Gå til innhold

Lang togtur, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 13t togtur med baby på 9mnd neste uke. Sist var hun bare 3 mnd.

Har dere noen gode tips til så lang togtur med 9mnd baby? Skal ha med leker, snacks, mat osv 

Anonymkode: 51eb3...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 22.07):

Skal på 13t togtur med baby på 9mnd neste uke. Sist var hun bare 3 mnd.

Har dere noen gode tips til så lang togtur med 9mnd baby? Skal ha med leker, snacks, mat osv 

Det er en større veldig god toggruppe på face: «Togferie». Over 40 000 medlemer og de kan nok hjelpe. 

Jeg hadde personlig passet på nok snacks, noe legge på gulvet om hun trenger å leke der. Noe leker, men ikke de med mest lyd av hensyn til både deg og andre passasjerer 😅 
Rent tøy tilgjengelig for skift er nok også lurt. Jeg ser du har tenkt igjennom mye av det samme som meg her. 

God tur z😊

• Liker 2
Skrevet
Daisy-love skrev (11 timer siden):

Det er en større veldig god toggruppe på face: «Togferie». Over 40 000 medlemer og de kan nok hjelpe. 

Jeg hadde personlig passet på nok snacks, noe legge på gulvet om hun trenger å leke der. Noe leker, men ikke de med mest lyd av hensyn til både deg og andre passasjerer 😅 
Rent tøy tilgjengelig for skift er nok også lurt. Jeg ser du har tenkt igjennom mye av det samme som meg her. 

God tur z😊

Takk.  Har to skift med,så det burde holde.  De lekene med mest lyd får jeg heldigvis ikke med meg 🤣 tenkte å bruke lekerommet så hu kan ligge på gulv der så sant andre unger ikke løper rundt der

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...