AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Begynte nylig på p-piller, og opplever i større grad enn før at jeg er i dårlig humør/ flat i humøret, og sexlysten er helt forsvunnet. Noen som har opplevd det samme? Hvor vanlig er dette? Anonymkode: de840...195
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Veldig vanlig dessverre. Anbefaler deg å avslutte før det går utover livet ditt! Jeg prøvde forrige sommer, det påvirket mine nære relasjoner negativt. Heldigvis forsvant den mørke skyene så fort jeg sluttet med pillene. Anonymkode: 842bd...536
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig vanlig dessverre. Anbefaler deg å avslutte før det går utover livet ditt! Jeg prøvde forrige sommer, det påvirket mine nære relasjoner negativt. Heldigvis forsvant den mørke skyene så fort jeg sluttet med pillene. Anonymkode: 842bd...536 Ja, jeg tenker jeg bør gjøre det. Trodde bare ikke jeg kom til å merke det så fort Anonymkode: de840...195
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, jeg tenker jeg bør gjøre det. Trodde bare ikke jeg kom til å merke det så fort Anonymkode: de840...195 STOPP det, aldri bruk hormonprevansjon. Det er galskap. Bruk kondom, eller vurder også sterilisering. Jeg valgte sterilisering, mye tryggere. Bruker kondom også. Anonymkode: 45e4e...28e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå