Gå til innhold

Vinterbryllup, fotografering ute?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Vi skal gifte oss i Oslo i januar. Hvordan tror dere det er å bli fotografert ute? Vet jo ikke om det er snø eller ikke, om det er kaldt osv. og hva med lyset? Da må vi vel i tilfelle fotograferes tidlig på dagen? Det er jo koselig å ha noen bilder som er tatt utendørs selv om vi selvsagt kommer til å ta bilder inne også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg drømmer om å gifte meg i jaunuar/februar (har ikke fått overtalt min kjære enda.. han holder på sommer/vår)

og jeg har da lyst til å ta bilder ute med snølandskapet som bakgrunn.. får heller ta et par bilder, springe inn og få igjen varmen og så utigjen.. for bildene vil bli sååå fine!!

kanskje du kan ha en hvit cape el over kjolen også...? den kan du jo få laget i fuskepels til og med... det vil jo ikke synes på bildet..

eller du kan ta bilder av dere sittende i en slede el med bare overkroppen stikkende ut av "fellen".. og likevel få med herlig landskap bak!

stå på.. det blir nydelig!

Skrevet

Jeg tror også det med ute fotografering hadde blitt flott, hvis forholdene ligger til rette for det. Tenk deg en kald og klar vinterdag, med glitrende hvit snø og rim på trærne. Og kanskje dere er så heldige at solen gløtter igjennom. Ååhh, jeg får helt gåsehud bare av tanken..... Men hvordan været er, det vet man jo ikke før selve dagen.

Skrevet

Vi skal ta bilder både inne og ute når vi gifter oss nyttårsaften...........hvis været tilsier det ja selvfølgelig. Fotografen ble helt i hundre når hun hørte vi skulle gifte oss nyttårsaften så jeg er veldig spent på hva hun finner på..............gleder meg veldig!

Klemz fra Stinemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...