Gå til innhold

Fine truser til oss med løs hud og litt heng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig å finne gode truser som passer skikkelig. Bor på et lite sted med kun cubus, og finner ikke noe der. Problemet mitt er at endten blir de så små at de legger seg under henget (ikke pent) ellers så er de høye nok, men ruller ned når jeg beveger meg. 

Vil gjerne føle meg sexy i undertøy, men sliter med å finne fine gode truser. Nå har jeg gått ned  17 kg også så huden på magen er løs. Føler at hvis de skal sitte skikkelig så skjærer de seg inn i den løse huden, noe som heller ikke er pent.

Er der noen gode nettbutikker for damer som ikke har helt flat mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil råde deg til å først å fremst finne en type modell du liker, selv er jeg glad brazilian hipster/string da jeg opplever at de sitter pent på min timeglass figur. Nok tøy til at det dekker sikkelig fremme samtidig som modellen framhver en feminin silhuett. 

Finn ut hvilken stoffer du liker, liker personlig bomull best til dagligbruk. Mens truser i typisk syntetiske stoffer gjerne glatter litt mere ut/ lett hold in. og ser penere ut under kjoler. Syntetisk vil også oftere rulle mer, men det finnes de som sitter greit på. 

Opplever at butikker som både, lindex,hm, cubus har helt ålreite hverdagstruser. Litt mere pyntete sett kjøper jeg gjerne på nett grunnet bedre utvalg i bh str å penere produkter.

Anonymkode: 80972...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...