Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil kun trene og ellers bare være hjemme og se på tv og spille... Jeg vil ut og være sosial, le og lage minner... Livet går og man må jo leve livet og ha det gøy.... Jeg Sitter og ser litt tv om det noe spennede men. 

Alt jeg gjør og vil  må jeg gjøre alene... ALLTID... Jeg blir med han litt på trening, ser på tv om det han vil se på og er hos hans foreldre bare. 

Mitt liv utenom oss finnes ikke for han. 

Vi står fast i forholdet.   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS,

Er problemet at han er introvert? Grunnen til at jeg spør, er at du ikke skriver noe om at han er det. Det du skriver er at han av en eller annen grunn ikke ønsker å bli med deg på ting.

Snakk med han, hør om det er noen grunn til at han ikke vil bli med. Hvis han ikke har en grunn som dere får gjort noe med, så er det vel dags for deg å gå videre. 

• Liker 2
Skrevet

Vi er begge introverte men jeg er mer sosial enn ham. Jeg går ut på ting med venner eller med mine søstre, med kolleger, bekjente eller aleine. Vi er mest hjemme sammen, men iblant går vi på tur/i fjellet, i butikker, på hyttetur eller på dansekurs. 

Anonymkode: 96fbe...d8f

Skrevet

Ja  

Skrevet

Men du som er ekstrovert har vel noen venner? Da slipper du jo å gjøre ting alene eller tvinge han med på ting? Det går helt fint å være sammen en ekstrovert og introvert, fordi det går an å finne på ting hver for seg. Da kan du være med venner når du vil være sosial, mens han får plenty med sosialt påfyll fra deg og familie.

Anonymkode: cb1b2...4a4

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror også det går, men også en introvert må jobbe for forholdet for at det skal fungere. Det er fullt mulig å lage minner som ikke inkluderer andre folk. 

Anonymkode: 89cec...52f

Skrevet

Ja, men du må jo godta at det er slik at han ikke blir med på alt. 

Venninnen min er ganske introvert, mens hennes samboer er veldig ekstrovert. Han drar ut med kompiser flere helger i måneden, mens hun sitter hjemme. Han skulle ønske hun var mer med ut, og det har han også sagt til henne, men hun har andre kvaliteter som gjør at å gå ut av forholdet pga det er uansett uaktuelt. Hun er med på begynnelsen av kvelden for å være endel av livet hans innimellom, men tror ikke hun har vært med videre siden i begynnelsen av forholdet. 

Forsøk å finn et kompromiss, uten at det gjør at han sliter seg helt ut for å være med på ditt sosiale liv hele tiden. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...