AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har tenkt å prøve å lage nigiri med laks hjemme. Kan man bruke kun riseddik og droppe sukker i laken? evt hvis man kjøper riseddik med sukker som ingrediens? Anonymkode: f68fc...aad
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Aldri brukt sukker (er det vanlig?), bare riseddik Anonymkode: bd51c...366
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aldri brukt sukker (er det vanlig?), bare riseddik Anonymkode: bd51c...366 Oppskrifter på nettet sier alle at risedikken skal kokes opp med vann og sukker. men det finnes jo risedikk som i seg selv inneholder sukker og noen uten sukker. Jeg kunne tenkt meg uten sukker at all jeg da, men veit ikke om det da ikke blir noe godt Anonymkode: f68fc...aad
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Kjøper man sushi su er den allerede ferdig blandet og klar for bruk. Riseddik blandes med salt og sukker før marinering av risen. Du kan jo bare prøve å droppe sukkeret og se hvordan det blir, men tipper den sursøte balansen har ganske mye å si for smaken.. Anonymkode: 69ae8...f8f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjøper man sushi su er den allerede ferdig blandet og klar for bruk. Riseddik blandes med salt og sukker før marinering av risen. Du kan jo bare prøve å droppe sukkeret og se hvordan det blir, men tipper den sursøte balansen har ganske mye å si for smaken.. Anonymkode: 69ae8...f8f Men hva hvis den risedikken man kjøper inneholder sukker? Trenger man da blande enda mer sukker inn i en laken? Anonymkode: f68fc...aad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå