Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger hjelper det å samle tankene litt, så å skrive her og få litt tilbakemeldinger håper jeg kan hjelpe litt. 
Kort og enkelt:

Nærmere 30 år.
Han har kjæreste, jeg har kjæreste. Men før vi begge fikk kjærester for noen år tilbake så drev vi på smått. Hadde sex og var mye sammen. Helt klart en kjemi der. Men det endte i nada, og egentlig mye usagt.

Nå har det seg slik at vi arbeider sammen, og å slutte er ikke aktuelt da det er godt betalt og noe jeg trives enormt med. Det er ikke mulig å bytte avdeling eller slikt heller. 

Vi snakket sammen forrige onsdag, og da fikk jeg vite at han alltid har hatt noe for meg og at det er noe mellom oss. Noe jeg er enig i, vi har både mye uoppgjort og usnakket mellom oss. 
Jeg merker at følelsene mine for han er sterkere enn hva jeg trodde. Jeg prøver å ikke dyrke dette, og forsøker å holde det jobbrelatert. Prøver å ikke snakke mye med han. Dette fordi vi begge har hver vår kjæreste. Men det er veldig vanskelig.

Det at han fortalte meg at han alltid kommer til å ha en greie for meg gjorde meg bare enda svakere. Og nå trenger jeg hjelp. Hvordan i helsikke skal jeg komme meg over han? 

Anonymkode: e69ef...303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ble det ikke noe av da?

hvorfor ble noe så imtimt som sex, men ikke kjærlighetsforhold?

er det fordi bare penisen hans som er god nok for deg?

Anonymkode: 68799...942

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvorfor ble det ikke noe av da?

hvorfor ble noe så imtimt som sex, men ikke kjærlighetsforhold?

er det fordi bare penisen hans som er god nok for deg?

Anonymkode: 68799...942

Det ble ikke noe av på grunn av at jeg møtte min nåværende kjæreste. 

og til ditt spørsmål: Penisen hans er ikke den «beste» jeg har vært borti. Så nei det har ikke noe med saken å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble ikke noe av på grunn av at jeg møtte min nåværende kjæreste. 

og til ditt spørsmål: Penisen hans er ikke den «beste» jeg har vært borti. Så nei det har ikke noe med saken å gjøre. 

Elsker du din nåværende kjæreste?

Anonymkode: 4add0...ea0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

slutte er ikke aktuelt da det er godt betalt og noe jeg trives enormt med. Det er ikke mulig å bytte avdeling eller slikt heller. 

Da er jo saken klar. Dette betyr tydeligvis mer for deg enn kjæresten din. 

Anonymkode: 10a78...19f

• Nyttig 1
Skrevet

Du må tenke at det skjedde ikke noe når det kunne skjedd noe. Du valgte kjæresten din over han. Det er det en grunn til. Og den grunnen husker du ikke nå, men hvis du går fra kjæresten din og blir sammen med denne mannen så kommer du til å huske grunnen til du ikke valgte han fra start av, og du kommer til å angre på at du gikk fra kjæresten din. 

Anonymkode: c4694...6e1

• Liker 2
Skrevet

Har du barn med kjæresten din, har han barn med sin kjæreste ?? Om ingen av dere har barn eller er gifte så mulig dere passer bedre sammen enn deres nåværende ? Om dere har sterke følelser for hverandre og dere kunne tenke dere å satse på hverandre så hvorfor ikke ? Men unngå utroskap,ingen fortjener det.

Eneste jeg hadde tenkt på at det kan være uheldig om hele greia går til helvete å dere to må jobbe tett sammen å det er uaktuelt å bytte jobb eller avdeling..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det du burde tenke på er: Hva er grunnen til at du i det hele tatt vurderer dette? Har du og kjæresten din liten tid til å pleie kjærligheten i en travel hverdag? Hvem ønsker du bekreftelse fra? deg selv? Et familiemedlem? kjæresten din? eller en kollega?

• Liker 1
Skrevet

TS,

Ok... du skriver svært lite om hvordan du jobber sammen med denne kollegaen.

Du har to ryddige valg.

- Gjøre det slutt med kjæresten din. Ikke skaff deg ny kjæreste så lenge du ikke har ryddet opp i ditt forhold med denne kollegaen (eller enn av dere har byttet jobb).

- Bli helt ferdig med denne kollegaen, hvis nødvendig, bytt jobb. Bli helt ferdig er å plassere han i boksen for permanente ekser (beklager men klarer ikke å definere han som noe annet enn en eks til deg). Den boksen der ekser som det er helt uaktuelt å bli sammen med igjen er. Med det klarer du kun hvis du vil det.

Velger du å ikke gjøre et av disse to, så blir det tull.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...