AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Bachloer eller master? Ansiennitet Yrke Timelønn Arbeidsmengde Si gjerne hva du mener om jobben vedsiden av studiene som helhet. Anonymkode: a111f...38f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bachloer eller master? Tar en bachelorgrad ved siden av jobb. Ansiennitet et år relevant, mange år urelevant i annen type yrke Yrke Jobber som konsulent i staten nå innen juss, graden er vell å merke innen økonomi og ledelse. Timelønn års lønn på rundt 535 000 Arbeidsmengde ordinær 100% stilling, fleksitid. Studie har lite til ingen obligatorisk oppmøter utenom eksamen/semester oppgaver slik at det lar seg kombinere. Si gjerne hva du mener om jobben vedsiden av studiene som helhet. Anonymkode: a111f...38f Anonymkode: 53cfd...ba8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Bachloer eller master? Ansiennitet Yrke Timelønn Arbeidsmengde Si gjerne hva du mener om jobben vedsiden av studiene som helhet. Anonymkode: a111f...38f Jusstudent her. Inne i siste året i rettsvitenskap. Master. Har en sugardaddy jeg har sex med ca en helg i mnd. Får 20 K i mnd av han. Anonymkode: e6ab7...930
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jusstudent her. Inne i siste året i rettsvitenskap. Master. Har en sugardaddy jeg har sex med ca en helg i mnd. Får 20 K i mnd av han. Anonymkode: e6ab7...930 Frekt.
Anonymbrukersåklar Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jusstudent her. Inne i siste året i rettsvitenskap. Master. Har en sugardaddy jeg har sex med ca en helg i mnd. Får 20 K i mnd av han. Anonymkode: e6ab7...930 Så du studerer rettsvitenskap og selger sex selv. Fin kombinasjon🤔 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 Anonymbrukersåklar skrev (1 minutt siden): Så du studerer rettsvitenskap og selger sex selv. Fin kombinasjon🤔 Det er gråsone ja. Men han er veldig kjekk og grei. Trives i hans selskap og nyter sexen. Derfor føler jeg meg ikke som en hore. Har bare en sugardaddy som tar vare på meg. 😇 Anonymkode: e6ab7...930
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Da jeg tok master jobbet jeg ved siden av. hadde 247,77 på ukedagene og 348 i helgene. jobbet på kundesenter Anonymkode: 95b46...060
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jusstudent her. Inne i siste året i rettsvitenskap. Master. Har en sugardaddy jeg har sex med ca en helg i mnd. Får 20 K i mnd av han. Anonymkode: e6ab7...930 TS Hadde ikke sagt nei til en sugermomy selv i disse tider😂😂 Anonymkode: a111f...38f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er gråsone ja. Men han er veldig kjekk og grei. Trives i hans selskap og nyter sexen. Derfor føler jeg meg ikke som en hore. Har bare en sugardaddy som tar vare på meg. 😇 Anonymkode: e6ab7...930 Så du synes prostitusjon er greit fordi han er kjekk og grei? Anonymkode: baae7...5e8 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du synes prostitusjon er greit fordi han er kjekk og grei? Anonymkode: baae7...5e8 Akkurat ko e tenkte. Fine grunn vurderinger.. kanskje kan skyte folk med, fordi man synes dei er tråe
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Bachelor i informatikk Jobber på lager, har jobbet der i ett år. Har tidligere jobbet 8 år i fast food. Timelønn er 190 kr i timen, jobber vanligvis bare 6 timer i uken - med noen få unntak - for jeg vil heller fokusere på studier og egen helse/velvære. Anonymkode: 79c94...326
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er gråsone ja. Men han er veldig kjekk og grei. Trives i hans selskap og nyter sexen. Derfor føler jeg meg ikke som en hore. Har bare en sugardaddy som tar vare på meg. 😇 Anonymkode: e6ab7...930 Får han komme i deg for den prisen? Anonymkode: 7b33e...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå