AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Er blond nå med "kommunefarget" ettervekst. Føler meg ganske blass og grå. Vil alt huden min har av uperfeksjoner vises bedre om jeg farger håret mørkere? Er redd for å se eldre ut. Er lys og kald i huden, med mørk hud rundt øynene. Anonymkode: 15d99...a2c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Nei. Uperfeksjoner vil vel heller synes mindre med mørkere hår. Da uperfeksjonene vil se lyse/bleke ut i sammenligning. Anonymkode: 48298...522
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg tror ikke det fins en fast regel på det, men på meg så så jeg mye yngre og oppegående ut når jeg farget håret blondt i forhold til når jeg hadde brunt hår og følte jeg så sliten og slapp ut. Når du er lys og kald i huden ville jeg gått for en varm farge i det minste enten det er varm blond eller varm cobber brunette. For mørke ringer rundt øynene hadde jeg kjøpt the ordinary coffeine serum og prøvd sunekos injeksjon hos hudpleier Anonymkode: 291f2...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå