AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Del Skrevet 6. oktober 2022 Etter ett svar i tråden ang værste opplevelse som gjest, vil jeg gjærne lese historier om de værste gjestene i bryllup😁 Kjør Anonymkode: e7299...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Del Skrevet 7. oktober 2022 Det finnes allerede en lang tråd med de sykeste bryllupene 😂 Søk opp «Det beste/verste du har sett i et bryllup?», det anbefales! Anonymkode: 64557...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Del Skrevet 7. oktober 2022 Brudens far som prater om seg selv i 45-60min i stedet for om sin datter bruden. Eller dvs., alt han forteller om bruden er egentlig for å snakke indirekte om seg selv. Anonymkode: 73bb2...c80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. oktober 2022 #4 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) De med miiiiiilelange taler… Gøy med innslag, men talen trenger ikke å vare i 1 time. Endret 7. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 7. oktober 2022 #5 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det finnes allerede en lang tråd med de sykeste bryllupene 😂 Søk opp «Det beste/verste du har sett i et bryllup?», det anbefales! Anonymkode: 64557...b09 Jeg finner den ikke😱 kan du legge ut link?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Del Skrevet 7. oktober 2022 7 hours ago, hufsa87 said: Jeg finner den ikke😱 kan du legge ut link?😊 Vet ikke om dette fungerer, men håper det 👏🏻 Anonymkode: 64557...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Del Skrevet 7. oktober 2022 Verste* Anonymkode: 90ae6...60b 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg var en gang gjest i et bryllup for bruden hadde et veldig dårlig forhold til hennes mor. Denne moren var derfor ikke invitert til bryllupet deres. Men hun dukket likevel opp, alt for påvirket av alkohol, til seremonien i kirken. Det oppstod derfor en konfrontasjon mellom moren og datteren rett før datteren skulle gå inn i kirken, og datteren slo til moren sin. Ett par av de andre gjestene (som faktisk var inviterte til bryllupet) ble derfor stående igjen rett utenfor kirken for å sørge for at denne moren ble holdt utenfor området, samtidig som bruden gikk inn til seremonien. Etter at seremonien i kirken var overstått, så hadde moren hennes lagt seg til å sove i bilen sin. Alle sammen reiste deretter videre til der hvor festen skulle avholdes. Men sent på kvelden dukket moren opp der også. Dette var på en restaurant med en åpen bar, og moren begynte å drikke tett igjen. Men på dette tidspunktet var selve festen stort sett over, og flere av gjestene hadde allerede reist fra festen. Men bruden hadde sannsynligvis ikke sett for seg den slags ekstra problemer på en sånn dag. Anonymkode: 797f4...509 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Del Skrevet 9. oktober 2022 Foreldre/søsken som er alkoholikere og ikke klarer å styre seg på den "store dagen". Synes gjester som drikker for mye er de verste. Anonymkode: 8496c...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 0.58): Etter ett svar i tråden ang værste opplevelse som gjest, vil jeg gjærne lese historier om de værste gjestene i bryllup😁 Kjør Anonymkode: e7299...a78 Det heter "verste" og "gjerne" Anonymkode: d9c9e...d65 15 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #11 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 15.07): Det heter "verste" og "gjerne" Anonymkode: d9c9e...d65 Så flink du er da 🙃 Anonymkode: cefab...14e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #12 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vi var i et bryllup hvor tanten til bruden snakket lite om brudeparet i talen sin, men snakket mest om at det var så trist at brudeparet og barna deres aldri kom på besøk, og at de måtte besøke tanten mer. Brudeparet smilte pent av talen, men det var tydelig at dette var feil tidspunkt å ta opp dette på. Anonymkode: df7ac...724 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 18. oktober 2022 #13 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (På 7.10.2022 den 2.20): De med miiiiiilelange taler… Gøy med innslag, men talen trenger ikke å vare i 1 time. Gud jeg var i bryllup hvor HVER ENESTE TALE varte i ca. 45 minutter (jeg tok tiden på alle). Vi satt ved bordet i ÅTTE TIMER. De verste gjestene jeg har opplevd var i et bryllup hvor alle taler fra brudgommens sidr holdt lange taler (dog ikke 45 minutter) om brudgommens EKSKONE. Disse talene kom også fra brudgommens egen familie. Endret 18. oktober 2022 av Alice123 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 17.58): Vi var i et bryllup hvor tanten til bruden snakket lite om brudeparet i talen sin, men snakket mest om at det var så trist at brudeparet og barna deres aldri kom på besøk, og at de måtte besøke tanten mer. Brudeparet smilte pent av talen, men det var tydelig at dette var feil tidspunkt å ta opp dette på. Anonymkode: df7ac...724 Herregud, hva feiler sånne folk som skal være passiv aggressive på en slik dag? Anonymkode: 8496c...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 22. oktober 2022 #15 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 2.11): Brudens far som prater om seg selv i 45-60min i stedet for om sin datter bruden. Eller dvs., alt han forteller om bruden er egentlig for å snakke indirekte om seg selv. Anonymkode: 73bb2...c80 Dette gjorde min far🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. oktober 2022 #16 Del Skrevet 22. oktober 2022 Alice123 skrev (På 18.10.2022 den 3.29): Gud jeg var i bryllup hvor HVER ENESTE TALE varte i ca. 45 minutter (jeg tok tiden på alle). Vi satt ved bordet i ÅTTE TIMER. De verste gjestene jeg har opplevd var i et bryllup hvor alle taler fra brudgommens sidr holdt lange taler (dog ikke 45 minutter) om brudgommens EKSKONE. Disse talene kom også fra brudgommens egen familie. 😂😂😂😂😂What? Hva hadde de å si om eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 22. oktober 2022 #17 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) DundreMilfin skrev (1 time siden): 😂😂😂😂😂What? Hva hadde de å si om eksen? Bare fine ting, som jo er bra (hadde vært værre om de brukte brudgommens bryllup til å snakke dritt om ekskona hans). De snakket om alle de hyggelige stundene de hadde hatt med brudgommen og ekskona og deres felles barn. Det var veldig rart å sitte og høre på. Spesielt fordi ALLE talere fra brudgommens side gjorde det. I beste fall ble bruden nevnt helt til sist som en fotnote, men i flere av dem ble ikke bruden nevnt med ett ord (og brud og brudgom hadde også barn sammen, som heller ikke ble nevnt med et ord). Endret 22. oktober 2022 av Alice123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #18 Del Skrevet 31. oktober 2022 Var i bryllup der moren til brudgommen gikk gjennom sønnens ekser i kronologisk rekkefølge. Og hva som var bra og dårlig med dem. I enden av talen snakket hun heldigvis om bruden og hvor fantastisk hun var i forhold til de andre... Men veldig spesielt å snakke om ekser i 30min først 😅 Anonymkode: a8002...fa1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. november 2022 #19 Del Skrevet 12. november 2022 Må sikkert være meg smatting slafsing slurping 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Del Skrevet 12. november 2022 On 10/22/2022 at 8:42 PM, Alice123 said: Bare fine ting, som jo er bra (hadde vært værre om de brukte brudgommens bryllup til å snakke dritt om ekskona hans). De snakket om alle de hyggelige stundene de hadde hatt med brudgommen og ekskona og deres felles barn. Det var veldig rart å sitte og høre på. Spesielt fordi ALLE talere fra brudgommens side gjorde det. I beste fall ble bruden nevnt helt til sist som en fotnote, men i flere av dem ble ikke bruden nevnt med ett ord (og brud og brudgom hadde også barn sammen, som heller ikke ble nevnt med et ord). Dette burde jo brudgommen satt en stopper for. Godt gjort av bruden om hun ikke brøt sammen av alt dette. Bryllupsdagen ble neppe av de beste i hennes liv i hvert fall. Hadde følt meg så sveket om ingen hadde grepet inn mot dette. Anonymkode: aadac...048 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå