Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 hei Har noen erfaring fra og handle her ?? jeg finner ikke så mye på webben om det.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Her på KG er det 1000 innlegg om SN, tror de fleste er veldig fornøyde, jeg er iallfall det!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Dette har vært oppe endel ganger før ja, men du må bare spørre om det er noe spesielt du lurer på.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Hei ja. Jeg er nybegynner på strawberrynet, men har allerede bestilt flere ganger siste mnd... (ja, man blir hekta). Og jeg er strålende fornøyd! Billig, rask levering og ikke minst at de betaler utgifter i forbindelse med toll ol. Dessverre har flere av mine pakker blitt stoppet i tollen - har bestilt for over tollgrensen på 200.-, men jeg har fakset over hva jeg har måttet betale til strawberrynet, og det har gått ca. en uke, så har jeg hatt pengene på konto. det kaller jeg god service! Så du kan trygt bestille derfra-jeg har bestilt 17 julegaver derifra, enkelt og greit!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 jeg lurer og lurer men får ingen svar .. ikke så lett og finen svar på det jeg lurer på i gamle innlegg ..
Gry Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Bare spør Kvinneguidens strawberrynet er trygg p handle gjennom Strawberrynet tilbakebetaler alle andre utgifter du mptte ha, slik at prisen du skal betale er den som står oppgitt når du bestiller. KG Strawberrynet
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 de sender det som gave og da kan beløpet være opp til kr 1000,- da slipper man mva + toll, er dette riktig ??