AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Del Skrevet 6. oktober 2022 Hei! Kvinne på 24 år må ærlig si jeg er ikke særlig begeistra for at kjæresten min vil invitere med seg denne kompisen til min bursdagsfeiring.. jeg vet at han vil nokk spør da han ikke henger ofte med han og vil ikke at han skal føle seg utenfor da denne kompisen savner han.. da kjæresten min hadde bursdag, ville han ha rolig kveld med meg men da begynte denne kompisen og ringe osv og kalle typen min egoist da han også ville henge med han på bursdagen og kjæresten min var invitert på en fest.. så jeg tenkte Ok så gikk vi til festen (ble en kjekk fest) men jaa.. bursdagsfeiringen min skal vi ha i bowling denne gang og litt mat før det. Jeg hadde ikke hatt noe i mot om han ville tatt eller spurt om han kunne invitert bestekompisen hans, bestekompisen hans er veldig grei og hyggelig fyr jeg kommer overens med men denne andre kompisen? Ikke noe særlig hyggelig.. han kommer ofte med kommentarer som «ååå du må ikke prøve deg på line hun er gal hehe», «Duuu hun kari skal jo være der! *Wink, wink*» altsåå HALOO jeg sitter rett her og hører din pappskalle!.. også når jeg gikk på do hørte jo jeg «du synes jo hun er fin da?» osv.. lite greit og respektløst.. jeg har noen ganger sakt ja bare fordi jeg vet at han bryr seg om denne kompisen men begynner å få nokk av denne oppførselen hans.. han tok med seg exen sin på fest som kom godt overens med min kompis.. jeg sitter jo ikke der og sier «jaa hun emilie tekster jo nå ofte med daniel, kanskje vi kan gå på dobbelt date snart hvem vet?» til typen min forran denne kompisen hans.. kanskje han er sjalu nå som kjæresten min ikke vil værme å drikke å feste ver helg med han og at det er min feil at jeg «stjeler» kompisen hans.. og greit å prøve å sabotere.. en gang i fylla sa kjæresten min min «kim er bare kim..» men vis jeg sier noe tilbake til kompisen tipper jeg at «lea er bare lea..» årrhh irriterende med disse folka! kommentarer som ikke har noe med tråden å gjøre blir rapportert. vis du har noe lik erfaring gjerne skriv også Anonymkode: 40a9a...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 Hvorfor oppretter du ny tråd? uansett, så er det slik i voksenlivet at man må omgås personer man ikke liker/ kommer like godt overens med. Siden dette er din bursdag er det greit å si at du ikke vil ha han der. Men du kan uansett ikke nekte din samboer å være med han ellers. Dere er og lite moden for alderen og unge. Ser ikke på dette som et problem i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Del Skrevet 6. oktober 2022 Pakini skrev (Akkurat nå): Hvorfor oppretter du ny tråd? uansett, så er det slik i voksenlivet at man må omgås personer man ikke liker/ kommer like godt overens med. Siden dette er din bursdag er det greit å si at du ikke vil ha han der. Men du kan uansett ikke nekte din samboer å være med han ellers. Dere er og lite moden for alderen og unge. Ser ikke på dette som et problem i mine øyne. Opprettet ny da det var så mye useriøst i den andre at jeg ikke gidder.. jeg nekter ikke kjæresten å henge med kompisen sin. Det er kjæresten min som heller velger å tilbringe helgene med meg en å dra på fest med kompisen da kompisen vil bare feste emh vi er 25-26 år 😛 Anonymkode: 40a9a...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Del Skrevet 6. oktober 2022 Din bursdag, din rett til å bestemme hvordan du vil feire den og hvem som skal få være med. Anonymkode: ec207...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Din bursdag, din rett til å bestemme hvordan du vil feire den og hvem som skal få være med. Anonymkode: ec207...701 Jeg vet, vil bare ikke høres ut som jeg ikke vil inkludere denne kompisen hans.. hadde ikke hatt noe i mot om det var bestekompisen hans. Men tenker og vet heller ikke om denne kompisen hans kommer overens med de andre vennene mine da han har 0 filter.. og vil ikke at han skal ødelegge stemningen med kommentarene sine. ærlig var denne kompisen grei i begynnelsen men nå er det som kanskje sjalusien har tatt over eller vet ikke jeg.. vurdere om jeg må si at vi kan finne på noe med denne kompisen en annen gang. Anonymkode: 40a9a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 6. oktober 2022 #6 Del Skrevet 6. oktober 2022 Oookei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 Sikker på at dere er voksne? Høres veldig fjortis ut. Din bursdag- du bestemmer. Anonymkode: 95d65...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Del Skrevet 6. oktober 2022 Det er litt vanskelig å forstå hva du prøver å si her, det er mye informasjon som jeg ikke kan helt se relevansen til det jeg tror du søker råd om. Har du kanskje begynt bursdagsfeiringen allerede? Anonymkode: 70e66...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er litt vanskelig å forstå hva du prøver å si her, det er mye informasjon som jeg ikke kan helt se relevansen til det jeg tror du søker råd om. Har du kanskje begynt bursdagsfeiringen allerede? Anonymkode: 70e66...524 Ja jeg har, er bare 2 uker til, så var greit for meg å vite hvem som hadde mulighet til å vere med. Så små hintet kjæresten min på kompisen, siden kompisen er en loner utenom helge festene sine. At nokk dette var en mulighet for å vere med kompisen også da han ser han sjeldent Anonymkode: 40a9a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå