AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Så siste 2-3 dagene har jeg hatt smått med mensensmerter, jeg skulle hatt mensen i går i følge min vanlige syklus, men ingen tegn på at det kommer. Har enda små smerter av og på, men INGENTING i motsetning til hva det pleier å være. Har også alltid ømme bryster rundt 1 uke før mensen til mensen kommer. Jeg har tatt gravisitetstest men den er negativ, vi har hatt jevnlig sex både før og under eggløsning som var rundt 23.09, så kan enda være tidlig å teste. Noen som har opplevd det samme? Jeg er litt lost Anonymkode: 7a2ad...815
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg hadde følelsen av at mensen kom hele tiden i dagene før den skulle komme og frem til uke 6😅 altså, milde mensmurringer og vannvittig ømme pupper. Veldig ubehagelig, da det gjorde meg så mye usikker på om det plutselig skulle gå galt. Testet positivt 3 dager etter at mensen skulle ha kommet. Testet meg ikke før da jeg rett og slett var helt sikker på at mensen kun var forsinket🤣 Anonymkode: ed7b3...06d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg hadde følelsen av at mensen kom hele tiden i dagene før den skulle komme og frem til uke 6😅 altså, milde mensmurringer og vannvittig ømme pupper. Veldig ubehagelig, da det gjorde meg så mye usikker på om det plutselig skulle gå galt. Testet positivt 3 dager etter at mensen skulle ha kommet. Testet meg ikke før da jeg rett og slett var helt sikker på at mensen kun var forsinket🤣 Anonymkode: ed7b3...06d Da er det bare å krysse fingrene og håpe på at det er samme tilfelle her🤞🏼🤭 er litt for utålmodig med å vente til man faktisk vet at mensen er forsinka😂 Anonymkode: 7a2ad...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå