AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Hadde dette på sist jordmorkontroll, da var jeg kun 16 uker på vei tror jeg. Hun sa at blodtrykk og alt var fint men at de skulle holde ett øye videre. Er det noen flere som har hatt dette og vet hva det kommer av? Er det tidlig tegn på mulig svangerskapsforgiftning? Anonymkode: f9353...20c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Protein? Veldig vanlig det. Hadde +1 hele veien. Av og til +2. uten at det var noe. Anonymkode: fa46c...841
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Forurensing. Skitten eller utflod. Anonymkode: 9ecf2...314 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Protein? Veldig vanlig det. Hadde +1 hele veien. Av og til +2. uten at det var noe. Anonymkode: fa46c...841 Hun sa ikke at det var protein, bare at det var 1+ men regner med det er dette de måler? Så bra at det er normalt Anonymkode: f9353...20c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forurensing. Skitten eller utflod. Anonymkode: 9ecf2...314 At urinprøven er skitten? Anonymkode: f9353...20c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Det sier oss ikke noe at det er 1+ om ikke du sier hva som er 1+ Er det Protein, Blod, Glucose(sukker) eller leukosytter(hvite blodceller) ? Jeg vil tro at det var Protein, kan ha sammenheng med at du hadde spist frokost kanskje? Eller at det var sukker, da bør det følges med fremover mtp. Svangerskapsdiabetes. Om det var blod eller hvite, hadde du fått beskjed om å gå til lege dagen etter for å få sendt urin til dyrkning. Anonymkode: 62413...e68
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det sier oss ikke noe at det er 1+ om ikke du sier hva som er 1+ Er det Protein, Blod, Glucose(sukker) eller leukosytter(hvite blodceller) ? Jeg vil tro at det var Protein, kan ha sammenheng med at du hadde spist frokost kanskje? Eller at det var sukker, da bør det følges med fremover mtp. Svangerskapsdiabetes. Om det var blod eller hvite, hadde du fått beskjed om å gå til lege dagen etter for å få sendt urin til dyrkning. Anonymkode: 62413...e68 Hun fortalte meg aldri hva det var men at det var i forbindelse med svangerskapsforgiftning. Skal ta glukosemåling om ca 1 mnd. Hva vil det si om det er blod eller hvite, er det sykdom eller lignende? Anonymkode: f9353...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå