smidja Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Har fått noen bitt på meg, som jeg først trodde var myggstikk, men som jeg har fått tips om fra noen her på KG at kunne være loppebitt. Urk. Fikk tips om å vaske sengetøyet, det gjør jeg nå på 95 grader, så er jeg sikker. Men jeg lurer på en ting til. Jeg har to hunder, den ene ligger i sengen sammen med meg. Må jeg gjøre noe spesielt med hundene? Jeg mener, kan disse loppene være på de, og hva gjør jeg da. Holder det at jeg bader de, må de ha medisin fra dyrelegen eller trenger jeg ikke å gjøre noe som helst. Noen som har peiling?
Gjest vimse Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Sjansen for at du kan ha fått lopper fra din hund er tilstede ja... Ring dyrlegen din i morgen og spør, blir nok anbefalt å ta en tur, så h*n kan sjekke, hvis så er tilfelle vil jeg tro du får resept på et middel.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 kattene mine hadde lopper. jeg brukte en slags loppespray fra dyrebutikken samt loppehalsband. forøvrig måtte de sette inn en giftbombe i hele huset for loppene var umulig å bli kvitt :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå