AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Det er null seksuell lyst overfor han. Jeg blir nesten uvel når han tar på meg, og lurer meg unna hver kveld. Jeg ligger ytterst på sengekanten og håper han bare skal sovne. Jeg har snakket med sexolog, men ingen av tipsene vi fikk har fungert. Dette har vart i mange år, men katta kom ut av sekken for et års tid siden. Stakkars mann. Han gjør ikke noe galt og er helt grei liksom. Uff. Hva nå? Bare å gi opp da? Skilles? Anonymkode: 46ac4...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er null seksuell lyst overfor han. Jeg blir nesten uvel når han tar på meg, og lurer meg unna hver kveld. Jeg ligger ytterst på sengekanten og håper han bare skal sovne. Jeg har snakket med sexolog, men ingen av tipsene vi fikk har fungert. Dette har vart i mange år, men katta kom ut av sekken for et års tid siden. Stakkars mann. Han gjør ikke noe galt og er helt grei liksom. Uff. Hva nå? Bare å gi opp da? Skilles? Anonymkode: 46ac4...4b8 Normalt å miste tenning på mannen din over flere år. Da er det mest fristende å ha nytt kjøtt. Helt normalt. Du må leve med det og kanskje gi han sex av og til for å blidgjøre han . Anonymkode: 53d90...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har det helt likt. Har heller ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Skal man ødelegge familien bare fordi man ikke tenner på mannen? Anonymkode: 1f529...b9d
Thanos Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har det helt likt. Har heller ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Skal man ødelegge familien bare fordi man ikke tenner på mannen? Anonymkode: 1f529...b9d Har du stillt deg spørsmålet hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Helt normalt å miste lysten på partner med årene. Men vanligvis er det vel mannen som mister lysten først. Anonymkode: 64d5b...13b 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Dere som sier «helt normalt» nei, det er ikke normalt å ligge på stengekanten og ikke ville være borti mannen en gang. hun skriver hun blir uvel, det er heller ikke normalt. bare for at dere ikke har sex så er det ikke normalt 🙄 ts, hva gjør mannen din i hverdagen som gjør at du føler avsky mot han? Anonymkode: f1e8d...a30 18
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Normalt å miste tenning på mannen din over flere år. Da er det mest fristende å ha nytt kjøtt. Helt normalt. Du må leve med det og kanskje gi han sex av og til for å blidgjøre han . Anonymkode: 53d90...6ab AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt normalt å miste lysten på partner med årene. Men vanligvis er det vel mannen som mister lysten først. Anonymkode: 64d5b...13b For en trist innstilling. Det gjelder her som med annet, gresset er grønt der man vanner det. Tar man godt vare på hverandre og den seksuelle relasjonen er det ikke nødvendigvis slik at man mister lysten på hverandre nei. Et godt sexliv må imidlertid ivaretas og pleies gjennom både god kommunikasjon og gode handlinger. Kun gode opplevelser ved sex bevarer lysten på sex med noen. Anonymkode: e48d6...6f9 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Har han blitt tjukk? Mista håret? Sluttet å vaske seg? Rart at du har mistet lysten på å ligge i armkroken hans også. Jeg har fortsatt lyst på min mann 19 år etter vi ble sammen Anonymkode: 3ed8b...f0c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 Har det helt likt. Vært sammen i 17 år. Pliktsex 1-2 ganger i uka. Trist. Anonymkode: 06a9f...01e 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en trist innstilling. Det er ikke en innstilling, men en erkjennelse av et faktum. Anonymkode: 64d5b...13b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en trist innstilling. Det gjelder her som med annet, gresset er grønt der man vanner det. Tar man godt vare på hverandre og den seksuelle relasjonen er det ikke nødvendigvis slik at man mister lysten på hverandre nei. Et godt sexliv må imidlertid ivaretas og pleies gjennom både god kommunikasjon og gode handlinger. Kun gode opplevelser ved sex bevarer lysten på sex med noen. Anonymkode: e48d6...6f9 Ikke trist innstilling, men trist ikke tenning. Vi har bevart sexlivet, utforsker, men dessverre gjør jeg det for partneren min og ikke for meg selv. Vanskelig å gjøre noe med noe man ikke tenner på. Han er ikke spennende lengre, slik er det dessverre for mange av oss. Så da lever vi med en mann vi gir sex, så han i alle fall får det han vil. Anonymkode: 53d90...6ab 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt normalt å miste lysten på partner med årene. Men vanligvis er det vel mannen som mister lysten først. Anonymkode: 64d5b...13b Særlig. Anonymkode: 191f3...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #13 Skrevet 6. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Helt normalt å miste lysten på partner med årene. Men vanligvis er det vel mannen som mister lysten først. Anonymkode: 64d5b...13b Jeg er ikke helt normal, derfor har jeg ikke erfart dette. Anonymkode: 7bfd6...608
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke en innstilling, men en erkjennelse av et faktum. Anonymkode: 64d5b...13b Om det var et faktum skulle det gjelde alle. Vi har vært sammen over 20 år, og tenner fremdeles på hverandre. Mange som har det slik også, men dette kommer selvfølgelig ikke uten god mental innstilling, god kommunikasjon, vilje og innsats. Hver gang ene av oss har følt at ting har blitt litt kjipt har vi snakket om det, løst det og sørget for ny giv. Det er ikke så mye som skal til alltid, når viljen er der. Gidder man ikke å ha viljen, ja da blir det nok som du skriver. Det er ingenting som bevares godt uten innsats. Ikke forhold generelt, og ikke et sexliv. Anonymkode: e48d6...6f9 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Om det var et faktum skulle det gjelde alle. Vi har vært sammen over 20 år, og tenner fremdeles på hverandre. Mange som har det slik også, men dette kommer selvfølgelig ikke uten god mental innstilling, god kommunikasjon, vilje og innsats. Hver gang ene av oss har følt at ting har blitt litt kjipt har vi snakket om det, løst det og sørget for ny giv. Det er ikke så mye som skal til alltid, når viljen er der. Gidder man ikke å ha viljen, ja da blir det nok som du skriver. Det er ingenting som bevares godt uten innsats. Ikke forhold generelt, og ikke et sexliv. Anonymkode: e48d6...6f9 Må du slutte å spille frøken perfekt. Uansett godvilje og kommunikasjon, kommer ikke tenningen flytende hos meg! Man kan ikke styre det selv om man vil det velgid gjerne. Skulle gitt alt for å ha tent på mannen min, men det går bare ikke. Anonymkode: 53d90...6ab 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange som har det slik også, men dette kommer selvfølgelig ikke uten god mental innstilling, god kommunikasjon, vilje og innsats. Hver gang ene av oss har følt at ting har blitt litt kjipt har vi snakket om det, løst det og sørget for ny giv. Det er ikke så mye som skal til alltid, når viljen er der. Gidder man ikke å ha viljen, ja da blir det nok som du skriver. Det er ingenting som bevares godt uten innsats. Ikke forhold generelt, og ikke et sexliv. Du har helt rett. Her inne normaliserer man allslags dårlig oppførsel og mentalitet, klapper hverandre på ryggen og sier at sånn har alle det. Nei, ikke alle er slappe og late. Anonymkode: ae2b2...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Må du slutte å spille frøken perfekt. Uansett godvilje og kommunikasjon, kommer ikke tenningen flytende hos meg! Man kan ikke styre det selv om man vil det velgid gjerne. Skulle gitt alt for å ha tent på mannen min, men det går bare ikke. Anonymkode: 53d90...6ab Pft, du bruker begreper som nytt kjøtt og nå må du slutte å spille frøken perfekt. Det skal virkelig ikke mye til for å kutte ut sånn holdning, selv her inne er det få som snakker sånn til de rundt. Anonymkode: ae2b2...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pft, du bruker begreper som nytt kjøtt og nå må du slutte å spille frøken perfekt. Det skal virkelig ikke mye til for å kutte ut sånn holdning, selv her inne er det få som snakker sånn til de rundt. Anonymkode: ae2b2...5a7 Nytter ikke, du kjenner ikke meg og vet hva jeg har gjort i mitt forhold. Du sitter jo her og er så perfekt og skal fortelle oss at vi gjr noe feil fordi vi ikke tenner på våre menn mer. Om ikke det er ovenfra og ned holdning, så vet ikke jeg. Anonymkode: 53d90...6ab 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må du slutte å spille frøken perfekt. Uansett godvilje og kommunikasjon, kommer ikke tenningen flytende hos meg! Man kan ikke styre det selv om man vil det velgid gjerne. Skulle gitt alt for å ha tent på mannen min, men det går bare ikke. Anonymkode: 53d90...6ab Nei det gjør det nok ikke, i og med at du har bestemt deg for det. Hjernen er vårt største seksuelle organ, så å ha slått fast det du har slått fast er tilsvarende som å ha bestemt seg for at man ikke kan klare... ja hva som helst. Jeg klarer aldri å ta sertifikatet er fortsatt eksempel beste måte å ikke klare det på. Jeg er ikke perfekt, men jeg har iallefall forståelse for tankens makt. At innstilling er alt. Anonymkode: e48d6...6f9 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 Tenner du på noen andre da? Altså, er evnen til å føle lyst intakt? Anonymkode: c7816...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå