Novalie Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg synes livet er så kjedelig. Finner ingenting som jeg liker. Livet er så stusselig. Kjenner ingen glede heller og jeg får ikke tida til å gå fort. Er dette vanlig? Det blir bare værre og værre med alderen. Jeg går på veggene her. Får ikke tida til å gå fort.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 2 minutter siden, Novalie said: Jeg synes livet er så kjedelig. Finner ingenting som jeg liker. Livet er så stusselig. Kjenner ingen glede heller og jeg får ikke tida til å gå fort. Er dette vanlig? Det blir bare værre og værre med alderen. Jeg går på veggene her. Får ikke tida til å gå fort. Ja, det er vanlig. Og nå til slutt har du kommet til Kvinneguiden - livets endestasjon. Anonymkode: 9a479...49f 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Kjenner meg igjen, men det er ikke sånn det burde være. Anonymkode: 7972f...861
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er vanlig. Og nå til slutt har du kommet til Kvinneguiden - livets endestasjon. Anonymkode: 9a479...49f 😂😂 Anonymkode: 96a07...ae0 2
Avstand Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Jeg føler det samme. Trenger at noe nytt skjer hele tiden, men alt går treigt. Flyttet til utlandet nå for å jobbe litt, men tiden min er straks over her og det er tilbake til Norge med sitt kjipe vær. Vet ikke hvor lenge til en annen mulighet kommer. Vanskelig å finne noe i Norge også som man ikke må gå 100 år på skole for, få masse gjeld, må spare latterlig mye om man skal få kjøpt seg leilighet så det er liksom valget mellom det og jobbe hardt og ikke leve eller leve og kanskje ikke ha så god økonomi. Plutselig er man så gammel at man egentlig ikke har brukt for pengene. Stusselig at man skal bruke hele livet på å kjede seg, bare jobbe, tjene mindre enn du bruker krefter. Og alle som har tenkt å komme med «vi må alle jobbe, du også som oss andre» eller: «men dette er faktisk livet. Bare du som er bortskjemt», hold kjeft. Det er irrelevant. Endret 6. oktober 2022 av Avstand
Dont care Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Dette er er veldig normalt. Har hatt det sånn en periode, det kommer til å gå over etter hvert. Dette er en ting som går opp og ned i perioder. Jeg finner null glede i noe som helst lenger, ting jeg har synes er veldig gøy før vil æ ikke lenger. Har liksom ikke lyst til å gjøre noe som helst. Kan være noen tegn på depresjon. Kan være du kan snakke med noen om dette? Da kan du også om du har en mild depresjon eller litt sterkere depresjon. Mitt sterkeste råd er å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Kjenner meg igjen, du er ikke alene om det. Mye handler vel kanskje om økonomi for min del, det begrenser seg hva man kan finne på (reise etc) Anonymkode: b5f11...fa0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Novalie skrev (På 6.10.2022 den 22.18): Jeg synes livet er så kjedelig. Finner ingenting som jeg liker. Livet er så stusselig. Kjenner ingen glede heller og jeg får ikke tida til å gå fort. Er dette vanlig? Det blir bare værre og værre med alderen. Jeg går på veggene her. Får ikke tida til å gå fort. Jeg har det sånn selv, men jeg går igjennom noe veldig vanskelig. Det er en grusom følelse å ha................ eneste jeg vil nå er å reise vekk til et varmt sted å legge meg ned på en strand. Anonymkode: a9870...c8f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 Høres veldig ut som mild til moderat depresjon. Ville snakket med legen evt fått henvisning til psykolog for dette. Anonymkode: 5d604...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå