Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det så jævlig akkurat nå, jeg kom meg ut av et voldelig forhold for ca 8 mnder siden  å alt har vært så bra å livet har føltes så herlig, jeg datet en mann å falt fullstendig pladask men følte ikke helt at han klarte å forstå omfanget av hva jeg har gått igjennom så jeg følte det riktige var å avslutte.

Jeg forstår ikke nå følelsene mine å jeg har ingen å prate med, virker som om folk kun vil snakke om ting som er gøy eller de vil snakke om eksen min å prøver å fiske etter detaljer ang han å livet jeg levde med han. Han var svært slem å jeg og barna måtte flykte til krisesenter å jeg har ingen interesse om å snakke om det hele tiden. 
Føler jeg ikke får lov til å ha en reaksjon på at det ble slutt med han jeg datet å jeg kjenner jeg begynner å blir svært deprimert.

Alle sier at jeg skal nyte livet nå som jeg er uten han, men jeg er så sykt ensom, jeg er ikke et første valg for noen å jeg vil ikke mase for mye heller, alle sier at du må nyte å være alene med deg selv, men jeg er konstant alene jeg har ingen, de som sier dette har stor familie de er samme med å masse venner de henger med å sier de nyter å være i eget selskap. 

Jeg har sån kjærlighetssorg eller en kjempe sorg på noe, jeg død innvendig å alt blir mer svart for hver dag. Er det jeg føler nå normalt pga det jeg har gått igjennom? Er det ikke normalt å føle på ensomhet når jeg er alene 99 % av tiden? Jeg har ingen andre enn barna å snakke med. 

Anonymkode: 85e48...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nå jobbe gjennom traumene dine hos en psykolog, og holde deg unna dating en stund. Jeg vet hvordan det er, ingen vil noen gang forstå så man må bære på det tunge alene. Ikke fortell det til dates for de som potensielt vil misbruke deg vil da se sårbarheten din og manipulere deg lettere. Snakk med fastlegen din om henvisning til psykologspesialist, privatpraktiserende med offentlig avtale sånn at det ikke koster mer enn hos offentlig psykolog. Er viktig at du har en du kan gå til lenge og ikke bare kort tid som på DPS. Samtaler på krisesenter vil også hjelpe deg og du kan ringe 116006 hele døgnet anonymt for noen å snakke med ❤️

Anonymkode: a5b01...114

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du nå jobbe gjennom traumene dine hos en psykolog, og holde deg unna dating en stund. Jeg vet hvordan det er, ingen vil noen gang forstå så man må bære på det tunge alene. Ikke fortell det til dates for de som potensielt vil misbruke deg vil da se sårbarheten din og manipulere deg lettere. Snakk med fastlegen din om henvisning til psykologspesialist, privatpraktiserende med offentlig avtale sånn at det ikke koster mer enn hos offentlig psykolog. Er viktig at du har en du kan gå til lenge og ikke bare kort tid som på DPS. Samtaler på krisesenter vil også hjelpe deg og du kan ringe 116006 hele døgnet anonymt for noen å snakke med ❤️

Ja har hadd masse samtaler med krisesenteret, har akkurat avsluttet hos psykolog da jeg ikke greier å åpne meg opp å ønsker ikke å røske opp i alt det jævlige. Ja jeg bør holde meg unna dating men jeg er så ensom å menn er de eneste jeg får oppmerksomhet fra, jeg ligger ikke med noen av de, jeg bare drøyer den ut slik at jeg har noen å prate med. 
Vet det er slemt meg jeg er så fryktelig ensom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja har hadd masse samtaler med krisesenteret, har akkurat avsluttet hos psykolog da jeg ikke greier å åpne meg opp å ønsker ikke å røske opp i alt det jævlige. Ja jeg bør holde meg unna dating men jeg er så ensom å menn er de eneste jeg får oppmerksomhet fra, jeg ligger ikke med noen av de, jeg bare drøyer den ut slik at jeg har noen å prate med. 
Vet det er slemt meg jeg er så fryktelig ensom. 

Jeg skjønner deg godt. Det er veldig vondt å være ensom men nettopp derfor har krisesenter også nettverksgrupper og kvinnenettverk man kan være i for å få nye venner og ha hyggelige ting å gjøre gjennom uken. Kan også anbefale deg å engasjere deg i en feministisk organisasjon eller lignende, er veldig godt å drive med noe som gir en mening sammen med andre. 

Og ang psykolog så er det desverre sånn at man må rippe opp i det vonde og jobbe gjennom det for å noen gang komme videre fra det og klare å slippe det, hvis du lukker deg og ikke går gjennom det så vil det alltid ligge der inni deg som en brennende kullbit å prege deg og ødelegge for deg.

Skrevet

Alternativ til vold har tilbud til folk som har vært utsatt for vold. Men ikke alle steder dessverre. 

Søk opp Atv og se om du kan komme dit. De er eksperter på vold

Anonymkode: c879a...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...