AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #21 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en datter med antydning til momobrow selv. Hun er to år nå, og det er jo ikke noe hun på den alderen tenker over. Likevel har jeg lurt på hva jeg skal gjøre når hun blir eldre. Vil jo ikke ødelegge selvfølelsen hennes ved å enten sende signaler om at det er ikke er fint, eller ved at hun eventuelt blir mobbet for det. Anonymkode: 132d7...0bd Eller ved å gi hun BEDRE selvfølelse av at hun slipper gå med noe rart midt i ansiktet? Anonymkode: a0a42...999 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #22 Del Skrevet 7. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg plukket bort min sønns unibrow da han ble tenåring. Han likte det ikke selv, så da plukket jeg det bort regelmessig og nå gjør han det selv siden han er tjue år. Anonymkode: 63683...3b7 Dette derimot er langt over grensen. Dette gjør man ikke med en tenåring mot hans vilje, og tviler også på at det har skjedd. syns liksom jeg hører den diskusjonen i heimen: Mor går mot sønn med pinsetten Sønn: Neiii! Jeg ser helt fin ut! Mor: Ikke fanden om du gjør! Anonymkode: 3f172...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #23 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette derimot er langt over grensen. Dette gjør man ikke med en tenåring mot hans vilje, og tviler også på at det har skjedd. syns liksom jeg hører den diskusjonen i heimen: Mor går mot sønn med pinsetten Sønn: Neiii! Jeg ser helt fin ut! Mor: Ikke fanden om du gjør! Anonymkode: 3f172...da4 Tolket du det virkelig sånn? Jeg tolket det som om at han ikke likte monobrynet sitt selv, så derfor plukket hun det bort. Anonymkode: 3bba8...45a 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #24 Del Skrevet 7. oktober 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Tolket du det virkelig sånn? Jeg tolket det som om at han ikke likte monobrynet sitt selv, så derfor plukket hun det bort. Anonymkode: 3bba8...45a Når jeg leser på nytt gir det nok mer mening ja. Tolket det som at han ikke likte at moren tok det bort, men hun gjorde det likevel. Men man vet aldri, så mange gærne folk som fins på kvinneguiden 😁 Anonymkode: 3f172...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #25 Del Skrevet 7. oktober 2022 Hårfjerning med tråd! Anonymkode: 0a6d1...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 7. oktober 2022 #26 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler voksing, har fungert fint her siden jentungen var 2 år❤️ Anonymkode: 09e31...db0 Stakkars barn, tenk å utsette et lite barn for unødvendig smerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #27 Del Skrevet 7. oktober 2022 Hudpleier her. NEI! Ikke voks! Huden er altfor sart og tåler ikke den harde påkjenningen voksing gjør på sart barnehud. Vent til ungen er minst ti år gammel med å vokse. Ikke ødelegg huden hennes. Du kan alternativt nappe, men vær varsom. Det er ikke helt bra på så ung hud. Anonymkode: ea6c9...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #28 Del Skrevet 7. oktober 2022 Sykt at det finnes folk som vokser så små barn! Anonymkode: 5f1d9...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå