AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #41 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde aldri gått til kirkens bymisjon og bedt om mat.. da har jeg heller sultet. Såpass stolthet har jeg. Vanlige familier i jobb går ikke å spør etter mat slike steder. Lett å gi slike råd, men folk med verdighet gjør ikke det Anonymkode: 71e7c...046 Du vil heller la barna sulte liksom? Anonymkode: 1ad2c...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #42 Del Skrevet 8. oktober 2022 Føler med deg ❤️ Her er kontoen tom, men får lønn til uka, men kun en liten del da jeg er sm og fått litt fra arb.giver og litt fra nav. Etterslep på alt av regninger grunnet bilen måtte på reperasjon forge mnd, og det måtte prioriteres. Men da ble det til at jeg ikke hadde råd til å betale andre regninger. Har heldigvis brød i fryseren. Men ungene får ikke med seg frukt/grønt i matpakken denne uka. Men folk har det verre, er jo dem som ikke har råd til mat overhodet. Anonymkode: 32593...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musis Skrevet 8. oktober 2022 #43 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde aldri gått til kirkens bymisjon og bedt om mat.. da har jeg heller sultet. Såpass stolthet har jeg. Vanlige familier i jobb går ikke å spør etter mat slike steder. Lett å gi slike råd, men folk med verdighet gjør ikke det Anonymkode: 71e7c...046 La barna sulte? 😡 Hva slags forelder ville gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #44 Del Skrevet 8. oktober 2022 Du kan være en god mor selv om du har lite penger ❤️ Det høres vondt ut og ha det slik du har det nå. Du kan be barnevernet om hjelp, de kan i noen situasjoner hjelpe økonomisk, for eksempel med aktiviteter til barna. En annen stønad som mange går glipp av er tilleggsstønad. Er du enslig mor og arbeidssøker eller i utdanning, så kan du kvalifisere for det. Anonymkode: 3be78...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 9. oktober 2022 #45 Del Skrevet 9. oktober 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Du kan være en god mor selv om du har lite penger ❤️ Det høres vondt ut og ha det slik du har det nå. Du kan be barnevernet om hjelp, de kan i noen situasjoner hjelpe økonomisk, for eksempel med aktiviteter til barna. En annen stønad som mange går glipp av er tilleggsstønad. Er du enslig mor og arbeidssøker eller i utdanning, så kan du kvalifisere for det. Anonymkode: 3be78...6a2 Enda en som roper på Barnevernet? Si meg, sitter alle BV-tantene her og markedsfører sine "tjenester"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #46 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 10.22): Ta kontakt med matutlevering med beste samvittighet. Og et lite tips til: Vi hjemme har begynt med pressing i helger, dvs lager to typer retter i stor porsjon. Laget ca 6 liter kyllinggryte og fordelte i 3 pakker. Tar ut av fryseren fra morgenen, varmer opp på kvelden, koker Poteter til. 2 liter for oss holder til 2 middager, hvis jeg tar litt fløte og Frosne grønnsaker dagen etter, tok godt med kjøtt i utgangspunktet. Veldig billig, sunt og godt. Vi er 2 voksne og 2 små barn. Finnes mange retter som kan lages slikt Anonymkode: dd749...e1c Oppskrift på den? Det hadde jeg satt pris på Anonymkode: 0d598...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 11. oktober 2022 #47 Del Skrevet 11. oktober 2022 Tråden er ryddet for krenkende innhold,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #48 Del Skrevet 11. oktober 2022 Få tak i rabattkode på for eksempel HelloFresh. Vi betalte nå 50 kroner for tre middager (men store porsjoner, så blir nermere fem middager),og deretter kansellerer vi medlemskapet. Sparer oss for middagsutgifter i omtrent en uke, og det er i allefall noen hundrelapper som kan gå til noe annet. Anonymkode: 7bb08...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå