Gå til innhold

Jeg mener pappa bruker meg for å få damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er alenepappa og jeg er 15.

Han har flere damer på si. Jeg møter flere av dem veldig tidlig. Jeg tror damene må finne det attraktivt at han har veloppdragen og blid datter. Det viser hans kvaliteter som omsorgsperson, samtidig som han er kjekk kar. 

Jeg vet ikke hva som spiller inn, men når jeg møter damene hans så gir dette suksess for ham.  Har får det han vil ha, så blir det ny dame. 

Jeg har nå begynt å tenke om det er etisk riktig av meg å bidra i spillet hans?  Det gir meg personlig ikke noe ekstra,  bare håp om at han får fast dame. 

Anonymkode: cdb92...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken måte bidrar du til spillet hans?

Anonymkode: 8abe4...08f

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det unødvendig at du skal treffe alle disse damene, men ser ikke helt hvordan han bruker deg for å dra iland disse damene.

Anonymkode: 8dac2...e85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har nå begynt å tenke om det er etisk riktig av meg å bidra i spillet hans?  Det gir meg personlig ikke noe ekstra,  bare håp om at han får fast dame. 

Du kan se på det som et kompliment kanskje? Men du er kanskje lei av slikt for alt hva jeg vet..

Men du kan nok ikke styre dette så mye tror jeg. Du kan jo ikke bare opphøre å eksistere..

Skrevet

Personlig ville jeg ikke falt for en mann fordi han var en alenepappa. Og iallfall ikke en alenepappa som stadig dater nye damer. Men du er jo 15 år, så du trenger jo ikke å være tilstede på disse møtene med disse damene. Det kan du velge helt fritt😊 Tviler også på at han bruker deg for å dra damer, da ville han nok sviktet på flere måter som far. Kanskje han heller ønsker å se kjemien mellom deg og en eventuell partner, og dessverre ikke helt tenker seg skikkelig om hvordan møtene med alle disse damene påvirker deg.  

Anonymkode: eb7b8...f49

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

På hvilken måte bidrar du til spillet hans?

Anonymkode: 8abe4...08f

Spillet om at han skal imponere damene og ligge med dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...