Darthvidar1 Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Hei. Har møtt en fantastisk dame etter ukesvis med skriving. På første date fortalte hun at hun hadde en fuckbuddy som var utrolig «good looking». Jeg reagerte ikke noe særlig på det annet enn jeg syntes det var noe rart å si på første date Etter etpar dater og første natt sammen, fortalte hun at hun hadde fått melding fra denne personen hvor han lurte på hvordan sexen var. Jeg reagerte på at hun da hadde svart og forklart og syntes dette er noe som var underlig da dette er privat og jeg begynner å få sterke følelser for henne. Jeg har fortalt henne at jeg ikke syntes det er hyggelig at hun har denne personen på snap om det er slik praten er der, men hun nekter å vurdere å slette/avslutte kontakt med denne personen. Avtalen deres er selvsagt Ikke lenger i sving. Jeg liker henne kjempegodt og har som sagt sterke følelser. jeg kommer fra et langt forhold som endte med utroskap så jeg frykter jeg er mer enn vanlig på vakt for slik og vil aldri virke kontrollerende. Er jeg kontrollerende som ikke ønsker at de med sitt forhold ikke skal ha sånne samtaler?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Ja det er du. Du kan og skal aldri kontrollere andre. Men du kan selvfølgelig be henne om å kutte han ut, noe jeg har forståelse for at du ønsker. Om du vil ha henne i livet ditt, så må du nok bare velge å stole på henne. Anonymkode: 4f770...75a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Hei Darthvidar. Flott at du deler slike problemstillinger med oss. Det er ikke uvanlig at kvinner som har FF har vanskelig for å kutte alle bånd med disse når de går inn i et forhold. At du opplever dette som vanskelig er likt for mange menn, og helt normalt. Men du skal passe deg for å kommentere det for direkte til henne, eller gi inntrykk av at du forsøker noe som kan virke kontrollerende eller manipulerende. Da vil de fleste kvinner reagere med forakt, og straks gå tilbake til sin FF. Det er nettopp derfor de ofte ikke bryter all forbindelse med denne, de ønsker å ha en FF i bakgrunnen, litt skjult, som en trussel og redning, dersom de selv ikke oppnår full kontroll i forholdet. Selv om det er omtrent umulig å stole på kvinner som har lang erfaring med FFs , så har du ikke annet valg. Anonymkode: 1878b...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Darthvidar1 skrev (31 minutter siden): Etter etpar dater og første natt sammen, fortalte hun at hun hadde fått melding fra denne personen hvor han lurte på hvordan sexen var. Jeg reagerte på at hun da hadde svart og forklart og syntes dette er noe som var underlig da dette er privat... Er jeg kontrollerende som ikke ønsker at de med sitt forhold ikke skal ha sånne samtaler? Nei, du kan selvsagt si at du ikke ønsker at hun skal dele intim informasjon om deg/dere. Forhåpentlig var det bare ubetenksomt av henne å svare eksen slik. Anonymkode: 7ccf5...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Vil si det er normalt å reagere på at hun utleverer deg på den måten. Ditt sexliv er ikke noe hun skal servere andre. Anonymkode: 83a44...9db 13 3
venus* Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Det der hørtes ikke greit ut. Hun bør ikke diskutere slikt med andre og hun er rimelig sær som forteller deg det. Endret 7. oktober 2022 av venus* 3 3
Hippogriff Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Veldig ugreit av henne. Kunne aldri falt meg inn å utlevere kjæresten min intimt med mindre det er ting han spesifikt har sagt jeg kan si (og det hender jo man får slike tillatelser når det er noe en mann er spesielt fornøyd med selv ) 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Skjønner veldig godt at TS reagerer jeg. Må innrømme jeg også tenker at TS neppe har møtt ei så fantastisk dame som han selv innbiller seg at denne dama er. Sorry, men dette skurrer skikkelig for min del. Hadde aldri giddet å tro at ei dame med ukritisk forhold til FF var noe særlig å satse seriøst på. Jeg er dame selv, så dette handler ikke om mannlige mindreverdighetskomplekser, men mere evnen til å skille kvalitet fra kvantitet blant damer generelt. Tenker mye det samme i.f.t. menn når det kommer til dette med seriøsitet og kvalitet hos personen. Det virker bare for meg som at TS er i en helt annen liga enn dama han har møtt. La dama jobbe litt om hun virkelig er så unik og verdig. Jeg tviler dessverre på at TS vil bli lykkelig med vedkommende på sikt når hun allerede nå klarer å skape så mye usikkerhet som det TS beskriver. Anonymkode: e8026...44f 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner veldig godt at TS reagerer jeg. Må innrømme jeg også tenker at TS neppe har møtt ei så fantastisk dame som han selv innbiller seg at denne dama er. Sorry, men dette skurrer skikkelig for min del. Hadde aldri giddet å tro at ei dame med ukritisk forhold til FF var noe særlig å satse seriøst på. Jeg er dame selv, så dette handler ikke om mannlige mindreverdighetskomplekser, men mere evnen til å skille kvalitet fra kvantitet blant damer generelt. Tenker mye det samme i.f.t. menn når det kommer til dette med seriøsitet og kvalitet hos personen. Det virker bare for meg som at TS er i en helt annen liga enn dama han har møtt. La dama jobbe litt om hun virkelig er så unik og verdig. Jeg tviler dessverre på at TS vil bli lykkelig med vedkommende på sikt når hun allerede nå klarer å skape så mye usikkerhet som det TS beskriver. Anonymkode: e8026...44f Hva er det egentlig du skriver her? Mener du at en dame tenker kvantitet foran kvalitet fordi hun har hatt en FF? Hvor prippen går det an å bli? Anonymkode: 5e6a5...0c7 1
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 TS, Til ditt spørsmål om det er kontrollerende å ha grenser for hva man syns er greit i et forhold. Selvfølgelig er det ikke det, alle har grenser. Er ikke kontrollerende å åpent fortelle om disse grensene. Blir først kontrollerende hvis du begynner å bruke trusler eller bedrag for å få trumfet igjennom dine grenser. PS. Røde flagg at denne kvinnen forteller sin eks (kall det hva dere vil, men er en eks, hvis dem faktisk har sluttet) om deres seksliv, og et annet stort rødt flagg at det er viktig for henne å prioritentere kontakt med denne eksen). Hvis du fortsetter å lar henne drive å kontrollere deg med å tvinge deg å akseptere hennes grenseløse adferd... da har du valgt drama og problemer. 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Du er vel bare tidsfordriv til denne ff er klar til et ekte forhold Anonymkode: 95bc8...1ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 Er såklart ikke greit å ha seksuell kontakt med noen andre om dere har bestemt dere for å være eksklusive. Av respekt for følelsene dine bør hun også bryte vennskapelig kontakt med han, men man trenger ikke bryte vennskapet fordet. En grense er dog viktig, si fra om at nå er jeg i et forhold så av hensyn til han kan vi ikke ha kontakt lenger, men om man har felles venner og møtes tilfeldigvis i en bursdag så er man fortsatt venner. Det er rimelig av deg å forvente at hun setter denne grensen og hvis hun ikke er villig til det men vil fortsette å ha personlig kontakt med han så hadde jeg i dine sko ikke funnet meg i det og valgt en annen partner. Anonymkode: febd9...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Skrevet 7. oktober 2022 Du kan ikke kreve noe som helst, hun er et fritt menneske og velger selv hva hun vil dele og med hvem. Men du kan velge å ikke gå inn i et forhold med henne dersom dette er hennes premisser. Jeg ville definitivt revurdert dette opplegget dersom hun fortsatt vil ha et så nært forhold til en eks-sexpartner. Anonymkode: ffee1...785
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Skrevet 7. oktober 2022 For noen svar du får! Selvfølgelig skal du ikke finne deg i denne her behandlingen. Finn deg heller en dame som ikke har verken fuckfriends eller mannlige kompiser. Mye enklere og mindre komplisert med kvinner som omgåes kvinner. Anonymkode: d94e7...339 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #15 Skrevet 7. oktober 2022 Ville personlig ikke vært komfortabel med en sånn ordning nei. Er kvinne om det har noe å si, Om en jeg datet hadde en ff og fortsatte å ha jevnlig kontakt med henne, snakke om sexen vår med henne osv. hadde ikke det vært et forhold jeg ville vært i rett og slett. Tenker dog at det spørs litt på hvordan forholdet deres oppsto. Var det to ukjent som bare ble kjent for å ha sex-nei takk. Har de vært venner osv. lenge før de begynte å ha sex må man se det litt mer ann tenker jeg. Kan nok være litt mer rund i kantene på den siste der, men hadde nok sannsynligvis ikke vært komfortabel med det heller. Anonymkode: 737ef...5be 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #16 Skrevet 7. oktober 2022 Dette er jo alt annet enn en fantastisk dame..hun respekterer deg jo ikke på noe nivå når hun opprettholder kontakt med andre menn og utleverer intime detaljer om deg! Hun er jo en skikkelig drittkjerring. Anonymkode: 4c8b0...160 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #17 Skrevet 7. oktober 2022 Du sier du har sterke følelser for ei du har møtt tre ganger? Du blander ikke dette med en ny fascinasjon, og tenker litt vel mye med utstyret da? Røde flagg allerede og. Likeveø tror du hun er fantastisk allerede. Lite dame erfaring kanskje? Anonymkode: 72c6e...5a5 1
Darthvidar1 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2022 Hei. 😊 TS her. Takk for svar, fine folk! For ordens skyld. Dette skjedde ikke igår, men vi møttes i mars. Årsaken til spørsmålet var at etter at vi har diskutert dette, har hun nå forhørt seg med en kollega som mener at denne personen bør få være en del av livet vårt. Det hører også med til historien at det har dukket opp enda en person med tilsvarende tilhørighet som har spurt om det samme og igjen-fått svar. Det et viktig for meg å presisere at hun selv gir meget positive svar på spørsmålene og hevder at hun gjør det for å avslutte med de. For meg er det uansett underlig at våre intime stunder er oppe til debatt og jeg lurer litt på hvor mange andre fra fortiden som vil dukke opp. Er det virkelig normalt at folk spør om slikt??? T.o: Kom ifjor ut av et 10 års langt forhold
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #19 Skrevet 7. oktober 2022 Darthvidar1 skrev (8 timer siden): jeg kommer fra et langt forhold som endte med utroskap så jeg frykter jeg er mer enn vanlig på vakt for slik og vil aldri virke kontrollerende. Heller motsatt. Man velger de samme menneskene og forholdene om og om igjen. Du går feks for en kvinne som mange av oss aldri ville sett to ganger på, nettopp fordi hun har hatt en fuckfriend. Gjør deg selv den tjenesten å droppe en dame som er så glad i mannlig oppmerksomhet og løse seksuelle relasjoner. Ellers gjentar du jo bare deg selv. Anonymkode: d94e7...339 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 Darthvidar1 skrev (34 minutter siden): Hei. 😊 TS her. Takk for svar, fine folk! For ordens skyld. Dette skjedde ikke igår, men vi møttes i mars. Årsaken til spørsmålet var at etter at vi har diskutert dette, har hun nå forhørt seg med en kollega som mener at denne personen bør få være en del av livet vårt. Det hører også med til historien at det har dukket opp enda en person med tilsvarende tilhørighet som har spurt om det samme og igjen-fått svar. Det et viktig for meg å presisere at hun selv gir meget positive svar på spørsmålene og hevder at hun gjør det for å avslutte med de. For meg er det uansett underlig at våre intime stunder er oppe til debatt og jeg lurer litt på hvor mange andre fra fortiden som vil dukke opp. Er det virkelig normalt at folk spør om slikt??? T.o: Kom ifjor ut av et 10 års langt forhold Ville nok sagt nei takk fra start. Vanskligere når man har vært sammen så lenge... Har gått i samme fellen selv, men da ble ting skjult for meg så fikk ikke vite det før lenge etterpå. Bedre at man er ærlig hvertfall sånn som hun har vært Anonymkode: 737ef...5be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå