AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Føler at alt skal være så fantastisk. Sex er selvrealisering, enda et område i livet hvor man skal prestere. Man lever bare én gang, livet er for kort til å ha noe annet enn mindblowingly god sex, osv. Er man ikke multiorgastisk, alltid utforskende, kommer lett og mange ganger, så er det ikke noe tess liksom. Hvis ikke begynner han kanskje å kjede seg, kikke på andre, også er han utro. Jeg orker ikke. Jeg tenker så mye på sexlivet og bekymrer meg for om det er bra nok. Enda en ting jeg ikke strekker til på. Jeg har så lyst til å ha masse lyst, bli kåt og våt på et blunk. Være en sånn kvinne som utstråler sensualitet. Jeg skulle ønske jeg hadde en kropp som spilte på lag og en hjerne som var lett å tenne. Jeg får én fattig liten orgasme etter en del arbeid. Jeg har en kropp merket av overvekt og svangerskap, underlivet er slapt og ser herja ut. (Jada, jeg trener, men det er begrenset hvor mye det kan hjelpe). Vi har sex regelmessig. Jeg sier nesten aldri nei. Men det er litt sånn... dagligdags, som å ta en dusj. Litt tiltak noen ganger, men det er godt når man har kommet i gang og føles bra etterpå. Litt sånn, har du lyst? Jaa, vi kan godt det hvis du har lyst. Hva skal vi finne på da? Nei, samme for meg, vi kan jo ta bakfra (som vi alltid gjør, fordi klokka er mye og man skal tidlig opp). Noen ganger vil han heller sitte oppe og spille enn å legge seg med meg. Dette ble langt og surrete men ja... Er det virkelig noen som er fornøyde med et helt greit sexliv? Som kan leve med å ha det sånn helt ok sammen et langt liv, uten å være utro? Jeg er så redd for at han skal være utro, den ultimate bekreftelsen på at jeg ikke er god nok. At han plutselig skal finne den store lidenskapen med noen andre. Anonymkode: 96de1...b78 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Utroskap har ikke med sexlivet å gjøre men med holdninger og moral å gjøre Anonymkode: 1aaa1...c6c 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utroskap har ikke med sexlivet å gjøre men med holdninger og moral å gjøre Anonymkode: 1aaa1...c6c Interessant, for det har nettopp blitt gitt ut en stor studie fra Universitetet i Oslo av to professorer innen fagfeltet som hevder at det er FLERE årsaker til utroskap. Men du står vel på ditt, helt urokkelig. Anonymkode: adc24...7d6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Interessant, for det har nettopp blitt gitt ut en stor studie fra Universitetet i Oslo av to professorer innen fagfeltet som hevder at det er FLERE årsaker til utroskap. Men du står vel på ditt, helt urokkelig. Anonymkode: adc24...7d6 En med gode holdninger og moral til å ikke være utro er ikke utro uansett hvor dårlig sexlivet er, det sier seg selv Anonymkode: 1aaa1...c6c 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Mens en med moral til å være utro vil kunne være utro uansett "årsak" Anonymkode: 1aaa1...c6c
Fremmed fugl Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Interessant, for det har nettopp blitt gitt ut en stor studie fra Universitetet i Oslo av to professorer innen fagfeltet som hevder at det er FLERE årsaker til utroskap. Men du står vel på ditt, helt urokkelig. Anonymkode: adc24...7d6 Dere snakker vel forbi hverandre? Det er vel nesten ingen som er utro fordi at den har et trang å bedra sin kjæreste. Men det å akseptere å bedra sin kjæreste er en forutsetning for utroskap.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Man trenger ikke å ha analsex, trekant, åpent forhold, bdsm, fetisjsex eller sex fem ganger dagen for å ha et bra sexliv. Anonymkode: 7dbbb...f63 5
Fremmed fugl Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 TS, Tror svært mange er fornøyde med å faktisk ha et helt greit sexliv over tid. Akkurat som folk flest er fornøyde med å ha en helt grei økonomi, eller venner som ikke er perfekte. Men hvis du har en partner som har et sterkt begjær etter noe helt annet, så kan det vel kunne skape problemer. Men det vet du vel?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 Vi er sånne kjedelige misjonærstlling-er-best-folk. Klart det er et savn å ha overskudd til noe bedre og morsommere, men vi er slitne pga barna. Vi hadde et mer utforskende samliv før, men tror ikke han rngsng savner det pga mangel på overskudd. Anonymkode: 08940...315
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 Skal da være fornøyd bare man får kjepp si. -K75 Anonymkode: bf261...0e8 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): har du lyst? Jaa, vi kan godt det hvis du har lyst. Hva skal vi finne på da? Nei, samme for meg, vi kan jo ta bakfra (som vi alltid gjør, fordi klokka er mye og man skal tidlig opp).
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker 42 said: 🤣 Leste også denne som at det er best å ta bakfra dersom man skal tidlig opp. Anonymkode: bf261...0e8
Grüner Skrevet 6. oktober 2022 #13 Skrevet 6. oktober 2022 Så lenge du er fornøyd og han er fornøyd, er det det viktigste. Ha fokus på deg og han og ikke på alle andre. Dere trenger ikke ha dere som kaniner eller ha veldig eksperimentell sex for å ha et bra sexliv, og et forhold trenger mer enn et bra sexliv for å være liv laga. 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Skrevet 6. oktober 2022 6 minutter siden, Grüner said: Så lenge du er fornøyd og han er fornøyd, er det det viktigste. Ha fokus på deg og han og ikke på alle andre. Dere trenger ikke ha dere som kaniner eller ha veldig eksperimentell sex for å ha et bra sexliv, og et forhold trenger mer enn et bra sexliv for å være liv laga. Kloke ord, kloke ord Anonymkode: bf261...0e8
AnonymBruker 42 Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🤣 Leste også denne som at det er best å ta bakfra dersom man skal tidlig opp. Anonymkode: bf261...0e8 Vi får bare gå ut ifra at det er tilfellet, ta til oss kunnskapen, opplyse partnere om det er bakenifrÅån som gjelder når man har ondt om tid, og kanskje forske videre på saken😅 "Helt OK sexliv" er jo høyst vanskelig å definere egentlig, mtp. at det er så subjektivt. Det som er kjedelig for enkelte er jo toppers for andre. Når man har vært sammen lenge, og er god samkjørte - så er vel de fleste ferdig med å "utforske", og vet hva som funker best selv. Jeg hadde nok vært god fornøyd med "helt OK", sånn jeg tror du mener det iaf. Snakk med typen din om saken, TS
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 Når man har levd noen år, så har man på en måte «prøvd alt». Har vært igjennom hele bucket lista når det gjelder sex.. Sex er ikke spennende på samme måten som det var som ung og uerfaren. Det jeg sitter igjen med etter mange år med utprøving og eksperimentering er at god gammel vanilje sex er det beste👍🏻 Her er det ingen verdens krumspring og påfunn lenger. Anonymkode: aa8ac...a50
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 Det er vel knapt et livsområde som er opphav til så mye skuffelse, frustrasjon og ulykkelighet som sex. En viktig grunn til det, er selvsagt de overdrevne forventningene til seksualivvet som vi opplever både fra innsiden og utenfra. Anonymkode: 250de...a18 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg opplever det som at vi har funnet det som funker for oss akkurat nå. Sex når vi har overskudd og tid (og legger oss samtidig). Det er godt, vi sier aldri nei til hverandres forslag om å komme i gang. Men lidenskapen og begjæret opplever jeg ikke i like stor grad lenger. Jeg synes også jeg er dyktig til å si fra hva jeg ønsker, men de siste to årene har ikke mannen vært veldig ivrig til å teste noe nytt. (Ikke veldig skumle forslag altså, det ene gikk på teknikk ved fingring, men han ble så sliten i hånda…det andre om en ny sexstilling, men den ble for nymoderne…). Et helt greit sexliv er liksom helt ok, men innimellom drømmer jeg om noe «mer», helst fra egen mann. Andre interesserer meg lite. Anonymkode: 5a29d...d45 1
Fioljenta Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 (endret) TS, takk! Jeg tror du setter ord på noe mange tenker. Vi har virkelig nok krav i livet. Og ingen skal fortelle meg hva som er god sex for meg. Jeg liker å eksperimentere og prøve nye ting, men for tiden har vi mye hverdagssex. Litt mas, men kos. Og det er helt greit. Endret 6. oktober 2022 av Fioljenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå