AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg er gravid med andremann, uke 8. Og jeg er i så ekstremt dårlig form. Å gå en tur på butikken (4 minutter å gå hver vei) gjør meg varm, svimmel og helt utslitt. Er dette vanlig? Husker jeg sleit litt med å gå opp mange trapper (bodde i 5. etg) da jeg var gravid sist, men ikke så ille som dette. Har første svangerskapskontroll neste uke, så skal så klart spørre der, men lurer på om andre kjenner seg igjen? Anonymkode: 293a0...66c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Vanlig å bli utmattet og sliten, det skjer jo mye i kroppen. Samtidig er det viktig at du får tatt blodprøvene som skal tas da det like gjerne kan være mangler som gjør at du er sånn. Anonymkode: eed91...27f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg var fryktelig utmattet i 1.trimester. Det var det verste trimesteret for meg, så jeg vil tro det er vanlig. Du bør allikevel sjekke at du ikke mangler jern. Anonymkode: 4eb6a...e7c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Samme.. Høy puls, orker ingenting. Kvalm, hodepine og null energi. Lider meg gjennom dagene på jobb også føler jeg meg som en elendig dårlig mamma etter jobb. Hvis jeg skal bade og legge barnet mitt så må jeg ha pause etterpå, før jeg orker å henge opp vask. I tillegg må jeg ha pause midt i vasken før jeg henger opp resten. Jeg følte meg heller ikke så ille sist. Og jeg har ikke vært på kontroll enda, men tok en god del blodprøver rett før jeg fikk positiv test. Anonymkode: cfdd1...619
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Har alltid hatt det sånn i starten, det går over (heldigvis). Med førstemann hev jeg etter pusten etter å ha gått én trapp, jeg var bare fem uker på vei. Anonymkode: 12373...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå