Gå til innhold

"Bare det blir gjort, så er ikke det andre så nøye" - mannlig tankegang

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jævlig irriterende typisk mannlig tankegang er det der. Bare det som skal gjøres blir gjort, så er det ikke så nøye å nødvendigvis gi beskjed om noe, klare å få til en avtale,holde avtalen, sette dato og klokkeslett osv... Hvorfor er det så vanlig for menn å tenke sånn?

Anonymkode: 7ce73...383

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En jævlig irriterende typisk mannlig tankegang er det der. Bare det som skal gjøres blir gjort, så er det ikke så nøye å nødvendigvis gi beskjed om noe, klare å få til en avtale,holde avtalen, sette dato og klokkeslett osv... Hvorfor er det så vanlig for menn å tenke sånn?

Kilde på at det er slik?

• Liker 2
Skrevet

Og det motsatte er at det aldri blir gjort, om vi skal følge din logikk om kjønn.

Gruer meg til å møte det offentlige helsevesenet til uka. Der ingenting blir gjort 🤣🤣

Anonymkode: 37e73...f5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 12.32):

Hvor har du disse tallene fra siden du generaliserer ?

Hvorfor er det så typisk for kvinner å slå alle menn under en kam? 

Eksen min var utro, "alle kvinner er utro"

Eksen min var voldelig, fysisk, psykisk, verbalt og materielt, "alle kvinner er voldelige"

Eksen min var grådig og spekulert, "alle kvinner er grådige og spekulerte"... 

Og jeg har flere venner som har opplevd det samme med kvinner.. Så "alle kvinner". 

Er du 16 år ts? 

Anonymkode: 103e2...53c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...