Gå til innhold

Har noen andre her emetofobi?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forestill deg at du har en brølende løve over deg uten beskyttelse. Hvert øyeblikk kan den bare… bite av deg hodet. Det er sånn emetofobi er, en stor løve som når som helst kan angripe- og du har ingenting du kan gjøre. 

Det er sånn det føles. 24/7. ingen steder er trygge, ingenting hjelper. Det er alarmberedskap på rød hele tiden. Alltid. Aldri fri. Ikke når jeg sover,  ikke når jeg er hjemme. Aldri. 

Anonymkode: 5f632...5a8

Fy flate, det høres helt grusomt ut! Det er jo livshemmende til de grader. 

Anonymkode: 0be05...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Til orientering er jeg tidligere kreftpasient. Da jeg fikk kreftdiagnosen var jeg ikke redd for å dø, men jeg var skrekkslagen over at jeg måtte få cellegift. Kvalme og oppkast er kjente og svært vanlige bivirkninger av den cellegiften som behandlet min kreftform. Jeg møtte heldigvis langt større forståelse for emetofobi blant ekte helsepersonell enn blant brukere i denne tråden, og fikk ekstra kvalmedemping på toppen av det vanlige regimet. Jeg gjennomgikk et halvt års cellegiftbehandling uten å kaste opp. 😆

Anonymkode: bcc68...7d9

Du aner ikke hvor betryggende det var å lese dette. Mitt verste mareritt er å bli alvorlig syk og møte helsepersonell som ikke respekterer angsten min. 

Håper det går bra med deg nå! :hjerte:

7 hours ago, AnonymBruker said:

Takk. Han er frisk og vi voksne har ikke blitt syke. 

Jeg har nesten ikke spist eller drukket på en uke, gått ned 7 kilo. Har fått henvisning til DPS, for dette klarer jeg ikke takle lenger på egenhånd. Har gått med eletofobi siden jeg var 10, så over tyve år. Ikke vært langdtidssykemeldt, ikke vært arbeidsledig, studert fullt og hatt jobb ved siden av. 

Jeg trodde jeg skulle takle å få barn, men tydeligvis ikke. Føler meg som verdens verste mamma som ikke klarer ta vare på barnet sitt… vi skulle egentlig prøve på nummer to, men det går jo ikke… :( 

er så lei meg og lei av angsten. 

Anonymkode: 5f632...5a8

Jeg føler virkelig virkelig med deg. Har noen ganger lurt på om jeg burde få barn, men jeg aner helt ærlig ikke hvordan jeg skal klare å takle det. Ta vare på deg selv (så godt du klarer). :hjerte:

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør dere med emetofobi når det gjelder sex? Suging er vel utelukket? Bare spent på hvordan kjærester reagerer på dette. 

Anonymkode: 9a0be...2ba

Ikke noe problem å suge, men jeg deepthroater ikke. Det har aldri vært et ønske fra min bedre halvdel heller. 

Anonymkode: 0c129...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...