AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har møtt en nydelig mann gjennom jobben. Han er på en avdeling i Bergen, jeg på Østlandet. Jeg har vært noen ganger på besøk på hans avdeling og da har det skjedd ting som gjør at jeg mistenker at han liker meg. -Han er veldig på, og vil hjelpe med de minste ting. -Han følger med på meg, f.eks kan jeg se at han kikker på meg når han ikke tror jeg ser. -Han foreslår å finne på ting. Vi har vært ute og spist flere ganger, men med andre kollegaer og. Han setter seg alltid ved siden av meg da. -Vi ble sittende to timer og skravle på Torgallmenningen en sen kveld før han kjørte meg tilbake til hotellet. -Vi ble sittende tre timer en annen gang i bilen hans og prate og prate og prate. -Han sender meg morsomme bilder og tekster i teams og på sms. -Han har sagt at han kanskje vil søke seg til min avdeling hvis forholdene ligger til rette for det. +++ Er dette tegn på noe som kan være en forelskelse, eller overtolker jeg? Anonymkode: 3a264...e40
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Forelskelse er et sterkt ord, men han liker deg nok på en eller annen måte. For spenning, flørt, sex, kjærlighet, ikke lett å vite Anonymkode: a42d5...747
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Så denne type oppførsel kan være kun vennskapelig og? Jeg blir så forvirra… Håper jo så inderlig at de kan være no mer her. Anonymkode: 3a264...e40
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Han er i alle fall interessert i deg på en eller annen måte Men ikke overtenk så mye, bare kos deg med oppmerksomheten så ser du hva som skjer. Det som skjer ,det skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå