Gå til innhold

Thai massasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går din mann på Thai massasje, da er det stor sjanse for at han benytter seg av sexuelle tjenester. Finnes det mange seriøse steder? Jeg tror ikke det, kanskje en eller to i en by, resten tilbyr diverse tjenester som avtales bak lukkete dører. Noen som tror noe annet? 

Anonymkode: 057a3...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins noen seriøse steder ja, men menn i forhold som går på thai massasje er 100% ute etter noe ekstra 

Anonymkode: dc438...7dd

Skrevet

Jeg trodde ærlig talt thai massasje er en form for massasje og disse har ikke noe med prostitusjon å gjøre. 

Anonymkode: 11160...531

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann i forhold og går ca 1 gang pr mnd og tar massasje. Samboeren min har gått til de samme stedene.

Bare rundt her jeg bor, er det 10-12 steder. Jeg har vært på 3 av dem jeg vet er seriøse og dyktige. Jeg går dit den thailandske kollegaen min går og anbefalte.

Om man hadde gått dit og forventet noe shady greier, tror jeg du skulle fått deg en overraskelse og blitt jaget på dør 👍🏻

Anbefaler alle, kvinner som menn og ta en tur til et seriøst studio. Utrolig deilig, og vondt på samme tid 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det fins noen seriøse steder ja, men menn i forhold som går på thai massasje er 100% ute etter noe ekstra 

Anonymkode: dc438...7dd

Å neeei… Synd jeg ikke visste det. Jeg som har gått så mange ganger uten å være ute etter noe ekstra.. ingen ga meg den memoen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg trodde ærlig talt thai massasje er en form for massasje og disse har ikke noe med prostitusjon å gjøre. 

Anonymkode: 11160...531

Da er du naiv. Fleste av dem tilbyr noe ekstra. 

Anonymkode: cfb05...822

Skrevet

Noen sliter med stive skuldrer og andre sliter med stiv rygg og stive bein, alt dette skal liksom være greit og massere. Men så lenge noen sliter med en stiv pikk, da skal det liksom ikke være lov å få behandling for det. Dette på tross av at mange bare trenger en kort behandling så er stivheten dratt bort.

Synes det er bra at mange asiatere tar ansvar og drar igang noe som sørger for egen inntekt. Ja rett og slett drar inn litt penger. De er flinke til å holde på håndtverkstradisjoner, og jeg tror mange av de er stolte over hvor flinke de er til å dra på jobben. 

Anonymkode: d37b5...d27

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen sliter med stive skuldrer og andre sliter med stiv rygg og stive bein, alt dette skal liksom være greit og massere. Men så lenge noen sliter med en stiv pikk, da skal det liksom ikke være lov å få behandling for det. Dette på tross av at mange bare trenger en kort behandling så er stivheten dratt bort.

Synes det er bra at mange asiatere tar ansvar og drar igang noe som sørger for egen inntekt. Ja rett og slett drar inn litt penger. De er flinke til å holde på håndtverkstradisjoner, og jeg tror mange av de er stolte over hvor flinke de er til å dra på jobben. 

Anonymkode: d37b5...d27

🤮

Anonymkode: cfb05...822

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...