Gå til innhold

Ble ikke tilbudt jobb hvor jeg har har hatt sykepleiepraksis, hvor vanlig et det? Jeg vil jobbe der, hvordan få frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men syns det er så flaut å spørre, vet de har vært fornøyd med meg…. Men hvordan spørre? Siste dagen er over nå. Hvis jeg skal sende en Mail, hva skal jeg skrive da? 

Anonymkode: 4a9f7...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du søkt og fått nei? I så fall er det jo bare å spørre hvorfor. Ikke noe flaut i det.

Anonymkode: 0b982...4c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du søkt og fått nei? I så fall er det jo bare å spørre hvorfor. Ikke noe flaut i det.

Har ikke søkt. Men vil kanskje sende en Mail og si jeg er Intr i en liten stilling ved siden av studiene. Noen forslag til hva jeg  skal skrive?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke søkt. Men vil kanskje sende en Mail og si jeg er Intr i en liten stilling ved siden av studiene. Noen forslag til hva jeg  skal skrive?

Du har ikke søkt og lurer på hvorfor du ikke har fått tilbud?

Du tar en telefon til avdelingsleder og spør om de har en stilling ledig, og tar det derfra.

• Liker 3
Skrevet

De kan neppe tilby alle praktikanter stilling, så vil tro dette er helt normalt :) Sier som AB over: Ring og spør!

Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

De kan neppe tilby alle praktikanter stilling, så vil tro dette er helt normalt :) Sier som AB over: Ring og spør!

I helsevesenet? Ohhh yes de kan tilby så og si alle en stilling for tiden, men studenten selv må nok initiere det. Så ts ville ringt og spurt.

Anonymkode: ee0d0...40e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I helsevesenet? Ohhh yes de kan tilby så og si alle en stilling for tiden, men studenten selv må nok initiere det. Så ts ville ringt og spurt.

Anonymkode: ee0d0...40e

Ja en jobb i helsevesenet får man, men ikke sikkert at det finnes noe på akkurat avdelingen til TS :) Jeg har en god venninne som jobber på en veldig "populær" avdeling med veldig godt arbeidsmiljø osv. De har masse studenter innom og har ikke sjans til å tilby alle jobb der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...