AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #41 Skrevet 10. oktober 2022 Ironisk nok - hvis jeg kjøper inn kun den mengde snop jeg skal ha til helgen, så kan jeg fint la det ligge. Men hadde jeg hamstret masse og fylt opp skapet så hadde jeg nok ikke klart å la det være. Anonymkode: 9dd39...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #42 Skrevet 10. oktober 2022 Nei jeg hadde ikke klart det, helt ærlig. 😂 jeg har ganske lav bmi. Mange sier jeg har for lav (mtp utseendet) Selvom den er innafor normalen. Men jeg vet at jeg ikke kan ha godteri liggende uten å spise det. Det er jeg så bevisst over st jeg kun har godteri når jeg skal spise det Anonymkode: b418f...126
Gjest AprilRyan Skrevet 10. oktober 2022 #43 Skrevet 10. oktober 2022 Nei, jeg kjøper bare inn det jeg skal ha der og da. Om jeg da hadde hatt et større lager så hadde jeg nok spist av det hver dag vil jeg tro. Jeg foretrekker å ikke ha store mengder liggende. Jeg har kun vært lett overvektig (bmi 26) så det er ikke nødvendigvis sånn at man må være veldig overvektig selv om en har manglende viljestyrke overfor godteri, men det at man er slank betyr ikke at man av den grunn er sunn.
Navani Skrevet 10. oktober 2022 #44 Skrevet 10. oktober 2022 Ja, har mye i matboden. Har gått ned i vekt og holdt vekta samtidig, ikke et stort problem.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #45 Skrevet 10. oktober 2022 Nei jeg kan ikke ha noe snacks i det hele tatt. Jeg spiser opp hver minste smule med en gang. Kan ikke ha sukker i skapet en gang, for når jeg craver noe søtt går jeg løs på sukkeret også. Anonymkode: 5a376...6a1 1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. oktober 2022 #46 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 18.10): Hvorfor kjøper noen et lage med snop i det hele tatt? Godteri er jo ikke akkurat noe det er viktig å ha et lager av. Jeg kunne latt det ligge hele vinteren om så var. Anonymkode: ef058...6e9 Jeg kjøper noen ganger større mengder med godteri (om man kan kalle det "lager" vet jeg ikke) dersom jeg handler i tax free (fordi det er ting der som man ikke får andre steder) eller noe vi liker er på tilbud. Jeg har ingen problemer med å la ting ligge, men må gjemme det fra resten av familien
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #47 Skrevet 10. oktober 2022 Det er umulig for meg. Jeg stjeler godteri fra ungen min liksom🤷🏼♀️ Anonymkode: 38b92...911 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #48 Skrevet 11. oktober 2022 SPOCA skrev (På 6.10.2022 den 18.06): Ja. Der jeg bodde før hadde jeg en egen godteskuff, men den måtte jeg til slutt bare kutte ut fordi godteriet gikk ut på dato.(..) Det er jo en grunn til at jeg har klart å gå ned over 90 kg altså. Jeg må bare si at jeg er imponert! Må ha mye selvkontroll og sta for å klare å miste så mange kilo. ❤️ Anonymkode: 6d602...af5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #50 Skrevet 11. oktober 2022 Spørs hva det er. Har alltid noe liggende. Som oftest er det iskrem, ostepop, hockey pulver og diverse sjokolader. Alt får ligge lenge utenom hockey pulveret. Hockey pulver har forholdsvis lite kalorier(41 kcal/boks) og dekker suget etter noe godt. Resten av snopet kan godt ligge i flere måneder. Anonymkode: d763d...88c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #51 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 18.11): Da hadde det blitt lørdag hver kveld Anonymkode: 170cf...f2d Samme her! Kan ikke ha godis i huset, for det forsvinner raskt. I starten av pandemien kjøpte jeg masse godis på tilbud (ostepop, sjokolade, kjeks, osv.) som jeg skulle lagre, det ble spist opp raskt… Anonymkode: 6d602...af5 2
Tatja Skrevet 11. oktober 2022 #52 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 18.04): Spørsmål i overskriften, hadde du klart å spise bare litt snop hver uke, sånn på fredag eller lørdag, hvis du hadde et større lager av det i huset? Anonymkode: ddc67...74d Absolutt ikke. Her forsvinner tom brunosten! 1
Tatja Skrevet 11. oktober 2022 #53 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er umulig for meg. Jeg stjeler godteri fra ungen min liksom🤷🏼♀️ Anonymkode: 38b92...911 Samme her, tom godteriposer fra bursdager! Men unger skal jo ikke ha så mye godteri, så det er vel en god gjerning, eller...? 🥴 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #54 Skrevet 11. oktober 2022 SPOCA skrev (På 6.10.2022 den 18.18): For det var det som alltid skjedde med meg da jeg nektet meg selv noe: jeg gikk på en smell og spiste enorme mengder av det jeg ikke skulle spise, f.eks sukker og godteri. Så jeg endret strategi, og det fungerte. Det fungerte faktisk veldig godt. Så forskjellige vi er. Jeg har ingen selvkontroll når det gjelder søtsaker og har jeg søtsaker liggende, så spises det opp. Men å kutte ut alt av søtsaker og ikke tillate meg selv å tenke på det engang, det er det eneste som funker her🙈 Anonymkode: 6d602...af5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #55 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 18.10): Hvorfor kjøper noen et lage med snop i det hele tatt? Godteri er jo ikke akkurat noe det er viktig å ha et lager av. Jeg kunne latt det ligge hele vinteren om så var. Anonymkode: ef058...6e9 Jeg føler det er trygt å ha et godteskap. Har jeg ikke godteri i hus blir jeg gal etter det(jeg er ganske omvendt fra de fleste har jeg skjønt). Har jeg snop i hus får jeg ikke det jaget og den desperasjonen etter å få tak i det heller. Derfor kan det ligge i månedsvis, men jeg må ha det i nærheten. Anonymkode: d763d...88c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #56 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg liker å ha et lager med godteri og snacks, for da vet jeg at jeg har det tilgjengelig hvis jeg føler akutt at jeg måå ha noe😂 Spiser ikke så mye eller ofte, det er mest følelsen av å ha muligheten. Et spørsmål på si: Føler dere det er flaut å kjøpe inn et lager i samme butikk, på samme handlerunde? Det gjør jeg🙈 Så når jeg først er ute i det ærendet en sjelden gang, så må jeg innom flere plasser, evt fordeler over flere handleturer😅 Anonymkode: c8e3d...96d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #57 Skrevet 11. oktober 2022 Tja «lageret» mitt er basert på at det skal vare i ca 14 dager. Ei diger feit melkesjokoladeplate som jeg forsyner meg av. En halv rute til morgenkaffen. Noe mer gjør meg kvalm og noe mindre gjør meg desperat. Så kan trygt si at jeg er avhengig av sjokolade😉 Men jeg holder meg til planen uten anstrengelser. Anonymkode: a4527...74c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #58 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker å ha et lager med godteri og snacks, for da vet jeg at jeg har det tilgjengelig hvis jeg føler akutt at jeg måå ha noe😂 Spiser ikke så mye eller ofte, det er mest følelsen av å ha muligheten. Et spørsmål på si: Føler dere det er flaut å kjøpe inn et lager i samme butikk, på samme handlerunde? Det gjør jeg🙈 Så når jeg først er ute i det ærendet en sjelden gang, så må jeg innom flere plasser, evt fordeler over flere handleturer😅 Anonymkode: c8e3d...96d Nei, så viktig er jeg ikke for hverken ansatte eller andre kunder i butikken. Anonymkode: a4527...74c
Million Skrevet 11. oktober 2022 #59 Skrevet 11. oktober 2022 Nei. Jeg spiser det fortløpende om jeg kjøper inn for mye. Sjokolade. Og potetsticks. Det går unna hver uke.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #60 Skrevet 11. oktober 2022 Fru Uperfekt skrev (På 6.10.2022 den 20.28): Ja, har et lager. Spiser ikke engang fra det hver uke Hadde jeg hatt et lager hadde jeg spist fra det hver time. Tuller ikke engang. Grunnen til at jeg er slank er fordi jeg ikke har et lager av godis😄 Anonymkode: 6d602...af5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå