Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har mistet meg selv, etter den grusomme dagen kjæresten ville gå, har jeg konstant levd med en indre uro og frykt. Går etter henne som en tøffel, ser ingen feil, får bokstavelig talt ikke fred før jeg har hørt henne si"elsker deg". Vet det ikke er sant, men hun gjør det av ren samvittighet. jeg klarer ikke å fungere normalt, tenker på henne hele tiden, er på samme rom med henne hele tiden, selv om vi bor under samme tak, alt annet betyr ingenting, bare hun. Tør ikke å være uten henne et sekund da jeg frykter hun gjør noe dumt. Her om dagen sa hun tenker du ikke på noe annet enn bare meg? Det var så kleint.. Jeg trenger virkelig hjelp, vet dette er en besettelse, og ikke gjensidig kjærlighet, men klarer ikke å få det bort!! Hjelp meg hver så snill!

Anonymkode: c2fcc...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk innom legen en tur. Det er der du må begynne. 

Anonymkode: 4abad...ed6

• Liker 5
Skrevet

Du tror at du fortjener henne. Men det er feil. Du fortjener å være lykkelig, og så fortjener du å være i et forhold hvor dere begge elsker hverandre og kan stole på hverandre med skuldrene senket.

Du tror hun er bedre enn deg. Det er hun ikke. Ikke dårligere enn deg heller. Men du må slutte å se opp til henne. Hun er ikke uerstattelig. Det finnes andre for deg der ute. Andre LIKE GODE. Men noen som du passer BEDRE sammen med, og som du kan ha det godt sammen med. Men først må du komme over dette og ha det godt med deg selv. Husk at DU er fantastisk. ❤️

Anonymkode: e8228...1e2

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Stikk innom legen en tur. Det er der du må begynne. 

Anonymkode: 4abad...ed6

Ikke rart det blir fastlegemangel i Norge...

Anonymkode: f3d4a...cdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke rart det blir fastlegemangel i Norge...

Anonymkode: f3d4a...cdd

Fastlegen er ofte den som henviser videre til psykolog…😌

• Liker 3
Skrevet

Begynn med å være minst mulig sammen med henne. Bo hos familie eller venner hvis du har mulighet.

Møt venner, kjør en skikkelig runde "finn alt som er galt med dama".

Lykke til deg og din eks.

Skrevet

Dere bor under samme tak så da er steg 1 å flytte asap. Deretter bryte kontakt så du kommer deg ut av avhengigheten. Deretter gå hos psykolog for å jobbe deg gjennom det og bli kvitt de tingene som gjør at du blir så besatt av henne og bekreftelser 

Anonymkode: c7bae...bae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...