AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Skal på 13t togtur med baby på 9mnd neste uke. Sist var hun bare 3 mnd. Har dere noen gode tips til så lang togtur med 9mnd baby? Skal ha med leker, snacks, mat osv Anonymkode: 51eb3...3bf
Daisy-love Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.07): Skal på 13t togtur med baby på 9mnd neste uke. Sist var hun bare 3 mnd. Har dere noen gode tips til så lang togtur med 9mnd baby? Skal ha med leker, snacks, mat osv Anonymkode: 51eb3...3bf Det er en større veldig god toggruppe på face: «Togferie». Over 40 000 medlemer og de kan nok hjelpe. Jeg hadde personlig passet på nok snacks, noe legge på gulvet om hun trenger å leke der. Noe leker, men ikke de med mest lyd av hensyn til både deg og andre passasjerer 😅 Rent tøy tilgjengelig for skift er nok også lurt. Jeg ser du har tenkt igjennom mye av det samme som meg her. God tur z😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Daisy-love skrev (11 timer siden): Det er en større veldig god toggruppe på face: «Togferie». Over 40 000 medlemer og de kan nok hjelpe. Jeg hadde personlig passet på nok snacks, noe legge på gulvet om hun trenger å leke der. Noe leker, men ikke de med mest lyd av hensyn til både deg og andre passasjerer 😅 Rent tøy tilgjengelig for skift er nok også lurt. Jeg ser du har tenkt igjennom mye av det samme som meg her. God tur z😊 Takk. Har to skift med,så det burde holde. De lekene med mest lyd får jeg heldigvis ikke med meg 🤣 tenkte å bruke lekerommet så hu kan ligge på gulv der så sant andre unger ikke løper rundt der Anonymkode: 51eb3...3bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå