsak så blir det en ny amber heard vs depp

har selv vært sammen med kjærest som hadde BPD og glad jeg kom meg ut av det i livet med helsen i behold

jepp10 skrev (8 minutter siden):

blir ikke feil da begge har borderline personlighetsforstyrrelse, om du kjenner noen som har det så hadde du aldri kommentert det du kommenterte angelina er crazy bitch

Hvor er det bekreftet at hun har det? Vet at hun slet en del på 90 tallet. 

Vet ganske mye om mentale sykdommer skal jeg si deg. Har en i nær familie som har alvorlig schizofreni. Mange tenker at de er farlige, men det er slett ikke tilfelle når det gjelder h*n. 

Jeg plassere alle i samme boxen. AJ er AH er to forskjellige personer. Hun hadde ikke hatt så stor rolle i FN viss hun var totalt crazy bitch. 

Jeg tror absolutt at hun har dårlige sider og kanskje ikke er den letteste å leve med. 

Når det gjelder Johnny depp saken så trudde jeg mest på han sin side. 

Prøver bare å være litt openminded. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiyo skrev (På 10.10.2022 den 23.27):

Hvis Pitt har slått et barn i ansiktet og/eller tatt kvelertak, så er det nok flere vitner. Det er sikkert barnet selv, andre barn, og kanskje de har ansatte som har sett oppførselen hans før. 
Jeg kan godt tro at Jolie har sine negative sider, men beskyldningene hennes om at Pitt har vært voldelig mot barna er nok ikke en løgn. Hvis barna er så utrolig glade i han, så hadde de nok kommet han i forsvar hvis hun spredte løgner.

Det spørs hvor barna er for det meste om dagen. Er de i hennes varetekt vil hun kunne manipulere dem til å ensidig forsvare henne og hate Pitt. Hun ble åpent kritisert tidligere for å forsøke å bruke de yngre barna som vitner i saken.

Licorne skrev (På 12.10.2022 den 23.29):

Ikke korrekt i det hele tatt, men okey.

Ellers er jeg ca 0 % overrasket over at Jolie blir anklaget for å være den skyldige part på Kvinneguiden, og jeg er heller ikke overrasket over at det er sammenlikninger med Amber Heard. For meg viser det bare hvor mottakelige folk er for kvinnefiendtlige drittpakker i det offentlige sånn, fra voldelige og mektige menn. 

Brad Pitt har selv innrømmet heftig rusmisbruk og han har innrømmet - med veeeldig vage ord - at han har vært/reagert fysisk mot sin ene sønn - noe som stemmer overens med anklagene som kom ut rett etter hendelsen i 2016 og da Jolie ba om skilsmisse en uke etter. Pitt har tilsynelatende ikke hatt kontakt med de barna som er myndige (Maddox og Pax) siden denne hendelsen på flyet, og Maddox vitnet selv mot Pitt i saken om foreldreansvar. Maddox skal ha uttalt seg på sin private Instagram om at søsknene hans er livredde for han og at de ikke ønsker å ha noe med han å gjøre, og at han er en forferdelig far og ektemann.

Pitt fikk kun møte de mindreårige barna sine under oppsyn etter hendelsen i 2016, og dette endret seg ikke før i 2021.

Det er for øvrig ikke Jolie som har uttalt seg eller oppfordret til noe som helst, Pitt har saksøkt Jolie og Jolie har måtte svare på søksmålet. Her har det da kommet frem flere detaljer fra det mange har visst om i flere år, nemlig at Pitt skal ha vært voldelig mot to av sine sønner og mot Jolie i hendelsen i 2016. Pitt skal ha tatt kvelertak på ene sønnen og slått en annen i fjeset da de forsøkte å forhindre Pitt i å være verbal og fysisk abusive mot Jolie. Han skal videre ha anklaget Jolie for å «ødelegge familien» mens han helte alkohol på både henne og sønnene mens han var full. 

Er man interessert i hva mer som tilsynelatende skjedde på dette flyet kan man bare Google det, det er vitner fra selve flyet og fra ansatte på flyplassen som har bekreftet Pitts sinnsyke oppførsel. 

Når det kommer til søksmålet om denne vingården så er det veldig avslørende at grunnen til at Jolie måtte gå videre med salg er fordi Pitt ville få henne til å signere en såkalt NDA, en kontrakt hvor hun ikke skulle få lov til å diskutere den fysiske og verbale volden Pitt har utøvd mot hun og barna. Det er vel LITT spesielt å tvinge gjennom noe sånn hvis man ikke har gjort det man er anklaget for :

«…lawyers for Ms. Jolie stated that negotiations to sell her share of the business to Mr. Pitt had broken down over his demand that she sign “a nondisclosure agreement that would have contractually prohibited her from speaking outside of court about Pitt’s physical and emotional abuse of her and their children.”

«….the F.B.I. agent who investigated allegations that Mr. Pitt physically assaulted Ms. Jolie and their children on the plane in 2016 had “concluded that the government had probable cause to charge Pitt with a federal crime for his conduct that day.”

“She has gone to great lengths to try to shield their children from reliving the pain Pitt inflicted on the family that day,” Ms. Jolie’s lawyers wrote in the cross complaint. “But when Pitt filed this lawsuit seeking to reassert control over Jolie’s financial life and compel her to rejoin her ex-husband as a frozen-out business partner, Pitt forced Jolie to publicly defend herself on these issues for the first time.”

Link til artikkelen om dette i The New York Times : Artikkel

Hadde ikke Brad Pitt vært en veldig pen mann hadde de fleste tenkt på barnas sikkerhet først, og ikke anklaget Angelina for å være borderline eller oppmerksomhetssjuk. Skammelig. 

Det er jo litt ironisk at du beskylder alle andre for å ta Pitts parti fordi han er pen og en mektig figur i Hollywood, så går du i samme fellen selv. Tar Jolie's parti fordi hun er kvinnr, er vakker og en av de sterkeste kvinnene i Hollywood.

Vet du hva jeg tror? Jeg tror du kan ta det hun sier og det han sier, også finner du sannhet sånn ca. midt imellom.

Angelina har en spinnvill forhistorie. Diverse diagnoser som nevnt over her. Et vanvittig spesiellt forhold med Billy Bob Thornton. Et grusomt forhold til sin far Jon Voigt og et bisarr, nesten seksuellt forhold til sin bror. Trøblete forhold på filmsett, vanskelig å samarbeide med. Så har du Pitt på sin side med stikk motsatt karakteristikk. Han går for å være en mild sjel. Enkel å samarbeide med. Vennlig, gavmild og en easyguy å være rundt. To av hans celebre exer, Aniston og Paltrow, beskriver ham som deres livs kjærlighet som de fortsatt har god kontakt med.

Var Pitt en perfekt ektemann for Jolie og barna? Neppe! Jeg tipper saken om voldelig oppførsel og det som skjedde på flyet stemmer ganske greit. Jeg tror dog ikke det var så alvorlig som det Jolie og advokatene nå hevder. Det er merkverdig hvordan den informasjonen kommer ut først nå. Ingenting unnskylder det Pitt gjorde der, men nedbrytning mentalt over tid skaper tikkende bomber! På dette tidspunktet tror jeg Pitt var på det dypeste i sin svarte kjeller og reagerte i dyp ruspåvirket tilstand.

Jeg kan nesten garantere deg at det var Jolie's manipulative og nedbrytende oppførsel som over tid ødela Pitt til et vrak. Denne saken har enormt mye til felles med Heard/Depp casen. I starten høster kvinnene en instinktiv støtte fra storsamfunnet, før sannheten og detaljene sakte kommer for dagen. Hverken Depp eller Pitt har vært engler. Men adferden gjenspeiler forholdet de var i med syke destruktive kvinner.

altius skrev (13 minutter siden):

Ikke glem at Jolies eksmann Billy Bob ikke har noe negativt å si om henne i ettertid. 

Billy bob? 

Fyren er et vandrende togkræsj. Beklager, men hans vitnemål klarer jeg ikke ta seriøst.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy Bob Thornton har vært skilt fem ganger, og hans forhold til alkohol er langt fra normalt. Han har også et rykte på seg for å være meget eksentrisk. Fantastisk god skuespiller, men tror ikke han er det beste vitne for Jolie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (På 16.10.2022 den 18.25):

Det spørs hvor barna er for det meste om dagen. Er de i hennes varetekt vil hun kunne manipulere dem til å ensidig forsvare henne og hate Pitt. Hun ble åpent kritisert tidligere for å forsøke å bruke de yngre barna som vitner i saken.

Det er jo litt ironisk at du beskylder alle andre for å ta Pitts parti fordi han er pen og en mektig figur i Hollywood, så går du i samme fellen selv. Tar Jolie's parti fordi hun er kvinnr, er vakker og en av de sterkeste kvinnene i Hollywood.

Vet du hva jeg tror? Jeg tror du kan ta det hun sier og det han sier, også finner du sannhet sånn ca. midt imellom.

Angelina har en spinnvill forhistorie. Diverse diagnoser som nevnt over her. Et vanvittig spesiellt forhold med Billy Bob Thornton. Et grusomt forhold til sin far Jon Voigt og et bisarr, nesten seksuellt forhold til sin bror. Trøblete forhold på filmsett, vanskelig å samarbeide med. Så har du Pitt på sin side med stikk motsatt karakteristikk. Han går for å være en mild sjel. Enkel å samarbeide med. Vennlig, gavmild og en easyguy å være rundt. To av hans celebre exer, Aniston og Paltrow, beskriver ham som deres livs kjærlighet som de fortsatt har god kontakt med.

Var Pitt en perfekt ektemann for Jolie og barna? Neppe! Jeg tipper saken om voldelig oppførsel og det som skjedde på flyet stemmer ganske greit. Jeg tror dog ikke det var så alvorlig som det Jolie og advokatene nå hevder. Det er merkverdig hvordan den informasjonen kommer ut først nå. Ingenting unnskylder det Pitt gjorde der, men nedbrytning mentalt over tid skaper tikkende bomber! På dette tidspunktet tror jeg Pitt var på det dypeste i sin svarte kjeller og reagerte i dyp ruspåvirket tilstand.

Jeg kan nesten garantere deg at det var Jolie's manipulative og nedbrytende oppførsel som over tid ødela Pitt til et vrak. Denne saken har enormt mye til felles med Heard/Depp casen. I starten høster kvinnene en instinktiv støtte fra storsamfunnet, før sannheten og detaljene sakte kommer for dagen. Hverken Depp eller Pitt har vært engler. Men adferden gjenspeiler forholdet de var i med syke destruktive kvinner.

Billy bob? 

Fyren er et vandrende togkræsj. Beklager, men hans vitnemål klarer jeg ikke ta seriøst.

Du tror og synser hele veien og skriver mye her som ikke stemmer. Hendelsen på flyet fikk store oppslag den gang i 2016. Hvor har du alt fra? F eks at hun er trøblete på filmsettet? Aldri hørt om… Hadde hun vært vanskelig, ville hun ikke fått filmroller. Hollywood er enkel sånn.

Broren og henne hadde ikke et seksuelt forhold. Dette har hun blitt intervjuet om, og svarte på hvorfor de kysset den gang, selv om det ikke er vanlig, var det en spesiell dag og starten på kreftbehandlingen av moren. 

Hun hater sin far. Du kan vel bare tenke deg til årsaken til det…. Du kan ikke skylde på Angelina for det… 

BBT og Angelina skilte seg da hun ville adoptere barn og han ikke ville ha familieliv da. 

Eneste kjente diagnose er depresjon. Forveksler du med hovedpersonen hun spilte i Girl, interrupted? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (24 minutter siden):

Broren og henne hadde ikke et seksuelt forhold. Dette har hun blitt intervjuet om, og svarte på hvorfor de kysset den gang, selv om det ikke er vanlig, var det en spesiell dag og starten på kreftbehandlingen av moren. 

Ah, ja at moren startet kreftbehandling den dagen forklarer selvsagt at et søskenpar kliner!

😶

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (1 minutt siden):

Ah, ja at moren startet kreftbehandling den dagen forklarer selvsagt at et søskenpar kliner!

😶

Nei men de var kanskje ikke helt seg selv, kanskje ikke engang edru. Men enig, ikke vanlig å kysse sin egen bror. Likevel, å påstå at de hadde et «seksuelt forhold» er å dra det for langt da de kysset for oppmerksomhet som et stunt osv osv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (2 timer siden):

Du tror og synser hele veien og skriver mye her som ikke stemmer. Hendelsen på flyet fikk store oppslag den gang i 2016. Hvor har du alt fra? F eks at hun er trøblete på filmsettet? Aldri hørt om… Hadde hun vært vanskelig, ville hun ikke fått filmroller. Hollywood er enkel sånn.

Hun hater sin far. Du kan vel bare tenke deg til årsaken til det…. Du kan ikke skylde på Angelina for det… 

BBT og Angelina skilte seg da hun ville adoptere barn og han ikke ville ha familieliv da. 

Eneste kjente diagnose er depresjon. Forveksler du med hovedpersonen hun spilte i Girl, interrupted? 

Ta en nærmere titt på hva faren sier om henne. Det er ikke normalt at en far som kanskje ikke har brydd seg om barna sine i oppveksten, kommer med slik karakteristikk mot sine egne.

Det er plenty av mektige, vanskelige divaer i Hollywood som for rolle etter rolle. Meryl Streep den mest kjente. Angelina bringer publikum til kinoene, klart hun får roller selv om hun er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thanos said:

Ta en nærmere titt på hva faren sier om henne

Jon Voight er bokstavelig talt en rablende gal Trump-supporter så hans ord er ikke akkurat fasit på noe som helst. Men uansett, det er over 11 år siden han påstod til pressen at Jolie «hadde mentale problemer» (etter skilsmissen til Billy Bob Thornton) som gjorde at de ikke hadde kontakt på over 5 år. Jolie satte klare grenser med sin far og ville ikke ha han i livet hennes. Men etter skilsmissen med Pitt har tilsynelatende Jolie og Voight arbeidet med sitt forhold og han har fått tatt del i livet til sine barnebarn. Voight har ikke uttalt seg negativt om Jolie i denne perioden og har kun snakket om Pitts alkoholproblem. Så det kan virke som du ikke er helt oppdatert på denne saken. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (På 19.10.2022 den 1.40):

Jon Voight er bokstavelig talt en rablende gal Trump-supporter så hans ord er ikke akkurat fasit på noe som helst. Men uansett, det er over 11 år siden han påstod til pressen at Jolie «hadde mentale problemer» (etter skilsmissen til Billy Bob Thornton) som gjorde at de ikke hadde kontakt på over 5 år. Jolie satte klare grenser med sin far og ville ikke ha han i livet hennes. Men etter skilsmissen med Pitt har tilsynelatende Jolie og Voight arbeidet med sitt forhold og han har fått tatt del i livet til sine barnebarn. Voight har ikke uttalt seg negativt om Jolie i denne perioden og har kun snakket om Pitts alkoholproblem. Så det kan virke som du ikke er helt oppdatert på denne saken. 

Ravende gal? Eller ravende gal fordi han er Trump supporter?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
11 hours ago, totti_1 said:

Da har FN og Jolie brutt samarbeidet etter 21 år. Nekter å tro at hun frivillig bryter det der, er nok heller litt damage control 

https://www.unhcr.org/news/press/2022/12/639c6bd34/joint-statement-unhcr-angelina-jolie.html

Seriøst. Kan du ikke gi deg? Hva i alle dager skal Jolie gjøre damage control for? Hun har lenge snakket om at hun føler FN har begrensninger i å gjøre direkte arbeid så hun ønsker nå å jobbe med organisasjoner som har mulighet til å gjøre ting mer direkte, uavhengig av politikk og økonomi.

Jolie sier i denne forbindelsen ; «After 20 years working within the UN system I feel it’s time for me to work differentlt, engaging directly with refugees and local organizations, and supporting their advocacy for solutions».

På Instagram sier hun ; «After over 20 years, I am stepping down today from my work with the UN refugee agency. I believe in many things the UN does, particularly the lives it saves through emergency relief. UNHCE is full of amazing people making a difference to people’s lives every day. 
Refugees are the people I admire the most in the world and I am dedicated to working with them for the rest of my life. I will be working now with organizations led by people most directly affected by conflict, that give the greatest voice to them».

Jeg skjønner at du har bestemt det for å hate Jolie og de fleste andre kvinner du har hengt deg opp i, men det du sier er ikke basert på mer enn din egne feilaktiktige synsing. 

Her er en link hvor man kan lese mer om samarbeidet Jolie har hatt med FN og hennes uttalelser om nettopp disse begrensningene hun har sett og hvorfor hun føler hun kan gjøre mer som en uavhengig person. 

Endret av Licorne
Skriftstørrelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...