Gå til innhold

Dater to menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg dater to menn for tiden, grunnen er mange, kan heller forklare mer hvis noen lurer på hvorfor.

Jeg har sex med begge, uten å ha dårlig samvittighet. I går hadde jeg datekveld med en av de, og mens vi hadde sex så spør han om jeg har sex med noen andre. Han sa at han merket at jeg var mye våtere enn ellers og at han kjente at noen hadde kommet i meg før han.

Til info så hadde jeg sex med han andre jeg dater dagen før, og han kom i meg flere ganger.

Stemmer dette, at menn merker at andre har kommet i en dagen før/ flere dager etterpå? Jeg bare lurer.

Til info så har vi ingen eksklusivitet, så ting er åpent for alle parter nå. Jeg merket også at han i går ble på en måte tent og tok meg hardere enn vanlig. Det som kom opp stoppet han ikke, tvert om. Han fortsatte mye mer intenst og holdt på mye lenger enn vanlig. 

Noen flere som har opplevd noe liknende? Og ja, det om menn merker det som han sa: at noen har kommet i en før.

Håper at jeg ikke blir dømt nord og ned nå, da jeg ikke lyver til noen eller er utro/ holder ting skjult.

Anonymkode: a5e48...2d5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville følt det ekkelt om jeg hadde kjent cumen fra en annen mann. 

Anonymkode: cf02d...960

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. Jeg dater to menn for tiden, grunnen er mange, kan heller forklare mer hvis noen lurer på hvorfor.

Jeg har sex med begge, uten å ha dårlig samvittighet. I går hadde jeg datekveld med en av de, og mens vi hadde sex så spør han om jeg har sex med noen andre. Han sa at han merket at jeg var mye våtere enn ellers og at han kjente at noen hadde kommet i meg før han.

Til info så hadde jeg sex med han andre jeg dater dagen før, og han kom i meg flere ganger.

Stemmer dette, at menn merker at andre har kommet i en dagen før/ flere dager etterpå? Jeg bare lurer.

Til info så har vi ingen eksklusivitet, så ting er åpent for alle parter nå. Jeg merket også at han i går ble på en måte tent og tok meg hardere enn vanlig. Det som kom opp stoppet han ikke, tvert om. Han fortsatte mye mer intenst og holdt på mye lenger enn vanlig. 

Noen flere som har opplevd noe liknende? Og ja, det om menn merker det som han sa: at noen har kommet i en før.

Håper at jeg ikke blir dømt nord og ned nå, da jeg ikke lyver til noen eller er utro/ holder ting skjult.

Anonymkode: a5e48...2d5

Jeg må innrømme at jeg aldri har merket at dama har hat sex med andre og vet hun har men ikke når. Men om jeg bare har sex med henne så er det ok at hun har sex med andre.

Endret av feliek54
Skrevet

Nei det stemmer ikke. Han sa nok bare det fordi han mistenkte at han ikke var den eneste og prøvde å rakke ned på deg og ville se hvordan du reagerte 

Anonymkode: bee7e...7b6

Skrevet

Deilig med promiskuøse damer. Flere skulle vært som deg, TS!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det stemmer ikke. Han sa nok bare det fordi han mistenkte at han ikke var den eneste og prøvde å rakke ned på deg og ville se hvordan du reagerte 

Anonymkode: bee7e...7b6

…..men så ble han mere kåt i stedet for fordømmende.☺️

Skrevet

... Æsj. 

Anonymkode: 3bd73...376

• Liker 2
Skrevet

Ja du merker om en annen har kommet i deg, helt annen friksjon.

Dog så vet jeg ikke om man merker det så mye som et døgn etter siden skjeden faktisk renser seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Du burde ordnet deg enda en elsker, så ber du de hjem til deg for en minnerik kveld. 

Anonymkode: 5e75f...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...