Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nylig fått tilbake kontakten med en jeg holdt med på en god stund for ti år siden, men ble ikke noe av siden jeg har 20 og han var 30. følte han var for gammel for meg. det samme mente familien min og vennene mine.

nå har jeg kommet i kontakt med han igjen og er klar for forhold. møtte han og vi tok en kopp kaffe sammen, sa jeg at jeg ville noe mer. da spurte han om hvorfor vi ble sammen da sa jeg at han bare for gammel, da reiste han seg opp og gikk. skrev en melding og fikk dette som svar:

´´Javel, så det handler om alder?, og nå er OK?. hvor ble det at de andre du datet i det siste tiåret? det var såpas sårende at du hadde seksuelt forhold til andre menn og nå som du er gammel og ingen vel ha deg. ber du om freselse?´´

likte ikke meldingen hans og føler dette blir vansklig. har heller ikke lyst å gi han opp helt enda, føler han er den rette og har sterke følelser for han. tror dere det kan bli noe av? 

noe tips hva jeg burde gjøre

jeg 30 han 40

Anonymkode: 324da...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror ikke det. Han er en bitter stakkar og du har det bedre uten 

Anonymkode: c3523...dff

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

jeg har nylig fått tilbake kontakten med en jeg holdt med på en god stund for ti år siden, men ble ikke noe av siden jeg har 20 og han var 30. følte han var for gammel for meg. det samme mente familien min og vennene mine.

nå har jeg kommet i kontakt med han igjen og er klar for forhold. møtte han og vi tok en kopp kaffe sammen, sa jeg at jeg ville noe mer. da spurte han om hvorfor vi ble sammen da sa jeg at han bare for gammel, da reiste han seg opp og gikk. skrev en melding og fikk dette som svar:

´´Javel, så det handler om alder?, og nå er OK?. hvor ble det at de andre du datet i det siste tiåret? det var såpas sårende at du hadde seksuelt forhold til andre menn og nå som du er gammel og ingen vel ha deg. ber du om freselse?´´

likte ikke meldingen hans og føler dette blir vansklig. har heller ikke lyst å gi han opp helt enda, føler han er den rette og har sterke følelser for han. tror dere det kan bli noe av? 

noe tips hva jeg burde gjøre

jeg 30 han 40

Han ble veldig såret av bruddet den gangen, og ønsker ikke å starte på nytt nå.

Ikke så mye å gjøre med det.

Anonymkode: 9b6d4...f4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei tror ikke det. Han er en bitter stakkar og du har det bedre uten 

Enig.

Dette var teit sagt av ham. 

Du kan finne mye bedre enn det. 30 er jo super attraktivt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er en bitter stakkar og du har det bedre uten 

Hvis eksen min hadde bedt om godt vær 10 år etter, ville jeg ikke en gang skjønt hva i all verden vedkommende spurte etter.... Jeg går jo ikke rundt og lengter etter å starte på nytt med noen jeg har kommet over for mange, mange år siden. Og ihvertfall hvis vedkommende ikke en gang gjør en ekstra innsats for å få meg ut av "denne personen er romantisk likegyldig"-moduset. Jeg ville ikke sagt stygge ting, da, hadde vel heller ledd litt av vedkommende til vennene mine....

Anonymkode: 9b6d4...f4c

Skrevet

Nei huff, glem han der. 20 og 30 et faktisk ikke veldig greit. 30 og 40 er noe annet.

Men han høres ut som en dust. 

Anonymkode: 293a7...7d3

Skrevet

hei alle sammen

takker for svar og støtten, men vil ikke legge skylden på han. ja meldingen var sårende, men jeg like mye skyld i det. jeg kunne jo blitt sammen med han da. det var bare det presset fra familien og venner som hadde en stor betydning for at jeg gjorde det slutt. dessuten har jeg forståelse at det måtte ha vært hardt for han å vite at jeg brukte all den tiden på a date andre menn for å så komme tilbake.

det er på en måte jeg som gjorde feil her. kan ikke se for meg at han vil gi meg en sjans uansett. trist :(

T.S

Skrevet

Nei det er han som gjord en feil å være 30 år og gå etter en på 20 år. Sier sykt mye om han. Og nå er han ikke interessert nettopp fordi han bare ville pule en ungjente 

Æsj ekkel er han!!!

• Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...