AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 det er en fyr jeg liker veldig godt. han viser interesse, men trekker seg unna når jeg prøver å snakke med han. noen ganger når han ser meg løper han unna. noen ganger ser han meg og smiler noen ganger stirrer han har vart i flere år nå, begynner å bli gal noen tips hvordan jeg skal flørte? noen som kan dette mann-spillet? Anonymkode: 69774...2e7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Er der han som kommer å stirrer på deg når du er på jobb? Hvor mange tråder skal du lage? Du er wierdoen som er besatt her, ikke han åpenbart. Anonymkode: 35d5b...085 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Vente til dere blir voksne så går det seg nok til. Anonymkode: a2062...acd 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Legg han til på Facebook og spør om han vil finne på noe en dag 😊 Anonymkode: 26b7c...7dd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Har én eller begge av dere diagnoser som går på sosiale ferdigheter (f.eks Asperger?). Hvor gamle er dere? Jeg spør ikke for å være frekk, men det er vesentlig informasjon, og så bør gjerne resten av gjengen her tenke over svarene sine her. Anonymkode: 2760b...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå