AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Har du snakket med de om krigen? Anonymkode: a00f2...666
Tomas77 Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Kjenner begge og de er temmelig samstemte i at Putin er et gigantisk rasshøl. 4
Topsi Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Jobber sammen med noen russere, men føler ikke det er naturlig å snakke så mye om krigen, de kan ikke noe for det
sicario Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Nope. Men kjenner mange Amerikanere. Har snakket med flere av dem om krigen i Irak, afganistan osv. Må gå litt varsomt frem føler jeg, da de alle er berørt av krig på en eller annen måte. Enten har de tjenestegjort selv, mistet brødre/søsken/foreldre i krig etc.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 Ja. Alle russerne jeg kjenner er i mot krigen og siden de er unge bruker de VPN til å få med seg vestlige nyheter og ikke bare putins hjernevask. En sier at vi heller ikke skal tro så mye på vestlige nyheter da spesifikk dette med at unge russere blir tvunget til å delta i krig og at putin vil lage atomkrig. Dette sier min russiske venn at ikke er sant og at alle drar frivillig i krigen fordi de får en hel årslønn per måned og når som helst kan droppe ut og reise hjem igjen. Min russiske venn sier også at det bare er tull at putin vil ha atomkrig og sier at det er USA som lager denne skremselspropagandaen for å få vesten mot putin så USA kan få verdensherredømme. Kun Russland og Kina truer USA sin posisjon som verdenshersker. Jeg tror min russiske venn har ganske godt poeng der. De ukrainske jeg har snakket med kjenner jeg ikke in person som de russiske jeg kjenner, men via nettet bare og alle sier at de mangler penger og noen har begynt å prostituere seg for å kunne overleve. Anonymkode: d932f...72d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Ja, kjenner flere russere. Er en grunn til at de ikke bor i Russland. Anonymkode: 248b4...cab
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Ja, snakket med ukrainske venner om det, ikke med russiske. Anonymkode: 9fcde...309
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 Vi har 2 Ukrainske familier som bor i nabolaget, de kom i vår som flyktninger. Snakker med dem om hvordan de har det og hvordan det går med dem, mannen til hun ene er igjen i Ukraina i krigen. Foreldrene deres er igjen. Vi har snakket en del om hvor de er fra, hvordan de flyktet, hvordan barna tar der, hvordan de bodde og vokste opp og slike ting. Veldig fine folk. Anonymkode: c97d7...97d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 Kjenner flere russere. Noen av de har latt ukrainske venner bo hos seg i perioder nå. Snakket en edel om krigen. Ingen støtter Putin eller ønsker å bli en del av den nye kanonføden hans. Anonymkode: 2a21a...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 jeg har ærlig talt begynt å sky både russere og ukrainere. Gidder ikke å forholde meg til noen av dem lenger Anonymkode: df40d...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå