AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Er invitert i 1 årsdag til niesa mi på søndag. Har aldri vært i denne typen bursdag tidligere. Det er for det meste voksne som kommer, men noen fra andre siden av familien kommer med barn i alderen 0-8 år. Så det blir nok en bursdag tilrettelagt for barna😊 Så spørsmålet mitt er hva som er kleskoden på en slik dag? Er det vanlig å stille i kjole? Har nesten kun hverdagskjoler (strikka, collegekjoler), sommerkjoler eller festkjoler🙈 er det evt. greit å komme i svart jeans med en oversized skjorte til?😅 Bryr meg ikke så mye om min familie, men kjedelig å komme helt feil kledd siden det også er mennesker der jeg aldri har møtt før. Er 24 år om det har noe å si. Anonymkode: 46f50...b38
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Hadde pyntet meg litt, men ikke for mye. Anonymkode: 3e75b...022 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 1 årsdag er litt stas for foreldrene. Jeg ville gått i en enkel kjole og sorte strømpebukser. Jeg liker å ha med noen enkle ballerinasko til å gå i inne. Anonymkode: 5b9d6...9d6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg hadde kjørt jeans/bukser og pen topp eller fin hverdagskjole. Anonymkode: bb478...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er invitert i 1 årsdag til niesa mi på søndag. Har aldri vært i denne typen bursdag tidligere. Det er for det meste voksne som kommer, men noen fra andre siden av familien kommer med barn i alderen 0-8 år. Så det blir nok en bursdag tilrettelagt for barna😊 Så spørsmålet mitt er hva som er kleskoden på en slik dag? Er det vanlig å stille i kjole? Har nesten kun hverdagskjoler (strikka, collegekjoler), sommerkjoler eller festkjoler🙈 er det evt. greit å komme i svart jeans med en oversized skjorte til?😅 Bryr meg ikke så mye om min familie, men kjedelig å komme helt feil kledd siden det også er mennesker der jeg aldri har møtt før. Er 24 år om det har noe å si. Anonymkode: 46f50...b38 Jeg hadde tatt på jeans og t-skjorte/skjorte eller genser Anonymkode: fda84...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Her hadde vi damene kjole eller penbukse og en fin bluse på 1 års dagen🥰 Mannfolkene hadde typ skjorte og jeans eller en fin trøye. Anonymkode: 83dab...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå