Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en nydelig mann gjennom jobben. Han er på en avdeling i Bergen, jeg på Østlandet. Jeg har vært noen ganger på besøk på hans avdeling og da har det skjedd ting som gjør at jeg mistenker at han liker meg. 
-Han er veldig på, og vil hjelpe med de minste ting. 
-Han følger med på meg, f.eks kan jeg se at han kikker på meg når han ikke tror jeg ser. 
-Han foreslår å finne på ting. Vi har vært ute og spist flere ganger, men med andre kollegaer og. Han setter seg alltid ved siden av meg da. 
-Vi ble sittende to timer og skravle på Torgallmenningen en sen kveld før han kjørte meg tilbake til hotellet. 
-Vi ble sittende tre timer en annen gang i bilen hans og prate og prate og prate. 
-Han sender meg morsomme bilder og tekster i teams og på sms. 
-Han har sagt at han kanskje vil søke seg til min avdeling hvis forholdene ligger til rette for det.
+++

Er dette tegn på noe som kan være en forelskelse, eller overtolker jeg?

Anonymkode: 3a264...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse er et sterkt ord, men han liker deg nok på en eller annen måte. For spenning, flørt, sex, kjærlighet,  ikke lett å vite 

Anonymkode: a42d5...747

Skrevet

Så denne type oppførsel kan være kun vennskapelig og? Jeg blir så forvirra… Håper jo så inderlig at de kan være no mer her.

Anonymkode: 3a264...e40

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han er i alle fall interessert i deg på en eller annen måte :) Men ikke overtenk så mye, bare kos deg med oppmerksomheten så ser du hva som skjer. Det som skjer ,det skjer ;) 

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 7e52c...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...