Gå til innhold

Fikk beskjed om å kle på meg mer hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest CUSHION
Skrevet

Jeg tok opp med mannen min at jeg synes det er leit at sexlivet vårt har dabbet slik av. Vi hadde en god samtale, men en kommentar han sa rev hjertet mitt litt i biter.

Vi er samboere. Når jeg kommer hjem fra jobb eller trening pleier jeg alltid å dusje, ta på meg en chille-shorts og en t-skjorte, eller bare truse og t-skjorte. Mannen min kommenterte under samtalen at «når man ser ei dame halvnaken hele tiden så blir det ikke spennende lengre, så du burde kle på deg istedenfor. Bare ett tips»

Og jeg skjønner greia, men jeg fikk helt sjokk. Jeg trener hver dag og har god selvtillit og føler meg egentlig ganske «deilig» og bra i hverdagen, men nå føler jeg meg som en total dust som har vært komfortabel nok til å gå rundt i «halvnakent» chilleoutfit som bare har resultert i at han har mindre lyst på meg???

Etter samtalen fikk jeg et knivstikk-lignende følelse i brystet og har plutselig ikke lyst til å ha sex eller at han skal se meg i mindre klær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tok det i overkant mye som kritikk av kroppen din, da... Det var jo ikke det han mente at han ikke likte det,men det er vel litt av spenningen som bli borte da - og det er da helt legitimt. Du får fortsatt kledd akkurat som du vil...

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Og hvor lenge har dere vært sammen? 

Da kan du jo se for deg hva slags mann han er etter fem år, ti år. En som tydeligvis går lei og trenger spenningen er ikke en trofast mann. 

(Min mann elsker å se på kroppen min, og jeg er ikke trent eller noe. Jo mer og oftere jo bedre!)

Anonymkode: 1ac69...241

• Liker 17
  • Nyttig 2
Gjest CUSHION
Skrevet
Teatrica skrev (5 minutter siden):

Du tok det i overkant mye som kritikk av kroppen din, da... Det var jo ikke det han mente at han ikke likte det,men det er vel litt av spenningen som bli borte da - og det er da helt legitimt. Du får fortsatt kledd akkurat som du vil...

Så.. andre damer som han ikke ser så ofte lettkledd er mer spennende å se på enn meg da, som han elsker?

Vet jeg setter ting veldig på spissen, men  jeg vil bli elsket og begjært. Og føle at jeg er spennende selv om jeg er hverdagen hans.

Skrevet
CUSHION skrev (13 minutter siden):

Jeg tok opp med mannen min at jeg synes det er leit at sexlivet vårt har dabbet slik av. Vi hadde en god samtale, men en kommentar han sa rev hjertet mitt litt i biter.

Vi er samboere. Når jeg kommer hjem fra jobb eller trening pleier jeg alltid å dusje, ta på meg en chille-shorts og en t-skjorte, eller bare truse og t-skjorte. Mannen min kommenterte under samtalen at «når man ser ei dame halvnaken hele tiden så blir det ikke spennende lengre, så du burde kle på deg istedenfor. Bare ett tips»

Og jeg skjønner greia, men jeg fikk helt sjokk. Jeg trener hver dag og har god selvtillit og føler meg egentlig ganske «deilig» og bra i hverdagen, men nå føler jeg meg som en total dust som har vært komfortabel nok til å gå rundt i «halvnakent» chilleoutfit som bare har resultert i at han har mindre lyst på meg???

Etter samtalen fikk jeg et knivstikk-lignende følelse i brystet og har plutselig ikke lyst til å ha sex eller at han skal se meg i mindre klær..

Og du, det er ikke vanlig at man får MINDRE lyst av å se noen naken. Man får jo MER lyst av å se noen uten klær. Han var antakelig skikkelig player før? Og misliker at han ikke må jakte lenger. At du er for tilgjengelig. Så da velger han å bryte deg ned og stikke litt i selvtilliten din, for å lage et spill. Fryktelig stygt gjort. 

• Liker 24
Gjest CUSHION
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvor lenge har dere vært sammen? 

Da kan du jo se for deg hva slags mann han er etter fem år, ti år. En som tydeligvis går lei og trenger spenningen er ikke en trofast mann. 

(Min mann elsker å se på kroppen min, og jeg er ikke trent eller noe. Jo mer og oftere jo bedre!)

Kun vært sammen i 9 måneder.. Derfor jeg følte for å ta opp temaet og ble ekstra såret av kommentaren..

Skrevet
CUSHION skrev (Akkurat nå):

Kun vært sammen i 9 måneder.. Derfor jeg følte for å ta opp temaet og ble ekstra såret av kommentaren..

Med andre ord, dere er nettopp over forelskelsesfasen, og allerede nå dabber det av. Tenker du kan begynne å planlegge fremtiden alene jeg. Fordi når sexlivet bremses allerede nå, samtidig som han sier noe sånt og tydeligvis går lei etter så kort tid, så vil ikke dette forholdet vare. Tenk å gi deg dårlig følelse fordi du er komfortabel rundt han, blir fornærmet på dine vegne! 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Skrevet

Tror ikke jeg hadde funnet det veldig sexy med en mann som ruslet rundt i bokseren hele ettermiddagen heller. Han har definitivt et poeng. Truse og t-skjorte, virkelig? Få på deg bukse og skru ned ovnen så vi andre slipper dyr strøm fordi enkelte går i bare trusen hjemme. 

Anonymkode: 89f35...6b9

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Så mange "sex-problem"-tråder det var på KÅgÆN idag da. Er det høst/UV-A/B-mangel relatert , mon truuu? 🤔

Det er jo selvsagt alltid super-allright å få "bare ett tips"-beskjeder ifra kjæresten, spesielt om det ikke er relatert til en helt konkret samtale 😬

Personlig så foretrekker jeg partner som sprader rundt naken uten sminke, men jeg er ikke spesielt glad i "spenning" heller...  Du får spørre han helt konkret da, og  litt mer utdypende enn i "bare tips"-format  😅

Edith : ta deg en tur på Grønland og få deg en slik en "kose-niqab". Kanske det kan skape litt "spenning i hverdagen" :vetikke:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Skrevet

Men hvordan vet du at det er kroppen din han ikke liker? Jeg ser ikke noen sted skrevet det. Kan jo hende at det bare er at han mister litt av spenningen når han blir vant til å se deg hver dag uten mye klær på

• Liker 3
Skrevet

Jeg går alltid som deg etter jobb også, hadde en mann hatt problemer med det så hadde jeg tenkt at det var utelukkende hans problem. Hater å gå med klær og jeg hadde ikke «ofret» det for noen. Har hatt kjæreste(eks) i mange år uten at det har blitt nevnt eller sexlivet dabbet av (dessverre 😂) av den grunn. 

Anonymkode: 00324...a5a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke jeg hadde funnet det veldig sexy med en mann som ruslet rundt i bokseren hele ettermiddagen heller. Han har definitivt et poeng. Truse og t-skjorte, virkelig? Få på deg bukse og skru ned ovnen så vi andre slipper dyr strøm fordi enkelte går i bare trusen hjemme. 

Snork. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt lei om gubben gikk rundt i bokseren hele dagen også 😅 Han trener og har kjempe fin kropp, men jeg trenger ikke se den hele tiden liksom… 

Anonymkode: adf3b...182

• Liker 18
Skrevet

Dump han og finn en mann som begjærer deg 

Anonymkode: 85161...8ad

Gjest CUSHION
Skrevet
Laraa skrev (3 minutter siden):

Men hvordan vet du at det er kroppen din han ikke liker? Jeg ser ikke noen sted skrevet det. Kan jo hende at det bare er at han mister litt av spenningen når han blir vant til å se deg hver dag uten mye klær på

Han sier at jeg er deilig, at han elsker meg og kroppen min. Så jeg vet at ikke DET er problemet.

Men følelsen av å føle seg «kjedelig» eller «for mye» når man bare er komfortabel og tror at partner liker når jeg går litt «sexy» kledd. DET sårer.

Gjest CUSHION
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg hadde blitt litt lei om gubben gikk rundt i bokseren hele dagen også 😅 Han trener og har kjempe fin kropp, men jeg trenger ikke se den hele tiden liksom… 

Anonymkode: adf3b...182

Jeg er jo litt enig i den. Men jeg har en jobb hvor jeg har på fine vanlige klær, bare at det ser jo ikke han.. fordi han jobber. 

Men når jeg da kommer hjem fra enten jobb eller trening er det godt å ta seg en dusj og slenge på seg en chilleshorts. Jeg er veldig varm av meg også så liker å gå i shorts hjemme.

Gjest CUSHION
Skrevet

Jeg får vel bare begynne å gå rundt i joggebukse og hettegenser da.. Kanskje jeg blir mer spennende da når jeg kler av meg for å sove..😅

Skrevet
CUSHION skrev (Akkurat nå):

Han sier at jeg er deilig, at han elsker meg og kroppen min. Så jeg vet at ikke DET er problemet.

Men følelsen av å føle seg «kjedelig» eller «for mye» når man bare er komfortabel og tror at partner liker når jeg går litt «sexy» kledd. DET sårer.

Jeg synes ikke truse og tskjorte er sexy kledd.

Mannen min går sånn kledd hjemme. Jeg ber han ta på seg litt. Fyren er sexy, men herregud - ta på en shorts eller noe. Men nei. 

Ikke fordi jeg blir lei av ham, men det er hakket for slaskete for meg. Sønnen vår er og sånn - hettegenser og boxershorts 😂🤣

De klærne du beskriver er ikke sexy synes jeg da. 

Anonymkode: ac0d6...f1a

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg går alltid som deg etter jobb også, hadde en mann hatt problemer med det så hadde jeg tenkt at det var utelukkende hans problem. Hater å gå med klær og jeg hadde ikke «ofret» det for noen. Har hatt kjæreste(eks) i mange år uten at det har blitt nevnt eller sexlivet dabbet av (dessverre 😂) av den grunn. 

Samme her. Er faktisk nå nylig jeg går med joggebukse eller pysjbukse hjemme 😂 Hadde samboer før, og han elska at jeg gikk lettkledd/lite klær på 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hahaha, hadde tenkt å skrive noe lignende selv. 😂👍

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...