Gå til innhold

Dra til svømmehall som eneste voksne med to barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min venninne har tre gutter på 8, 7 og 6 år og har alltid dratt i svømmehallen med de alene... 

Anonymkode: e040f...194

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg fint kunne gjøre. Tenker du at det ikke skulle la seg gjøre? 

Anonymkode: 4855f...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min venninne har tre gutter på 8, 7 og 6 år og har alltid dratt i svømmehallen med de alene... 

Anonymkode: e040f...194

Da vil du kunne oppleve at noen damer vil klage i garderoben...

Anonymkode: e8891...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

i alderen 2,5 og 5 år?

Anonymkode: 7348f...301

Unnskyld, men lurer på hvor mange som er helt lamme i disse tider? Fu tar begge barna med deg. Armringer og passer på. Det går fint. Snakk med de på forhånd. Spesielt 5åringen som er stor nok til å forstå. 

Samme med sykdom og andre ting. Du klarer det du må! Selv om du er alene eller mannen er vekke på jobb!

Anonymkode: ca4e9...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Unnskyld, men lurer på hvor mange som er helt lamme i disse tider? Fu tar begge barna med deg. Armringer og passer på. Det går fint. Snakk med de på forhånd. Spesielt 5åringen som er stor nok til å forstå. 

Samme med sykdom og andre ting. Du klarer det du må! Selv om du er alene eller mannen er vekke på jobb!

Anonymkode: ca4e9...083

Oida, voldsomt 🙈😂

Anonymkode: 7348f...301

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nå. Har med en 16 åring med epilepsi og to barn til. Går helt fint. Eneste er om jeg må på toalettet da må han ut av vannet og vekk fra kanten.

Anonymkode: fc57d...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke det med mine på 4 og 2 år. Har absolutt ikke nok kontroll på de til det. Kan gjerne dra på stranda med de alene, der har jeg bedre oversikt, og det er ikke plutselig dypt noe sted. Men svømmehall, niks. 

Anonymkode: 2d112...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke med mine på 3 og 4år. Men hadde de vært godt vant til vann og hørt etter, så kunne jeg gjort det. 

Anonymkode: 58cf7...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kanskje an på barna også. Noen er jo av "henge i taket" typen, noen skal BARE krangle om det er bare mamma med, og det blir på ingen måte hyggelig for noen. Man kjenner sine egne :) 

Jeg har hittil foretrukket å være to voksne, bare to år mellom barna, men den ene vil alltid noe, og den andre noe annet. Blir mindre være streng osv om vi bare kan dele oss. Men, nå har de blitt 4,5 og 6,5 år, og i morra drar vi jentene i svømmehallen, pappan er forkjøla og blir hjemme. Nå føler jeg at det skal gå helt fint. Nå trives de litt på samme sted gjerne, det hjelper mye.

Anonymkode: 545f3...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn kunne svømme fra 5årsalder. Fra 2.5 kan de holde seg over med svømmeringer. Så jeg ville hatt på svømmeringer på minste og holdt øye på 5åringen. Men de er vant til å gå på svømmehall

Anonymkode: 093ee...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...